Σήμερα Τσικνοπέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας πρόσφερε σουβλάκια στα παιδάκια μας. Οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του νηπιαγωγείου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους γονείς που βρίσκονται δίπλα μας και οργανώνουν όμορφες δράσεις.
Τα ονόματα των τυχερών που κληρώθηκαν από την λαχειοφόρο αγορά είναι αναρτημένα στην πόρτα του νηπιαγωγείου.
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Λόγω έλλειψης χρόνου δεν προλάβαμε να φορέσουν τα παιδιά τις στολές που ετοίμασαν στο σχολείο……..
Καθώς η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, οι μικροί μας μαθητές πήραν μαζί τους κάτι πολύ περισσότερο από μια σχολική τσάντα. Πήραν μαζί τους ένα κομμάτι από όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε παρέα στο νηπιαγωγείο μας.
Η τσάντα που ζωγράφισε και διακόσμησε με αγάπη το κάθε παιδί γέμισε με πολύτιμους «θησαυρούς»: όλους τους φακέλους με τις εργασίες και τις δημιουργίες του, την αναμνηστική ομαδική φωτογραφία της τάξης μας, αλλά και δύο ξεχωριστές ατομικές φωτογραφίες – μία από την πρώτη μέρα και μία από την τελευταία – που αποτυπώνουν τη μοναδική διαδρομή και την εξέλιξή τους μέσα στη χρονιά.
Μαζί τους πήραν ακόμη την πρώτη και την τελευταία ζωγραφιά που δημιούργησαν στο σχολείο, ένα μικρό αλλά συγκινητικό ταξίδι που δείχνει πόσο μεγάλωσαν και πόσα έμαθαν.
Ξεχωριστή θέση στην τσάντα είχε και το βιβλίο με τις αναμνήσεις των παιδιών από το νηπιαγωγείο, γεμάτο σκέψεις, συναισθήματα και αγαπημένες στιγμές, καθώς και μια μικρή κάρτα-δώρο από τις νηπιαγωγούς, ως ενθύμιο της όμορφης χρονιάς που μοιραστήκαμε.
Ευχόμαστε όλα αυτά να γίνουν πολύτιμες αναμνήσεις που θα κρατήσουν ζωντανή την αγάπη για το σχολείο και τα πρώτα τους μαθητικά βήματα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους γονείς του νηπιαγωγείου μας για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την άψογη συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η κοινή μας προσπάθεια συνέβαλε ώστε τα παιδιά να ζήσουν μια χρονιά γεμάτη μάθηση, δημιουργία, παιχνίδι και όμορφες εμπειρίες. Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά να συνεχίσουν να ονειρεύονται, να χαμογελούν και να προχωρούν με αυτοπεποίθηση και αγάπη για τη γνώση. Να έχουν ένα υπέροχο καλοκαίρι και οι δρόμοι τους να είναι πάντα φωτεινοί, γεμάτοι υγεία, χαρά και επιτυχίες. Καλή συνέχεια στο όμορφο ταξίδι της ζωής τους!
Με πολλή αγάπη και τις πιο θερμές ευχές μας, σας ευχόμαστε ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!
Ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό e-twinning πρόγραμμα “today’s nature, tomorrow’s future” του νηπιαγωγείου μας, του υποχρεωτικού πρωινού τμήματος με την συνεργασία δύο χωρών Ελλάδας και Τουρκίας.
Αρχικά ζητήσαμε την ενυπόγραφη άδεια των γονέων για τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα.
Τα παιδιά στην αρχή συμμετείχαν σε μία έρευνα σχετικά με τις γνώσεις τους για το e-twinning.
Το ίδιο έγινε και από τους γονείς των παιδιών και από τους εκπαιδευτικούς.
Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα παρουσίασαν τον εαυτό τους, τα παιδιά της τάξης τους για να γνωριστούμε καθώς και το σχολείο τους.
