Δράση με το Σύλλογο Φίλων και Ατόμων με Αναπηρία «Συμβαδίζω»

sarosh0001

Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη και του Σχεδίου Δράσης «Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» διοργανώθηκε την Πέμπτη 28 Μαΐου δράση σε συνεργασία με το Σύλλογο ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ Σκύδρας με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ. Στη δράση που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του δημοτικού συμμετείχαν οι μαθητές του νηπιαγωγείου και οι τρεις πρώτες τάξης του Δημοτικού.

IMG 20260528 103350 IMG 20260528 103449

Αρχικά έγινε ενημέρωση από μέλη του Συλλόγου ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ για τις κατηγορίες της αναπηρίας και ακολούθησε διάλογος όπου απαντήθηκαν τα ενδιαφέροντα ερωτήματα που έθεσαν οι μαθητές.   Στη συνέχεια οι μαθητές έλαβαν έντυπο υλικό και είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα αμαξίδιο, να καθίσουν και με τρόπο βιωματικό να αντιληφθούν τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα ΑμΕΑ στις μετακινήσεις τους.

IMG 20260528 103657 IMG 20260528 104039    IMG 20260528 104456 IMG 20260528 111408

Το μήνυμα της ενημέρωσης  που φώναξαν όλοι ήταν: «Δεν τα παρατούμε ποτέ και παραμένουμε δυνατοί». Στο τέλος της συνάντησης οι μαθητές πρόσφεραν καπάκια από μπουκάλια νερού βοηθώντας στην αγορά ενός αμαξιδίου μαζί με ένα βιβλίο που έφτιαξαν με τις εικαστικές δημιουργίες τους.

IMG 20260528 090412 IMG 20260528 092208 IMG 20260528 093148 IMG 20260528 093707IMG 20260528 112339

Ευχαριστούμε τα μέλη του Συλλόγου Φίλων και Ατόμων με Αναπηρία ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ για την ανταπόκρισή τους, την ζεστή συζήτηση, τα ειλικρινή συναισθήματα που φανέρωσαν και το μεγαλείο της ψυχικής δύναμης που ανέδειξαν και αποτελούν πρότυπο για τους μαθητές.

Δράση για μία καθαρή γειτονιά

 

Stigmiotypo othonhs 2026 05 26 183539 IMG 20260526 101230

Η 5η Ιουνίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα για το περιβάλλον.

Με αφορμή την ημέρα αυτή αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς κάτι  γι’ αυτό. Έτσι στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Ομαλή μετάβαση από Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό»  και του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Η γειτονιά μας χωρίς σκουπίδια» οι μαθητές του νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε κοινή δράση με τους μαθητές της Α΄,  Β΄,  Γ΄ και  Δ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους βρέθηκαν την Τρίτη 26 Μαΐου στην πλατεία του χωριού και με ενθουσιασμό δραστηριοποιήθηκαν για τον καθαρισμό των χώρων της παιδική χαράς, του Δημαρχείου και του Ιερού Ναού. Με τα ειδικά «μπαστουνάκια» συνέλεξαν αρκετά σκουπίδια, δίνοντας το μήνυμα ότι τα προβλήματα του περιβάλλοντος αφορούν όλους, μικρούς και μεγάλους, και ότι η κινητοποίηση για δράση υπέρ του περιβάλλοντος είναι μια κοινωνική προσφορά.

IMG 20260526 102230 IMG 20260526 102146 IMG 20260526 102130 IMG 20260526 102005 IMG 20260526 101853 IMG 20260526 101817 IMG 20260526 101744 IMG 20260526 101724 IMG 20260526 101641 IMG 20260526 101601 IMG 20260526 101557 IMG 20260526 104017 1 IMG 20260526 104025 1