Εκδρομή στο Ωραιόκαστρο, στο Πάρκο με τους Δεινόσαυρους!
Μια θεαματική περήγηση απολαύσαμε από την εκδρομή μας που έγινε στο Πάρκο Δεινοσαύρων την Τρίτη 19 Μαΐου. Οι τεράστιες κατασκευές-ομοιώματα των Δεινοσαύρων και των προϊστορικών ζώων ενθουσίασε τους μαθητές.
Μπροστά στα μάτια τους ζωντάνεψαν τα εξαφανισμένα ερπετά και θηλαστικά και βάζοντας την φαντασία τους δημιούργησαν τον κόσμο όπου ακόμα ο άνθρωπος δεν ήταν κυρίαρχος.
Στο σπήλαιο του θεματικού πάρκου παρατηρήσαμε τους εντυπωσιακούς σχηματισμούς από σταλακτίτες, τα απολιθώματα προϊστορικών ζώων και την κοινωνική ζωή των πρώτων ανθρώπων. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία!