Το Νοέμβριο δημιουργήσαμε ένα logo για το πρόγραμμα και μια αφίσας. Οι δικές μας προτάσεις ήταν οι ακόλουθες.
LOGOΑΦΙΣΑ
Μετά από ψηφοφορία όλων των σχολείων διαλέξαμε ποιο logo και ποια αφίσα θα αντιπροσωπεύει το πρόγραμμά μας. Το logo του νηπιαγωγείου μας βγήκε πρώτο!!!!
Ακολούθησε η δημιουργία μιας περιβαλλοντικής αφίσας κολάζ για τον πλανήτη μας.
Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος έκαναν μία διαδικτυακή συνάντηση για να γνωριστούν και συζητήσουν για το πρόγραμμα.
Ακολούθησε και διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών από όλα τα σχολεία για να γνωριστούν.
Οι δραστηριότητες του Δεκεμβρίου ήταν ένας περίπατος στο χωριό μας για να δούμε ποια περιβαλλοντικά προβλήματα υπάρχουν και να τα καταγράψουμε.
Το κάθε παιδί ζωγράφισε το πιο σημαντικό περιβαλλοντικό πρόβλημα που πίστευε ότι είδε στον περίπατό μας.
Μετά οι μαθητές πρότειναν λύσεις που μπορούμε να εφαρμόσουμε για να λύσουμε κάποια περιβαλλοντικά προβλήματα της καθημερινότητάς μας, όπως να κάνουμε ανακύκλωση και να προστατεύουμε τα ζώα.
Επίσης με οικοδομικό υλικό δημιούργησαν περιβαλλοντικές λύσεις.
Τον Ιανουάριο τα παιδιά έμαθαν για την μόλυνση του νερού, του εδάφους και του αέρα και οι λύσεις που προτείναμε ήταν να εξοικονομούμε νερό, να κάνουμε κομποστοποίηση, να φυτεύουμε και να χρησιμοποιούμε τη δύναμη του αέρα.
Γίναμε και επιστήμονες και κάναμε πειράματα σχετικά με το νερό, τη γη και τον αέρα.
Μετά το κάθε σχολείο αποφάσισε να μάθει πληροφορίες για ένα ζώο που ζει στο χώμα. Εμείς διαλέξαμε το κουνέλι.
Μία ακόμα δράση ήταν να μαζέψουμε σπόρους, να φτιάξουμε μία τράπεζα σπόρων, και να τους ανταλλάξουμε με κάποιο άλλο σχολείο για να τους φυτέψουμε στο μέλλον. Με τη βοήθεια των γονιών μαζέψαμε αρκετούς.
Ο Ιανουάριος τελειώνει με διάφορα παζλ που δημιουργήθηκαν από τις εργασίες των παιδιών και τα ίδια τα παιδιά τα έπαιξαν στο διαδραστικό πίνακα.
Τον επόμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, δημιουργήσαμε ένα φυλλάδιο με τις προτάσεις μας για την προστασία της γης. Αυτό το φυλλάδιο μοιράστηκε στους γονείς των μαθητών και στάλθηκε ηλεκτρονικά σε δημόσιες υπηρεσίες και αρμόδιους φορείς της περιοχής μας.
Έπειτα το κάθε σχολείο έπρεπε να μάθει για ένα ζώο που κινδυνεύει να εξαφανιστεί και εμείς επιλέξαμε να μάθουμε για την καφέ αρκούδα που ζει στα βουνά της Ελλάδας. Εδώ θα βρείτε την παρουσίαση: ΚΑΦΕ ΑΡΚΟΥΔΑ
Στη συνέχεια τα παιδιά έπαιξαν ένα παιχνίδι μνήμης με τα ζώα που κινδυνεύουν στον διαδραστικό πίνακα.
