Προγραμματισμός της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο

 

     Για τη Φυσική Αγωγή στα Λύκεια  και τα ΕΠΑΛ  ισχύει το Αναλυτικό Πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου Λυκείου (έκδοση 1990, Δ/νση Φυσικής Αγωγής του ΥΠ.Ε.Π.Θ.), σε ότι αναφέρεται για το Λύκειο.    Ο προγραμματισμός  της  Φυσικής  Αγωγής  στα Γενικά Λύκεια  και τα ΕΠΑΛ περιλαμβάνει: Έως 4 αντικείμενα σε κάθε τετράμηνοΤις ώρες Φ.Α.  ανά τετράμηνο

Τους  αθλητικούς αγώνες  ( ενδοσχολικούς   &     επίσημους αθλητικούς   αγώνες )

Τα ερευνητικά προγράμματα  (projects) που θα υλοποιηθούν παράλληλα ή σε συνδυασμό με τη Φυσική Αγωγή

ASKHSH  KAI YGEIA

 

 

Η οργάνωση  του μαθήματος και ο ρόλος  στου εκπαιδευτικού περιλαμβάνει  τα παρακάτω: 

v  Κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς κάθε μαθητής και μαθήτρια δηλώνει 1 έως 3 αντικείμενα με τα οποία θέλει να ασχοληθεί

v  Ο εκπαιδευτικός της Φ.Α. εντάσσει στον προγραμματισμό του (σε κάθε τετράμηνο) έως 4 αντικείμενα, ανάλογα με την υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου και ανάλογα με τις δηλώσεις των μαθητών.

v  Οι ομάδες «άσκησης» των μαθητών  σε κάθε αντικείμενο λειτουργούν παράλληλα.

v  Ο εκπαιδευτικός συντονίζει το εισαγωγικό μέρος του μαθήματος (προθέρμανση), επιβλέπει τις ομάδες και επεμβαίνει όπου χρειάζεται για να δώσει οδηγίες τεχνικής, τακτικής, κανονισμών, συμπεριφοράς, κλπ. (χωρίς να διακόπτει  την άσκηση των ομάδων).

v   Ο εκπαιδευτικός Φ.Α. προγραμματίζει τη συμμετοχή και την προετοιμασία του σχολείου στους σχολικούς αθλητικούς αγώνες,

v  Τα σχέδια εργασίας μπορούν να ενσωματώνονται σε ώρες Φ.Α., σε εργασία για το σπίτι και σε ώρες προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων (αγωγή υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής σταδιοδρομίας, κλπ).

ASKHSH

 Ακολουθούν ενδεικτικά πλάνα προγραμματισμού για το μάθημα της  Φυσικής Αγωγής , σχέδια μαθήματος  ,κάρτες εργασίας  μαθητών και  υπόδειγμα  για   σύναψη συμβολαίου τάξης  στο    Γενικό  Λύκειο και ΕΠΑΛ,  με την επιμέλεια του καθηγητή  Φ.Α. κ. Παπαπαντελή Νικήτα.

ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΑΝΟ ΦΑ_ ENSEIKTIKO EPAL 2014_2015_

ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΑΝΟ ΦΑ_ 2012_2013_ ΠΡΟΤΥΠΟ

ΔΕΙΓΜΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ_ΦΑ_

ΠΛΑΝΟ _ ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ _ ΔΙΑΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

H ΦΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ_ αξιολογηση μαθητων _ 1ο επαλ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Φ.Α.

ATOMIKES KARTES _ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΡΤΑ _ΕΒΔΟΜΑΔ_ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ_or

ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΥ

καρτα _προτυπο_ αμοιβια_or

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΑΞΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2015/07/16/%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83-%cf%84%ce%b7%cf%83-%cf%86%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%b7%cf%83-%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b3%ce%b7%cf%83-%cf%83/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση