ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 2024 – 2025
Παρουσίαση του έργου eTwinning σε εκπαιδευτικούς
ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Την τελευταία μέρα του σχολείου τα παιδιά διασκέδασαν παίζοντας διάφορα παιχνίδια στην αυλή του νηπιαγωγείου με νερό και με πολύ χορό.
Έτσι όμορφα και δροσερά τελείωσε και αυτή η σχολική χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδάκια καλή πρόοδο, ξεκούραση, πολλά μπάνια και παγωτά.
Ταίζω τον καρχαρία.
Χτύπαω το χέρι μου νερό όσες φορές δείχνει το ζάρι.
Ρίχνω τα ποτήρια με το νεροπίστολο.
Σημαδεύω μόνο τα ζώα της θάλασσας με τις νερόμπομπες.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥ
Την Παρασκευή 31 Μαϊου 2024 είχαμε την χαρά στο σχολείο να μας επισκεφθεί μία μελισσοκόμος και να μας γνωρίσει όλη την συναρπαστική ζωή των μελισσών και να μας μάθει πως παράγεται το μέλι. Ευχαριστούμε πολύ την κύρια Χαριτινή για όλα όσα μας έμαθε και μας έδειξε.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ο Ρούλης ο Τροφούλης μας μαθαίνει” για το σχολικό έτος 2023 – 2024.
Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος -εργαστήριο δεξιοτήτων της HLMEPA
Πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουνίου 2024, ημέρα Τετάρτη παρουσία των εκπαιδευτικών, εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πλύτρα σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Μολάων στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων της ΗELMEPA αλλά και ενόψη του εορτασμού της Παγκόσμιας περιβάλλοντος . Τα παιδιά μαζί με τις εκπαιδευτικούς παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ψάρια , καβούρια , χελώνες», το οποίο απευθύνεται σε όλα τα νήπια/προνήπια του Νηπιαγωγείου.
Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς από το ΚΕΠΕΑ Μολάων αλλά και την HELMEPA για τα ωραία δωράκια που μας χάρισε.
Ολοκλήρωση Etwinning έργου Mediterranean Sea, a cultural monument 2023-2024
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το συνεργατικό Etwinning έργο “Mediterranean Sea, a cultural monument 2023-2024”Mediterranean Sea, a cultural monument. Ένα έργο με εξαιρετική θεματολογία που εστιάζει στην γνωριμία μνημείων της Μεσογείου . Στο έργο συμμετείχαν σχολεία από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Τουρκία και την Ισπανία. Τα παιδιά γνώρισαν μνημεία της Μεσογείου όπως :
- η Αγία Σοφία
- ο πύργος του Άιφελ
- ο Παρθενώνας
- οι Πυραμίδες της Αιγύπτου
- Το Κολοσσαίο
- Ο Πύργος του Λεάνδρου
- Sa Naveta des Tudons-Minorca
Το ευρωπαϊκό έργο που ήταν συνεργατικό αφού όλοι οι εταίροι εργάστηκαν για την δημιουργία ενός τελικού κοινού αποτελέσματος. Κάθε σχολείο είχε αναλάβει να επιλέξει ένα μνημείο της Μεσογείου, να βρει πληροφορίες γι’ αυτό και να φτιάξει μια παρουσίαση για τους υπόλοιπους. Τα σχολεία είχαν δυο εβδομάδες ώστε να μελετήσουν την παρουσίαση να μάθουν για το μνημείο και να το κατασκευάσουν με όποια τεχνική επιλέξουν. Για κάθε μνημείο υπήρχε μια συνεργατική παρουσίαση ή ένας ψηφιακός πίνακας που φιλοξενούσε τα έργα των παιδιών. Στο τέλος δημιουργήθηκε ένα συνεργατικό ψηφιακό μουσείο με τα έργα όλων των παιδιών.
Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές/-τριες να αποκτήσουν θετική στάση ως προς τα μνημεία, ως σημαντικά δημιουργήματα των ανθρώπων διαφορετικής πολιτισμικής και ιστορικής προέλευσης, να αναγνωρίσουν τη διαφορετική πολιτισμική έκφραση στον χρόνο μέσα από αυτά, να σέβονται την πολιτισμική διαφορετικότητα και να νιώθουν προθυμία να τα επισκέπτονται.
Με το έργο αυτό ευελπιστούμε να αλλάξουμε τη συμπεριφορά τόσο των παιδιών όσο και των γονέων τους και κατ’ επέκταση της τοπικής και παγκόσμιας κοινωνίας για ένα καλύτερο κόσμο.
Ολοκλήρωση Προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων
Ολοκληρώθηκαν τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων για το σχλ. έτος 2023-24.
Τα προγράμματά μας ήταν :
Πολιτιστικό Πρόγραμμα : “Κόκκινη κλωστή δεμένη” ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : “Ο Ρούλης, ο Τροφούλης μας μαθαίνει “Ο ΡΟΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ
Στο πλαίσιο του Προγράμματος για την ομαλή μετάβαση των μαθητών του Νηπιαγωγείου στο Δημοτικό, το Νηπιαγωγείο επισκέφθηκε ξανά το Δημοτικό Σχολείο Παπαδιανίκων την Πέμπτη 23/5/2024. Τα παιδιά τα υποδέχτηκαν οι μαθητές της Α΄Τάξης μαζί με τη δασκάλα τους. Παρακολούθησαν εκπαιδευτικό – διασκεδαστικό βίντεο στην αίθουσα που επρόκειτο να είναι του χρόνου, επισκέφτηκαν όλες τις αίθουσες και τους λοιπούς χώρους του σχολείου δεχόμενοι το καλωσόρισμα από όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Τέλος, έπαιξαν και διασκέδασαν στην αυλή με τους μαθητές της Α τάξης.
Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη φιλοξενία σας και τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί σας.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
Τη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης, την Ανάσταση του Κυρίου, προετοιμάστηκαν και φέτος να υποδεχθούν οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας υλοποιώντας ένα εμπλουτισμένο με ποικίλες δραστηριότητες πρόγραμμα.
Ζύμωσαν παραδοσιακά κουλουράκια, έφτιαξαν καλαθάκια, έβαψαν αυγά πασχαλινά, διάβασαν σχετικά παραμύθια, κατανόησαν το νόημα της θυσίας Του Κυρίου, έμαθαν για τη Θεία Κοινωνία και το μήνυμα της Αγάπης προσεγγίζοντας με βιωματικό τρόπο το Θείο Δράμα και την Ανάσταση του Κυρίου! Πήγαν εκκλησία.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
σε όλους!

