Επίσης οι μαθητές ετοίμασαν ένα βίντεο με περιβαλλοντικές λύσεις για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας. Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο:
Ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας για την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Μετά παιδιά συζητήσαμε αυτό το τόσο σημαντικό θέμα και έφτιαξαν μία ασπίδα που δείχνει πως μπορούν τα παιδιά να προστατευτούν κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο και συμπλήρωσαν δύο φύλλα εργασίας, ένα να ζωγραφίσουν τους αριθμούς με το κατάλληλο χρώμα που ετοίμασε η συνάδελφος από την Τουρκία και ένα να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σωστό ή λάθος σχετικό με το θέμα.
Τον επόμενο μήνα, τον Μάρτιο, όλα τα τμήματα δημιούργησαν μία διαδικτυακή έκθεση όπου παρουσιάζουν όλα όσα είχαν ετοιμάσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε την έκθεση: https://view.genially.com/6738e6743a70308634927fd6
Στις 22 Μαρτίου γιορτάζεται η παγκόσμια μέρα νερού και εμείς τιμήσαμε αυτό το αγαθό δημιουργώντας την παρακάτω αφίσα.
Η ώρα έφτασε για να φυτέψουμε τους σπόρους. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ανταλλάξουμε σπόρους με κάποιο άλλο σχολείο της Τουρκίας, λόγω τεχνικών προβλημάτων και έτσι φυτέψαμε αυτούς που μας έφεραν οι γονείς.
Προς το τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί συναντήθηκαν ξανά διαδικτυακά για συζητήσουν την αξιολόγησή του.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένες όλες τις συνεργατικές δράσεις που κάναμε στο πρόγραμμα.
Η τελευταία μας μέρα στο νηπιαγωγείο ήταν γεμάτη χαμόγελα, παιχνίδι και όμορφα συναισθήματα!
Τα παιδιά διασκέδασαν παίζοντας δροσερά παιχνίδια με νερό στην αυλή του σχολείου, γελώντας και απολαμβάνοντας κάθε στιγμή.
Στη συνέχεια, καθίσαμε όλοι μαζί και θυμηθήκαμε τις πιο όμορφες αναμνήσεις της χρονιάς που πέρασε: τις κατασκευές μας, τα παραμύθια που διαβάσαμε, τις εκδρομές, τις γιορτές, τα τραγούδια και όλα όσα μάθαμε και ζήσαμε παρέα.
Η μέρα ολοκληρώθηκε με μουσική, χορό και πολλές αγκαλιές. Αποχαιρετιστήκαμε με συγκίνηση, ευχόμενοι στους μικρούς μας μαθητές ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι γεμάτο παιχνίδια, ξεκούραση και όμορφες εμπειρίες.
Ο πατέρας κατέχει ξεχωριστή θέση στις καρδιές των παιδιών. Έτσι και στο νηπιαγωγείο μας τον τιμάμε κάθε χρόνο. Η γιορτή του πατέρα γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. Φέτος λοιπόν πέφτει την Κυριακή 21 Ιουνίου. Τα παιδιά ετοίμασαν με χαρά τα δώρα και το βραβείο για τον πατέρα τους, μία κάρτα με ευχές και ένα διακοσμητικό για να κρεμάει τα κλειδιά του.
Με μεγάλη χαρά ολοκληρώσαμε στο νηπιαγωγείο μας το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο «Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό!». Μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τη σημασία της υγιεινής διατροφής και της άσκησης για την καλή υγεία και ευεξία.
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας όμορφα παραμύθια σχετικά με τη σωστή διατροφή και συζητήσαμε για τις τροφές που βοηθούν το σώμα μας να μεγαλώνει δυνατό και υγιές. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το μανάβικο της γειτονιάς μας, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν φρούτα και λαχανικά εποχής, να παρατηρήσουν τα χρώματα και τις μυρωδιές τους και να μιλήσουν για τις υγιεινές επιλογές στη διατροφή μας. Από το μανάβικο μας πρόσφεραν φρούτα εποχής, με τα οποία φτιάξαμε μια νόστιμη και υγιεινή φρουτοσαλάτα που φάγαμε και δεν έμεινε ούτε κουκούτσι!!!!!!
Ιδιαίτερα ξεχωριστή ήταν η επίσκεψη της γυμνάστριας κυρίας Γεωργίας του Δημοτικού σχολείου Παπαδιανίκων, η οποία μίλησε στα παιδιά για την αξία της γυμναστικής και της καθημερινής άσκησης. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε κινητικά παιχνίδια και δραστηριότητες, ανακαλύπτοντας πόσο σημαντική είναι η κίνηση για το σώμα και το μυαλό μας.
Στο σχολείο μας φιλοξενήσαμε επίσης διατροφολόγο κύρια Παναγιωτοπούλου Ευαγγελία, η οποία συζήτησε με τα παιδιά για το υγιεινό πρωινό και τη σημασία του στην καθημερινότητά μας. Τα παιδιά έμαθαν ποιες τροφές μας δίνουν ενέργεια και μας βοηθούν να ξεκινάμε όμορφα τη μέρα μας.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος δημιουργήσαμε κατασκευές, ζωγραφιές και αφίσες, μέσα από τις οποίες τα παιδιά εξέφρασαν όσα έμαθαν για την υγιεινή ζωή.
Το εργαστήριο μας ολοκληρώθηκε με μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εκδρομή στον νερόμυλο στα Τάλαντα, όπου τα παιδιά γνώρισαν τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής του αλευριού. Παρατήρησαν από κοντά τη λειτουργία του νερόμυλου και ανακάλυψαν το ταξίδι του σιταριού μέχρι να γίνει αλεύρι και ψωμί.
Μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, τα παιδιά κατανόησαν πως η σωστή διατροφή, η άσκηση και οι υγιεινές συνήθειες αποτελούν το μυστικό για «σώμα γερό και μυαλό δυνατό»!
Στα πλαίσια του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη με θέμα «Μια γειτονιά για όλους», τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας έγιναν μικροί ερευνητές και παρατηρητές της γειτονιάς μας! 🏘️🌿
Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια, κατασκευές και βιωματικές δραστηριότητες γνωρίσαμε τι σημαίνει μια γειτονιά φιλική και προσβάσιμη για όλους τους ανθρώπους. Μιλήσαμε για τη σημασία του σεβασμού, της συνεργασίας και της ισότιμης συμμετοχής όλων στην καθημερινή ζωή.
Πραγματοποιήσαμε περίπατο στην πλατεία του χωριού και παρατηρήσαμε αν υπάρχουν πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών, ράμπες, κάγκελα, δέντρα και κάδοι απορριμμάτων. Επίσης είναι το νηπιαγωγείο προσβάσιμο για άτομα με αναπηρία; Τα παιδιά κατέγραψαν τις παρατηρήσεις τους και συζήτησαν τι βοηθά τους ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες να μετακινούνται με ασφάλεια και άνεση.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε αφίσες, ζωγραφιές και ομαδικές εργασίες με τις δικές μας ιδέες για μια πιο όμορφη και φιλική γειτονιά.
Μέσα από τις δράσεις μας καταλάβαμε πως όλοι μπορούμε να συμβάλουμε ώστε η γειτονιά μας να γίνει καλύτερη για όλους!
Μια μοναδική εμπειρία έζησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας με την επίσκεψη τους στο φορητό πλανητάριο στο νηπιαγωγείο των Μολάων!
Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “STEAM και η γη γυρίζει……” τα παιδιά ταξίδεψαν νοερά στο απέραντο διάστημα και γνώρισαν τους πλανήτες, τα αστέρια και τα μυστικά του σύμπαντος μέσα από μια εντυπωσιακή παρουσίαση. Ο υπεύθυνος του πλανηταρίου μίλησε στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο για το διάστημα και απάντησε στις απορίες τους, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον και τη φαντασία τους.
