Στη σελίδα προβάλλονται ομαδοσυνεργατικές εργασίες για τις οποίες αξιοποιήθηκαν web 2.0 εργαλεία (wiki, blogs, χρονογραμμές κ.λπ).
Καλή περιήγηση 🙂
Στις…σελίδες του θα βρείτε αντιπολεμικά τραγούδια, πίνακες ζωγραφικής, ποιήματα, κείμενα και εικόνες που δείχνουν την καταστροφή που αφήνει πίσω του ένας πόλεμος…Το υλικό συγκεντρώθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ4 του 8ου Γυμνασίου Γλυφάδας. Τέλος, μπορείτε να δείτε έργα (πολυτροπικά κείμενα) που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες χρησιμοποιώντας το υλικό των σελίδων …
Je suis Charlie? Παραγωγή λόγου με γελοιογραφίες και σκίτσα… http://mariamchl2.wix.com/-dimiourgo
Η ποίηση και η πεζογραφία στον χρόνο-περίοδοι νεοελληνικής λογοτεχνίας και εκπρόσωποι σε κάθε χρονική περίοδο-τα λογοτεχνικά ρεύματα. Η χρονογραμμή θα συμπληρωθεί σταδιακά από τους μαθητές και τις μαθήτριες. ⇓ http://www.tiki-toki.com/timeline/entry/421624/H-/
Διαθεματικό σενάριο σχεδιασμένο στην Πλατφόρμα “Αίσωπος”: Ειρήνη & Πόλεμος: ένα διαδικτυακό Αντιπολεμικό Μουσείο στο wiki
-Από την Γκουέρνικα του Πικάσο στην Γκουέρνικα του Αιγαίου του Βούλγαρου σκιτσογράφου Jovcho Savov -Ασκήσεις δημιουργικής γραφής κι άλλες δραστηριότητες με έναυσμα τον πίνακα… H συνέχεια στο wiki: http://goo.gl/SKSGHw
Κλικ στην εικόνα, για να αναρτήσετε στο padlet Στο padlet μπορείτε να μπείτε κι από εφαρμογή του κινητού. Ο Μάριος Κ. είδε ότι υπάρχει σχετική εφαρμογή του padlet στo play store… Εισαγωγή στα χαϊκού Haikou neo from Maria Michali
H συμμετοχή μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Κύπρος-Ελλάδα- Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες” (Τμήματα Γ2, Γ3, Γ5). Ως τελικό προϊόν υποβάλουμε ένα project. Το project έχει ως στόχο να προσεγγίσει το θέμα της εισβολής μέσα από τον φακό της λογοτεχνίας. Έτσι, επιλέχθηκαν διηγήματα που η θεματική τους εξιστορεί τα γεγονότα στην εξέλιξή τους, σύμφωνα με τον ιστορικό χρόνο. …
Η ιστοσελίδα του προγράμματος φιλαναγνωσίας “Το βιβλίο ένας φίλος που επιλέγω” στο πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος
Το ψηφιακό παιχνίδι δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του 10ου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού “Κύπρος-Ελλάδα -Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες” με τις μαθήτριες και τους μαθητές του τμήματος Β2. Ως τελικό προϊόν υποβάλλουμε ένα project και το συγκεκριμένο ψηφιακό παιχνίδι αφενός επιδιώκει να παρουσιάσει τους στόχους, τη φιλοσοφία του και της εργασίες των μαθητριών/μαθητών και αφετέρου να γίνει διάχυση του όλου εγχειρήματος με …
Η συμμετοχή μας στον ψηφιακό διαγωνισμό «Τα φύλ(λ)α του Περιβάλλοντος» της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και της Εκπαιδευτικής ΡαδιοΤηλεόρασης. Με το θέμα ασχολήθηκαν τέσσερις (4) μαθήτριες του Γ΄2. Για να δείτε τις εργασίες των μαθητριών ΚΛΙΚ στην εικόνα
Η ιστοσελίδα με την οποία συμμετέχουμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα/διαγωνισμό «Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες». Με αφορμή το διήγημα του Χ. Μηλιώνη «Το συρματόπλεγμα του αίσχους», οι μαθητές/ριες του Β1 & Β5 του 2ο Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου προβληματίζονται πάνω στο κυπριακό ζήτημα και μέσα από τις δημιουργίες τους (κειμενικές και εικαστικές) δείχνουν τις συνέπειες της διχοτόμησης, αλλα και …
Parousiasi Α2 Idruma Laskaridi from Maria Michali Parousiasi b1 & b5 idruma laskaridi from Maria Michali
Μια ιστοσελίδα-τουριστικός οδηγός από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ1 του 2ου Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου στο πλαίσιο διαθεματικής εργασίας της Νεοελληνικής Γλώσσας (1η ενότητα). Αν, λοιπόν, κάποια σχολεία σκέφτονται να οργανώσουν τετραήμερη εκδρομή στην Αθήνα, δεν έχουν παρά να μας συμβουλευτούν 😉
Στη σελίδα αυτή παρουσιάζεται το τελικό προϊόν (ραδιοφωνικές εκπομπές) ενός πολιτιστικού προγράμματος που υλοποιήθηκε στο 5ο Γυμνάσιο Ρόδου (τη σχολική χρονιά 2011-2012, που υπηρετούσα στη Ρόδο). Στόχος του προγράμματος η γνωριμία των μαθητών/ριών με ποιητές της γενιάς του ΄30 και μελοποιημένα ποιήματά τους. Μερικές από τις δράσεις της ομάδας ήταν η δημιουργία βιογραφικών σημειωμάτων των …
Πρόσφατα σχόλια