↑ Επιστροφή σε ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ

ΜΙΑ ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΒΕΚΚΑ

Οι πρώτες εντυπώσεις…

Οι μαθητές/ριες του Β1 και του Β5  διάβασαν το βιβλίο της Μαρούλας Κλιάφα «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα». Η Ναταλία Τ και η Αλεξάνδρα Δ. καταγράφουν τις πρώτες εντυπώσεις: 

Γιάννης Π.: Του άρεσε το γεγονός ότι έδειξε τη σκληρότητα του πολέμου μέσα από τα παιδικά μάτια μιας έφηβης. Επίσης, το πώς αλλάζει ο πόλεμος κάποιους ανθρώπους.

Γιώργος: Ζωντανή περιγραφή. Του άρεσε η ιδέα με τη ζωγραφιά στο δέντρο του φασισμού

Βασίλης: Την περίοδο της ειρήνης όλοι θυμούνται τα γενέθλια της Ρεβέκκας, ενώ στον πόλεμο τα ξεχνούν

Ευάνθης: Του άρεσε το γεγονός ότι είδαμε γεγονότα από την καθημερινότητα την περίοδο της Κατοχής παράλληλα με την πορεία της Ρεβέκκας, καθώς μεγάλωνε.

Κωστής: Η καθημερινή ζωή κατά τη διάρκεια του πολέμου

Έντι: Του άρεσαν τα ποιηματάκια που υπήρχαν κατά διαστήματα στην αφήγηση

Μάριος: Το θαρρος των παιδιών να γράφουν συνθήματα και να αντιστέκονται.

Ιωάννα: Οι ιστορικές αναφορές

Μαριλένα: Συμφωνεί με την Ιωάννα και τον Γιάννη. Επίσης, της άρεσε το τέλος. Την εντυπωσίασε η δύναμη της Ρεβέκκας και η αισιοδοξία της για το μέλλον.

Αλεξανδρα: Δεν της άερεσε το τέλος. Θα ήθελε να σωθεί η μητέρα κι ο αδερφός της Ρεβέκκας.

Νίκος: Η συμμετοχή των παιδιών στις αντιστασιακές  οργανώσεις

Άγγελος: Το γεγονός ότι ο πατέρας αντιμετώπιζε χιουμοριστικά κάποιες δύσκολες καταστάσεις

Έλενα: Το τετράδιο με τις δυσκολες λέξεις που τις μάθαινε. Επίσης, παρά το γεγονος ότι βρισκόταν σε μια δύσκολη περίοδο, η Ρεβέκκα δεν σταμάτησε να κάνει πράγματα που την ενδιέφεραν.

Κωνσταντίνα: τα ιστορικά γεγονότα, γνώρισε κάποια πράγματα για εκείνη την εποχή

Αντώνης: Το γεγονός ότι το τέλος δεν είναι ξεκάθαρο (μπορεί να ζει η μητέρα κι ο αδερφός της…)

Μιχάλης: η συνάντηση του μαστρο Γιάννη με τη Ρεβέκκα

Βασιλική: Της άρεσε το κομματι με τους πρώτους έρωτες της Ρεβέκκας

Κατερίνα: Η περιγραφή, οι ζωντανές εικόνες

Θεοφανία: Το γεγονός ότι η Ρεβέκκα δεν τα παράτησε

Δημήτρης: η πλοκή της ιστορίας

Αλεξανδρα: τα μηνύματα που περνάει το βιβλίο

Τα υπόλοιπα παιδιά τοποθετήθηκαν στις απόψεις των συμμαθητών/ριών τους.

Στη σελίδα «ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ» – Η Διαδικτυακή τάξη και στο blogger… θα αναρτηθούν δείγματα των εργασιών τους.

Θέματα για συζήτηση και δραστηριότητες-Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα (2ο μέρος)-Μαρούλα Κλιάφα

1ο φύλλο εργασίας για το βιβλίο της Μαρούλας Κλιάφα «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα»

Η συγγραφέας Μαρούλα Κλιάφα θα επισκεφτεί τον Δεκέμβριο το σχολείο μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να διαβάζουμε τα βιβλία της «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα» – Β΄ Γυμνασίου και «Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς»- Α΄ Γυμνασίου. Αύριο ξεκινάμε με το βιβλίο «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα και το  1ο φύλλο εργασίας  είναι έτοιμο. Βασίζεται στο εκπαιδευτικό υλικό της συγγραφέως, ωστόσο έγινε κάποια προσαρμογή στο πλαίσιο του δικού μας μαθήματος. Ολόκληρο το εκπαιδευτικό υλικό μπορείτε να το κατεβάσετε από:

 http://www.metaixmio.gr/images/ekpaideftiko_yliko/rebekka.pdf

download

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων