Κάπνισμα _ εκπαιδευτικό υλικό

 

    Το κάπνισμα είναι ασθένεια και αποτελεί την κυριότερη αιτία θανάτου παγκοσμίως, η οποία, όμως, μπορεί να προληφθεί. Στη χώρα μας, το κάπνισμα έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας διότι τροφοδοτείται από μια ολόκληρη «κουλτούρα» που αντιμετωπίζει την κατανάλωση του καπνού ως μια φυσιολογική και απενοχοποιημένη συμπεριφορά ή ακόμη χειρότερα ως το σύμβολο χειραφέτησης και μόδας. Τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να αντιληφθούν, πως με το να καπνίζουν μπροστά στα παιδιά, δημιουργούν αρνητικά πρότυπα, και είναι υπεύθυνα για τον εθισμό των ανηλίκων σε μια συνήθεια που θα κοστίσει τη ζωή τους.

Ακολουθεί σχετικό  εκπαιδευτικό υλικό 

entypo se A4

HELMISIC ΚΑΠΝΙΣΜΑ

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/28/484/

Παρουσίαση _Ο ρόλος του γονέα στον αθλητισμό

Ο ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/27/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%af%ce%b1%cf%83%ce%b7-_%ce%bf-%cf%81%cf%8c%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7/

Στατιστική καταγραφή & ανάλυση ενός σχολικού αθλητικού αγώνα

Μια ενδιαφέρουσα  εκπαιδευτικά  και   παιδαγωγικά  προσπάθεια  των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ  ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ στο πλαίσιο διεξαγωγής  των σχολικών αθλητικών αγώνων.

Με   τη συνδρομή  του καθηγητή τους κ, ΠΑΠΑΠΑΠΑΝΤΕΛΗ ΝΙΚΗΤΑ (Φυσικής Αγωγής ) .παρακολουθούν τους αθλητικούς  αγώνες των συμμαθητών τους  , καταγραφούν στατιστικά δεδομένα ( τεχνικά και τακτικά χαρακτηριστικά )  , τα αναλύουν και τα παρουσιάζουν  στους συμμαθητές   τους .

 

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ANAΛΥΣΗ ΜΠΑΣΚΕΤ _ Ν2

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/24/%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b5%ce%af-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b1%ce%bd%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%83%ce%b7-%ce%b5%ce%bd/

Άσκηση & Καρδιά

ΑΡΘΡΟ_ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/24/%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b4%ce%b9%ce%ac-2/

Eκπαιδευτικό σύστημα & Αθλητισμός

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/22/ek%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%cf%83%cf%85%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83/

Αθλητικές δραστηριότητες σχολείων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης

ΕΔΩ ΤΟ ΦΕΚ ΥΑ_ΦΕΚ3754_2016_Αθλητικές_Δραστηριότητες_Α.17.2μετακινησηΑ.10συνοδοί

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/22/athlitikes-drastiriotites-scholeion-d/

Συνέντευξη για θέματα άσκησης & υγείας με τον έγκριτο εργοφυσιολόγο Δρ. Γεώργιο Γ. Ζιώγα

Ziwgas

Η παρακάτω συνέντευξη πραγματοποιήθηκε από ομάδα μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης, στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος- μαθήματος, με θέμα: 
« ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΥΓΕΙΑΣ» (2012)
Υπεύθυνοι  καθηγητές : ΠΑΠΑΠΑΝΤΕΛΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ (ΠΕ11) & ΜΑΤΑΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ (ΠΕ19)

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/22/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%85%ce%be%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b8%ce%ad%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1/

Έρευνα – Διατροφή και σχολικό κυλικείο _ Βελτιωτικές Προτάσεις

Σχολικό έτος 2012-2013Έρευνα διατροφικής συμπεριφοράς μαθητών Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΚατεβάστε και δείτε την έρευνα από τον παρακάτω σύνδεσμοδιατροφη- κυλικειο _ ανάλ υση
YGIEINH

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/22/%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%ba%cf%85%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%af/

Σχολικές Παρελάσεις _ Νομοθεσία

Σχολικές Παρελάσεις – Νομοθεσία

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/21/%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b5%ce%bb%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-_-%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%af%ce%b1/

Βιωματικό εργαστήρι Α’ Βοηθειών_ 1ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης

 

DSC06468 (Copy) 

Ένα ιδιαίτερο εργαστήρι εκμάθησης Α’ Βοηθειών, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος Αγωγής Υγείας, υλοποιήθηκε στο 1ο ΕΠΑΛ  Αλεξ/πολης, σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό (Παραρτ. Αλεξ/πολης).