Ιδιαίτερο ενθουσιασμό προκάλεσε η ευκαιρία να δουν και να αγγίξουν έναν αληθινό μετεωρίτη, αλλά και να παρατηρήσουν μέσα από τηλεσκόπιο! Στη συνέχεια, τα παιδιά μπήκαν στο πλανητάριο και παρακολούθησαν μια όμορφη παιδική ταινία γνωριμίας με τους πλανήτες, απολαμβάνοντας ένα μαγευτικό ταξίδι στο ηλιακό μας σύστημα.
Ήταν μια ξεχωριστή βιωματική εμπειρία γεμάτη γνώση, ανακάλυψη και ενθουσιασμό, που έκανε τα παιδιά να αγαπήσουν ακόμη περισσότερο τον κόσμο της επιστήμης και του διαστήματος!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την διευθύντρια του νηπιαγωγείου Μολάων, κυρία Αρχοντούλα Δεμελή και όλες/όλους τις /τους συναδέλφισσες/ συνάδελφους για την πρωτοβουλία τους να οργανώσουν αυτή την τόσο σημαντική και εκπαιδευτική δράση.
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ετοίμασαν με πολύ αγάπη και ενθουσιασμό όμορφες δημιουργίες για να χαρίσουν στις μαμάδες τους!
Κατασκεύασαν μια χειροποίητη κάρτα, στην οποία έγραψαν γλυκές ευχές, ένα ξεχωριστό κολιέ από πηλό, καθώς και ένα αναμνηστικό καδράκι με το αποτύπωμα της παλάμης τους, γεμάτο αγάπη και τρυφερότητα. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει και το «Βραβείο της καλύτερης μαμάς», αφιερωμένο σε όλες τις υπέροχες μανούλες που καθημερινά προσφέρουν αγάπη, φροντίδα και αγκαλιές!
Μέσα από τις δράσεις αυτές, τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους και μίλησαν για τη μοναδική θέση που έχει η μητέρα στην καρδιά τους.
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων μας στο δημοτικό σχολείο, πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή επίσκεψη στο δημοτικό των Παπαδιανίκων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους χώρους του σχολείου, να επισκεφτούν αίθουσες διδασκαλίας και να δουν πώς γίνεται το μάθημα στις μεγαλύτερες τάξεις.
Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η διευθύντρια του δημοτικού μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο και ζεστασιά, βοηθώντας τα παιδιά να νιώσουν άνετα και χαρούμενα για το νέο τους ξεκίνημα. Μέσα από συζήτηση, παιχνίδι και κοινές δραστηριότητες, τα νήπια εξέφρασαν απορίες, ενθουσιασμό και ανυπομονησία για τη νέα σχολική χρονιά.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου είχαν ετοιμάσει ένα δωράκι για όλους τους μαθητές της πρώτης τάξης, ένα σελιδοδείκτη – ξυλάκι παγωτό και μια ομαδική κατασκευή.
Όταν επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο τα παιδιά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη στο Δημοτικό Παπαδιανίκων.
Η εμπειρία αυτή βοήθησε τα παιδιά να εξοικειωθούν με το νέο σχολικό περιβάλλον και να κάνουν το επόμενο βήμα με περισσότερη αυτοπεποίθηση και χαρά!
Με χαρά και ανοιξιάτικη διάθεση τα παιδιά ετοιμάστηκαν να υποδεχτούν την Πρωτομαγιά στο σχολείο μας!
Μιλήσαμε για την άνοιξη, τα λουλούδια και το έθιμο του μαγιάτικου στεφανιού, που συμβολίζει την αναγέννηση της φύσης. Στη συνέχεια, τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα όμορφο ομαδικό στεφάνι από αληθινά λουλούδια, το οποίο στολίζει την πόρτα του σχολείου μας και γεμίζει τον χώρο με χρώματα και αρώματα.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου Παπαδιανίκων σας εύχονται: ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.