Καθώς η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, οι μικροί μας μαθητές πήραν μαζί τους κάτι πολύ περισσότερο από μια σχολική τσάντα. Πήραν μαζί τους ένα κομμάτι από όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε παρέα στο νηπιαγωγείο μας.
Η τσάντα που ζωγράφισε και διακόσμησε με αγάπη το κάθε παιδί γέμισε με πολύτιμους «θησαυρούς»: όλους τους φακέλους με τις εργασίες και τις δημιουργίες του, την αναμνηστική ομαδική φωτογραφία της τάξης μας, αλλά και δύο ξεχωριστές ατομικές φωτογραφίες – μία από την πρώτη μέρα και μία από την τελευταία – που αποτυπώνουν τη μοναδική διαδρομή και την εξέλιξή τους μέσα στη χρονιά.
Μαζί τους πήραν ακόμη την πρώτη και την τελευταία ζωγραφιά που δημιούργησαν στο σχολείο, ένα μικρό αλλά συγκινητικό ταξίδι που δείχνει πόσο μεγάλωσαν και πόσα έμαθαν.
Ξεχωριστή θέση στην τσάντα είχε και το βιβλίο με τις αναμνήσεις των παιδιών από το νηπιαγωγείο, γεμάτο σκέψεις, συναισθήματα και αγαπημένες στιγμές, καθώς και μια μικρή κάρτα-δώρο από τις νηπιαγωγούς, ως ενθύμιο της όμορφης χρονιάς που μοιραστήκαμε.
Ευχόμαστε όλα αυτά να γίνουν πολύτιμες αναμνήσεις που θα κρατήσουν ζωντανή την αγάπη για το σχολείο και τα πρώτα τους μαθητικά βήματα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους γονείς του νηπιαγωγείου μας για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την άψογη συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η κοινή μας προσπάθεια συνέβαλε ώστε τα παιδιά να ζήσουν μια χρονιά γεμάτη μάθηση, δημιουργία, παιχνίδι και όμορφες εμπειρίες. Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά να συνεχίσουν να ονειρεύονται, να χαμογελούν και να προχωρούν με αυτοπεποίθηση και αγάπη για τη γνώση. Να έχουν ένα υπέροχο καλοκαίρι και οι δρόμοι τους να είναι πάντα φωτεινοί, γεμάτοι υγεία, χαρά και επιτυχίες. Καλή συνέχεια στο όμορφο ταξίδι της ζωής τους!
Με πολλή αγάπη και τις πιο θερμές ευχές μας, σας ευχόμαστε ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!
Ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό e-twinning πρόγραμμα “today’s nature, tomorrow’s future” του νηπιαγωγείου μας, του υποχρεωτικού πρωινού τμήματος με την συνεργασία δύο χωρών Ελλάδας και Τουρκίας.
Αρχικά ζητήσαμε την ενυπόγραφη άδεια των γονέων για τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα.
Τα παιδιά στην αρχή συμμετείχαν σε μία έρευνα σχετικά με τις γνώσεις τους για το e-twinning.
Το ίδιο έγινε και από τους γονείς των παιδιών και από τους εκπαιδευτικούς.
Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα παρουσίασαν τον εαυτό τους, τα παιδιά της τάξης τους για να γνωριστούμε καθώς και το σχολείο τους.
Το Νοέμβριο δημιουργήσαμε ένα logo για το πρόγραμμα και μια αφίσας. Οι δικές μας προτάσεις ήταν οι ακόλουθες.
LOGOΑΦΙΣΑ
Μετά από ψηφοφορία όλων των σχολείων διαλέξαμε ποιο logo και ποια αφίσα θα αντιπροσωπεύει το πρόγραμμά μας. Το logo του νηπιαγωγείου μας βγήκε πρώτο!!!!
Ακολούθησε η δημιουργία μιας περιβαλλοντικής αφίσας κολάζ για τον πλανήτη μας.
Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος έκαναν μία διαδικτυακή συνάντηση για να γνωριστούν και συζητήσουν για το πρόγραμμα.
Ακολούθησε και διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών από όλα τα σχολεία για να γνωριστούν.
Οι δραστηριότητες του Δεκεμβρίου ήταν ένας περίπατος στο χωριό μας για να δούμε ποια περιβαλλοντικά προβλήματα υπάρχουν και να τα καταγράψουμε.
Το κάθε παιδί ζωγράφισε το πιο σημαντικό περιβαλλοντικό πρόβλημα που πίστευε ότι είδε στον περίπατό μας.
Μετά οι μαθητές πρότειναν λύσεις που μπορούμε να εφαρμόσουμε για να λύσουμε κάποια περιβαλλοντικά προβλήματα της καθημερινότητάς μας, όπως να κάνουμε ανακύκλωση και να προστατεύουμε τα ζώα.
Επίσης με οικοδομικό υλικό δημιούργησαν περιβαλλοντικές λύσεις.
Τον Ιανουάριο τα παιδιά έμαθαν για την μόλυνση του νερού, του εδάφους και του αέρα και οι λύσεις που προτείναμε ήταν να εξοικονομούμε νερό, να κάνουμε κομποστοποίηση, να φυτεύουμε και να χρησιμοποιούμε τη δύναμη του αέρα.
Γίναμε και επιστήμονες και κάναμε πειράματα σχετικά με το νερό, τη γη και τον αέρα.