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/20/343/

Ετήσιο ηλεκτρονικό σχολικό ημερολόγιο μεθοδικής και διδακτικής οργάνωσης προγραμμάτων Αγωγής Υγείας»

Δημιουργία Ετήσιου Σχ. Ημερολογίου Αγωγής Υγείας έτους  2015-2016

1 - CopyΣτο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας και Νέες  Τεχνολογίες δημιουργήθηκε«Ετήσιο ηλεκτρονικό σχολικό ημερολόγιο μεθοδικής και διδακτικής οργάνωσης προγραμμάτων Αγωγής Υγείας» 

Δείτε το Σχ. Ημερολόγιο

Δείτε το Σχ. Ημερολόγιο σε pdf

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/20/%ce%b5%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b9%ce%bf-%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3/

Παρουσίαση _Προληπτικός οδηγός άσκησης και υγείας για παιδιά

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ _ ΠΡΟΠΗΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/19/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%b1%cf%83%ce%b7-_%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bb%ce%b7%cf%80%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83-%ce%bf%ce%b4%ce%b7%ce%b3%ce%bf%cf%83-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83/

Βιωματική ημερίδα Ναυαγοσωστικής

img 4

Βιωματική  ημερίδα   με θέμα:

Ναυαγοσωστική  –  Α΄ Βοήθειες  στο  υγρό  στοιχείο

Υπεύθυνοι  καθηγητές : ΠΑΠΑΠΑΝΤΕΛΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ (ΠΕ11) & ΜΑΤΑΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ (ΠΕ19)

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/18/%ce%b2%ce%b9%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%b4%ce%b1-%ce%bd%ce%b1%cf%85%ce%b1%ce%b3%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82/

Παρουσίαση στο σχολείο _ Βία και Ρατσισμός στον αθλητισμό

BIAH  βία και ο ρατσισμός είναι ήδη μπροστά στις πύλες του ελληνικού σχολείου.

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/17/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%b1%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bf-%ce%b2%ce%b9%ce%b1-%cf%81%ce%b1%cf%84%cf%83%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf/

Συμβουλευτικός οδηγός άσκησης και υγείας για παιδιά

ODHGOS ΑΣΚΗΣΗΣΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/16/%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83-%ce%bf%ce%b4%ce%b7%ce%b3%ce%bf%cf%83-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%83-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%85%ce%b3/

Προγραμματισμός της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο

 

     Για τη Φυσική Αγωγή στα Λύκεια  και τα ΕΠΑΛ  ισχύει το Αναλυτικό Πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου Λυκείου (έκδοση 1990, Δ/νση Φυσικής Αγωγής του ΥΠ.Ε.Π.Θ.), σε ότι αναφέρεται για το Λύκειο.    Ο προγραμματισμός  της  Φυσικής  Αγωγής  στα Γενικά Λύκεια  και τα ΕΠΑΛ περιλαμβάνει: Έως 4 αντικείμενα σε κάθε τετράμηνοΤις ώρες Φ.Α.  ανά τετράμηνο

Τους  αθλητικούς αγώνες  ( ενδοσχολικούς   &     επίσημους αθλητικούς   αγώνες )

Τα ερευνητικά προγράμματα  (projects) που θα υλοποιηθούν παράλληλα ή σε συνδυασμό με τη Φυσική Αγωγή

ASKHSH  KAI YGEIA

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/16/%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83-%cf%84%ce%b7%cf%83-%cf%86%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%b7%cf%83-%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b3%ce%b7%cf%83-%cf%83/

Εκδήλωση ευαισθητοποίησης μαθητών για θέματα αποδοχής της διαφορετικότητας

IMG_5189Τετάρτη 27 MαρτίουΣτο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος – Project- με θέμα « Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΜΕΑ» την Τετάρτη 27 Mαρτίου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση ευαισθητοποίησης των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση οι μαθητές του ερευνητικού προγράμματος είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν σειρά εργασιών τους (τραγούδια, βίντεο, απαγγελία κειμένων, ερευνητικές εργασίες , βιωματική γνωριμία με τα παραολυμπιακά αθλήματα)
Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/15/%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b5%cf%85%ce%b1%ce%b9%cf%83%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%cf%8e%ce%bd-%ce%b3/

Ημερίδα – Διαβούλευση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

Αφίσα  (Αντιγραφή)Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας υγείας, το Σάββατο 7 Απριλίου 2012 , πραγματοποιήθηκε ενημερωτική  ημερίδα – διαβούλευση, στο 1ο ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης,  με θέμα:« Το σχολείο ως εργαστήρι  υγείας». Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/15/%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%b4%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b2%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%b5-%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%bc%ce%ae-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80/

Πρόληψη και ατομική υγιεινή μαθητών

Είναι γεγονός ότι   οι  γνώσεις πάνω στον τομέα της υγιεινής δεν αρκούν, χρειά­ζεται και η διαμόρφωση μιας ορισμένης συμπεριφοράς που  προτάσσει κυρίως  την πρόληψη.

Η αγωγή υγείας ιδιαίτερα στους νέους, που πολλές φορές αντιδραστικά αρνούνται την «υγιεινή» συμπεριφορά έχει μεγάλη σημασία γιατί τους συ­νηθίζει, όχι μόνο στην αυτοπροστασία αλλά και στην ομαδική δραστηριό­τητα ενάντια στον υγειονομικό κίνδυνο.

YGIENH _K

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/13/%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bb%ce%b7%cf%88%ce%b7-%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%cf%85%ce%b3%ce%b9%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%cf%89%ce%bd/

Παρουσιάσεις _Η αξία της άσκησης και προαγωγή της υγείας στα παιδιά

Η φυσική άσκηση είναι αναγκαία για την προαγωγή και προάσπιση της υγείας. Η σχολική Φυσική Αγωγή προσπαθεί να μεταδώσει στους μαθητές τη συνήθεια της συστηματικής άσκησης στο πλαίσιο προαγωγής της υγείας τους και της «δια βίου άσκησης για την υγεία», ενώ παράλληλα και η Αγωγή Υγείας επιχειρεί  τη διαμόρφωση θετικής στάσης και συμπεριφοράς προς τη φυσική άσκηση.

ASKHSH  KAI YGEIA

  Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/13/259/

H ερευνητική εργασία ( project ) στο Λύκειο _ “Το σχολείο ως εργαστήρι υγείας”

                             

« … Οι Ερευνητικές Εργασίες θεσμοθετούνται από τον Σεπτέμβριο του 2011 ως διακριτή ενότητα του υποχρεωτικού προγράμματος του Νέου Λυκείου (ΥΠΔΜΘ 2011:13, ΦΕΚ 1213, τχ. Β/2011).Η εκπόνηση τέτοιων εργασιών είναι σύμφωνη με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τη φύση και τον διδακτικό προσανατολισμό των Προγραμμάτων Σπουδών και με τις πρακτικές που ισχύουν δεκαετίες τώρα στα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών.

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/13/239/

Ερευνητική εργασία (PROJECT) _ Ο εθελοντισμός στον αθλητισμό των ΑΜΕΑ

Παρουσίαση  μιας  ιδιαίτερης ερευνητικής  εργασίας  με θέμα :  “Ο εθελοντισμός στον αθλητισμό των ΑΜΕΑ”

 Μαθητές 1ου ΕΠΑΛ  ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ 

Τάξη: Α’

Σχ. έτος: 2012-2013

Υπεύθυνοι  καθηγητές : Παπαπαντελής  Νικήτας (ΠΕ11) &  Ματανάς Κων/νος (ΠΕ19)

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/12/%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1-project-_-%ce%bf-%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%bb%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82/

Eκδήλωση υπέρ του ” ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ”

1o EΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ                                                                                                  Αλεξ/πολη,  2-5-2011

 

                                                                                  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

      Την  Πέμπτη  5-5-2011  και ώρα 11:00  στο  1ο ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης  πραγματοποιήθηκε   εκδήλωση  με  στόχο την προαγωγή  του « ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ».

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/e%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%85%cf%80%ce%ad%cf%81-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%cf%85-%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%b6%ce%b5%cf%83%ce%b8%ce%b1%ce%b9/

Πανελλήνιο Συνέδριο Εθελοντικής Αιμοδοσίας – Δράσεις Αγωγής Υγείας

CaptureΕισήγηση στο Πανελλήνιο Συνέδριο Εθελοντικής Αιμοδοσίας των   εκπαιδευτικών Ματανά Κων/νου ΠΕ19 & Παπαπαντελή Νικήτα ΠΕ11Ψηφιακή αφήγηση δράσεων Αγωγής Υγείας 2013-2014

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%ce%b9%ce%bf-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ad%ce%b4%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%bb%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%b1%ce%b9%ce%bc/

Όταν η εκπαίδευση συναντάει εθελοντικές αξίες

Στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος (PROJECT) με θέμα «Ο εθελοντισμός στον αθλητισμό ΑΜΕΑ» οι μαθητές και υπεύθυνοι καθηγητές του 1ου ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης θα προβούν στη συγκέντρωση ρούχων (παιδικά ρούχα, κυρίως αθλητικά, έως 16 ετών) , αθλητικού υλικού, βιβλίων και παιχνιδιών, τα οποία και θα διατεθούν στον Νομαρχιακό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρίες Ν. Έβρου, στο ΕΕΕΕΚ Αλεξ/πολης και στον Α.Σ. ΑΜΕΑ « ΚΟΤΙΝΟΣ», τις άγιες ημέρες του Πάσχα.
Όσοι από τους συμπολίτες μας επιθυμούν να υποστηρίξουν την προσπάθεια αυτή κοινωνικής αλληλεγγύης και ευαισθησίας τους γνωρίζουμε ότι η διαδικασία συγκέντρωσης θα ξεκινήσει την Τρίτη 26 Μαρτίου 2013 και για ένα μήνα, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες λειτουργίας του σχολείου.
Σας ευχαριστούμε !
Οι ΜΑΘΗΤΕΣ & ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%b7-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%ac%ce%b5%ce%b9-%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%bb%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9/

Μαθήματα Α’ Βοηθείων στο σχολείο

Παρουσιάζουμε  σειρά μαθημάτων   Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ για τη διδασκαλία στο σχολείο .

 

Ν1

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%b1%ce%84%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%b5%ce%b9%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bf/

Επιστημονικό περιοδικό Φυσικής Αγωγής “ΕΚΗΒΟΛΟΣ”

Προτάσεις  για τη Φυσική Αγωγή στο  Λύκειο 

εκηβολοσ _ φα

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%bf%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%ce%b5%ce%ba%ce%b7%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%83/

Ενδεικτικό ασκησιολόγιο για το Λύκειο

Silhouette - Copy - Copy (2)

Ενδεικτικό ασκησιολόγιο για το ΛΥΚΕΙΟ από τον εξαίρετο συνάδελφο  κ.Νίκο Τζωρμπατζάκη – Καθηγητή Φυσικής Αγωγής.

  1. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΟΡΜΟΥ: που περιλαμβάνουν ένα μάθημα ασφαλούς εκτέλεσης κοιλιακών, ένα μάθημα ασφαλούς εκτέλεσης ραχιαίων, ένα ολοκληρωμένο μάθημα κοιλιακών και ένα ολοκληρωμένο μάθημα ραχιαίων, όλα για απ’ευθείας χρήση στην τάξη.    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΟΡΜΟΥ
  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΜΕ ΙΜΑΝΤΕΣ TRX: που περιλαμβάνουν ένα μάθημα ασφαλούς εκτέλεσης ασκήσεων με ιμάντες TRX, ένα μάθημα ενδυνάμωσης χεριών-ώμων-πλάτης-στήθους, ένα μάθημα ενδυνάμωσης ποδιών και ένα μάθημα ενδυνάμωσης κοιλιακών .ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΜΕ ΙΜΑΝΤΕΣ

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/%ce%b5%ce%bd%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%bb%cf%85%ce%ba%ce%b5%ce%b9/

Οδηγός “ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ”

      Η Φυσική Αγωγή ως αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού μας συστήματος καλείται να παίξει προεξέχοντα ρόλο στη διαπαιδαγώγηση των μαθητών-τριών σε θέματα υγιούς αθλητικής συμπεριφοράς, προάγοντας τον παιδαγωγικό χαρακτήρα των σχολικών αγώνων.

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/odigos-ey-agonizesthai/

Tο σχολείο ως εργαστήρι υγείας

Η  παιδική ηλικία είναι η σημαντικότερη περίοδος της ζωής του ανθρώπου. Εκεί, μαθαίνει να ανταποκρίνεται και να ικανοποιεί τόσο τις κοινωνικές  όσο και τις ατομικές απαιτήσεις του. Επίσης, να καλύπτει  και τις βασικότερες ανάγκες του (Schaffer, 1996).

Ο  υγιεινός τρόπος ζωής (καθαριότητα, άσκηση και σωστή διατροφή), συμβάλλει στην ποιότητα ζωής του ανθρώπου, στη συμπεριφορά του και παράλληλα σχετίζεται

YGIEINH

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/10/198/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση