Το ψηφιακό παιχνίδι δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του 10ου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού “Κύπρος-Ελλάδα -Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες” με τις μαθήτριες και τους μαθητές του τμήματος Β2. Ως τελικό προϊόν υποβάλλουμε ένα project και το συγκεκριμένο ψηφιακό παιχνίδι αφενός επιδιώκει να παρουσιάσει τους στόχους, τη φιλοσοφία του και της εργασίες των μαθητριών/μαθητών και αφετέρου να γίνει διάχυση του όλου εγχειρήματος με έναν πιο…παιγνιώδη τρόπο. Έναυσμα αποτέλεσαν δύο λογοτεχνικά κείμενα “Το συρματόπλεγμα του αίσχους” του Χ. Μηλιώνη και το “Γλυκό του κουταλιού” του Κ. Χαραλαμπίδη. Η λογοτεχνία συνδυάστηκε με την ιστορία και οι μαθήτριες/μαθητές ξεκίνησαν να ερευνούν…
Κάθε άτομο (η ομάδα) διαλέγει ένα πιόνι και το μετακινεί πάνω σε αριθμούς που αντιστοιχούν σε πόλεις της Κύπρου. Αφετηρία είναι ο αριθμός 1 (Λευκωσία). Πατάτε πάνω σε κάθε αριθμό και ακολουθείτε τις οδηγίες που εμφανίζονται, Ουσιαστικά, ο κάθε παίχτης/η κάθε παίχτρια απαντάει σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστού λάθους, συμπλήρωσης κενών μέχρι να φτάσει στον αριθμό 8 (Λευκωσία) από την πλευρά των κατεχόμενων. Αν απαντήσει σωστά σε όλες τις ερωτήσεις το συρματόπλεγμα θα εξαφανιστεί με…μαγικό τρόπο. Ίσως, ένας τρόπος είναι να μαθαίνουμε την ιστορία και να αγωνιζόμαστε για την ειρήνη, τον διάλογο και το δίκαιο.
https://view.genial.ly/65ca86c910335900147ae91b/interactive-image-gnwrizontas-thn-kypro
Πρόσφατα σχόλια