Μετά το κάθε σχολείο αποφάσισε να μάθει πληροφορίες για ένα ζώο που ζει στο χώμα. Εμείς διαλέξαμε το κουνέλι.
Μία ακόμα δράση ήταν να μαζέψουμε σπόρους, να φτιάξουμε μία τράπεζα σπόρων, και να τους ανταλλάξουμε με κάποιο άλλο σχολείο για να τους φυτέψουμε στο μέλλον. Με τη βοήθεια των γονιών μαζέψαμε αρκετούς.
Ο Ιανουάριος τελειώνει με διάφορα παζλ που δημιουργήθηκαν από τις εργασίες των παιδιών και τα ίδια τα παιδιά τα έπαιξαν στο διαδραστικό πίνακα.
Τον επόμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, δημιουργήσαμε ένα φυλλάδιο με τις προτάσεις μας για την προστασία της γης. Αυτό το φυλλάδιο μοιράστηκε στους γονείς των μαθητών και στάλθηκε ηλεκτρονικά σε δημόσιες υπηρεσίες και αρμόδιους φορείς της περιοχής μας.
Έπειτα το κάθε σχολείο έπρεπε να μάθει για ένα ζώο που κινδυνεύει να εξαφανιστεί και εμείς επιλέξαμε να μάθουμε για την καφέ αρκούδα που ζει στα βουνά της Ελλάδας. Εδώ θα βρείτε την παρουσίαση: ΚΑΦΕ ΑΡΚΟΥΔΑ
Στη συνέχεια τα παιδιά έπαιξαν ένα παιχνίδι μνήμης με τα ζώα που κινδυνεύουν στον διαδραστικό πίνακα.
Επίσης οι μαθητές ετοίμασαν ένα βίντεο με περιβαλλοντικές λύσεις για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας. Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο:
Ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας για την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Μετά παιδιά συζητήσαμε αυτό το τόσο σημαντικό θέμα και έφτιαξαν μία ασπίδα που δείχνει πως μπορούν τα παιδιά να προστατευτούν κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο και συμπλήρωσαν δύο φύλλα εργασίας, ένα να ζωγραφίσουν τους αριθμούς με το κατάλληλο χρώμα που ετοίμασε η συνάδελφος από την Τουρκία και ένα να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σωστό ή λάθος σχετικό με το θέμα.
Τον επόμενο μήνα, τον Μάρτιο, όλα τα τμήματα δημιούργησαν μία διαδικτυακή έκθεση όπου παρουσιάζουν όλα όσα είχαν ετοιμάσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε την έκθεση: https://view.genially.com/6738e6743a70308634927fd6
Στις 22 Μαρτίου γιορτάζεται η παγκόσμια μέρα νερού και εμείς τιμήσαμε αυτό το αγαθό δημιουργώντας την παρακάτω αφίσα.
Η ώρα έφτασε για να φυτέψουμε τους σπόρους. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ανταλλάξουμε σπόρους με κάποιο άλλο σχολείο της Τουρκίας, λόγω τεχνικών προβλημάτων και έτσι φυτέψαμε αυτούς που μας έφεραν οι γονείς.
Προς το τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί συναντήθηκαν ξανά διαδικτυακά για συζητήσουν την αξιολόγησή του.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένες όλες τις συνεργατικές δράσεις που κάναμε στο πρόγραμμα.
Η τελευταία μας μέρα στο νηπιαγωγείο ήταν γεμάτη χαμόγελα, παιχνίδι και όμορφα συναισθήματα!
Τα παιδιά διασκέδασαν παίζοντας δροσερά παιχνίδια με νερό στην αυλή του σχολείου, γελώντας και απολαμβάνοντας κάθε στιγμή.
Στη συνέχεια, καθίσαμε όλοι μαζί και θυμηθήκαμε τις πιο όμορφες αναμνήσεις της χρονιάς που πέρασε: τις κατασκευές μας, τα παραμύθια που διαβάσαμε, τις εκδρομές, τις γιορτές, τα τραγούδια και όλα όσα μάθαμε και ζήσαμε παρέα.
Η μέρα ολοκληρώθηκε με μουσική, χορό και πολλές αγκαλιές. Αποχαιρετιστήκαμε με συγκίνηση, ευχόμενοι στους μικρούς μας μαθητές ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι γεμάτο παιχνίδια, ξεκούραση και όμορφες εμπειρίες.
Ο πατέρας κατέχει ξεχωριστή θέση στις καρδιές των παιδιών. Έτσι και στο νηπιαγωγείο μας τον τιμάμε κάθε χρόνο. Η γιορτή του πατέρα γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. Φέτος λοιπόν πέφτει την Κυριακή 21 Ιουνίου. Τα παιδιά ετοίμασαν με χαρά τα δώρα και το βραβείο για τον πατέρα τους, μία κάρτα με ευχές και ένα διακοσμητικό για να κρεμάει τα κλειδιά του.
Ολοκληρώθηκε το πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων για το σχ. έτος 2025-26 “Με ένα βιβλίο στο χέρι”. Στον παρακάτω pdf μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις του προγράμματος.
Ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πολιτιστικό πρόγραμμα “Με τον παππού και τη γιαγιά, μαθαίνω τόσα πολλά”. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις του προγράμματος.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.