Αρχική » Γρίφοι » Γρίφος Νο 3 – Τα σακιά με τις λίρες !

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Ι.Ε.Π

eclass

eclass

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

Το Α4 των Πανελληνίων!

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

μαθήματα Γοπ 1 σχ.έτη 22-23,23-24

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

58 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Τ.Θ.Δ.Δ-Αρχείο

cropped Space

Τ.Θ.Δ.Δ 2023-Αρχείο

KONTRA

Άλγεβρα Α τάξης ΓΕ.Λ Φυλλάδιο

ΑΛΓ Α1 060223

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Μάθημα:Ακολουθίες(Α.Π-Γ.Π)

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Γεωμετρία Α τάξης ΓΕ.Λ-Φυλλάδιο

Κεφάλαια 4-11

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

ΆλγεβραΒ ΓΕΛ-Απαραίτητες Γνώσεις-Τεστ

forms test 3

Μάθημα:Διανύσματα

Μάθημα:Ο Κύκλος

my eclass 2

Θέμα 1&3-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

Γρίφος Νο 3 – Τα σακιά με τις λίρες !

7 μικρά σακιά έχουν μέσα πολλές λίρες.

Απ’ αυτά τα 6 σακιά έχουν κανονικές λίρες και ένα περιέχει κάλπικες(ψεύτικες).

Η κάθε μια κανονική λίρα ζυγίζει 20 γραμμάρια και κάθε μια απ τις κάλπικες ζυγίζει 18 γραμμάρια.

Πως μπορούμε με μια μόνο ζύγιση να βρούμε ποιο σακί έχει τις κάλπικες ; “


5 Σχόλια

  1. ΜΗΠΩΣ ΚΥΡΙΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΑΚΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ ΣΑΚΙΑ ΩΣΤΕ ΑΜΑ ΒΓΑΛΩ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΝΑ ΠΑΕΙ 118 ΑΠΟ 138 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΜΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟ 18αρι ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ π.χ….απο 138 πετυχένω τρία 20αρια(δηλαδή 60 γραμμάρια) 138-60=78 και μετα να βγάζω σακια μέχρι να έρθει το 18αρι……ΛΕΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΡΘΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΑΛΛΟ…..

  2. κυριε σκεφτηκα κατι…
    παιρνουμε 1 λιρα από το πρωτο,2 απο το δευτερο…κτλ,7λιρες από το εβδομο.ζυγιζουμε τις 28 λιρες.κανουμε υποθεση για καθενα από τα σακια οτι ειναι το καλπικο πχ.οπότε
    1χ18+2χ20+3χ20+4χ20+5χ20+6χ20+7χ20
    για το δευτερο
    1χ20+2χ18+3χ20….
    οταν το αθροισμα ειναι ίσο με βαρος των 28 ειναι το αντιστοιχο καλπικο.

  3. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΝ ΜΗΝΙΑΙΟ ΓΡΙΦΟ ΣΤΟ BLOG. ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΛΗΠΟΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΓΑΠΙΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΜΑΛΟΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΓΑΠΙΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΓΡΙΦΟΥΣ

    Ποιος είναι ο κατάσκοπος;

    Η υπόθεση αφορά στη δίκη τριών προσώπων, των Α, Β και Γ. Ο ένας από τους τρεις ήταν ιππότης, συνεπώς έλεγε πάντοτε την αλήθεια, ο άλλος ήταν ιπποκόμος, δηλαδή έλεγε πάντοτε ψέματα και ο τρίτος ήταν κατάσκοπος και έλεγε πότε αλήθεια και πότε ψέματα. Η δίκη γινόταν για να εντοπιστεί και να καταδικαστεί ο κατάσκοπος. Φυσικά, ο δικαστής δεν ήξερε ποιος είναι ποιος.
    Αρχικά ζητήθηκε από τον Α να κάνει μια δήλωση. Εκείνος δήλωσε είτε ότι ο Γ ήταν ιπποκόμος, είτε ότι ο Γ ήταν ο κατάσκοπος – εμείς όμως δεν γνωρίζουμε ποια ήταν η δήλωσή του, παρά μόνο ο δικαστής. Στη συνέχεια ο Β δήλωσε είτε ότι ο Α ήταν ιππότης, είτε ότι ο Α ήταν ιπποκόμος, είτε ότι ο Α ήταν ο κατάσκοπος. Τέλος, ο Γ δήλωσε είτε ότι ο Β ήταν ιππότης, είτε ότι ο Β ήταν ιπποκόμος, είτε ότι ο Β ήταν ο κατάσκοπος. Με βάση τα παραπάνω, ο δικαστής κατάφερε να προσδιορίσει ποιος ήταν ο κατάσκοπος και τον καταδίκασε. Ποιος ήταν, αλήθεια; Ο Α, ο Β ή ο Γ;

    Απελευθέρωση κρατουμένων
    Σε μια πειραματική φυλακή συγκέντρωσαν 100 ισοβίτες κατάδικους. Ο διευθυντής τους μάζεψε την πρώτη μέρα και τους είπε πως θα τους ελευθέρωνε όλους αρκεί να αποδείξουν πως είναι αρκετά έξυπνοι ώστε να λύσουν τον γρίφο που θα τους βάλει. Θα φυλάκιζε κάθε έναν σε ξεχωριστό κελί. Κάθε μία ώρα ακριβώς ένας υπάλληλος θα τράβαγε στην τύχη ένα μπαλάκι από μια κληρωτίδα που περιείχε 100 αριθμημένα τέτοια μπαλάκια και ο κρατούμενος που αντιστοιχούσε σε αυτόν τον αριθμό θα οδηγούταν σε ένα δωμάτιο στο οποίο υπήρχε ένας διακόπτης δύο θέσεων. Ο αιχμάλωτος μπορούσε αν ήθελε να αλλάξει τη θέση του διακόπτη. Στη συνέχεια θα επέστρεφε στο κελί του και την επόμενη ώρα η διαδικασία θα επαναλαμβανόταν, αφού πρώτα το μπαλάκι επέστρεφε στην κληρωτίδα. Την υπόλοιπη μέρα τους οι κρατούμενοι την περνούν απομονωμένοι στο κελί τους χωρίς να επικοινωνούν με κανέναν άλλον, ενώ κανείς δεν βλέπει όσους μπαίνουν στο δωμάτιο.
    Αν ένας από αυτούς κάποια στιγμή δήλωνε πως έχουν περάσει και οι 100 κρατούμενοι από το δωμάτιο και είχε δίκιο τότε θα χαριζόταν η ελευθερία σε όλους. Αν όμως είχε άδικο τότε όλοι τους θα εκτελούνταν.
    Τους έδωσε καιρό μέχρι το τέλος της μέρας να συνεδριάσουν για να προετοιμάσουν το σχέδιο απελευθέρωσής τους. Από τις 12 τα μεσάνυκτα θα ξεκινούσε η διαδικασία και δεν θα ξαναμίλαγαν ο ένας με τον άλλον. Με ποια μέθοδο θα προσπαθήσουν οι κρατούμενοι κάποια στιγμή να ελευθερωθούν;
    Διευκρινίσεις:
    1. Κανένας κρατούμενος δεν θα ρίσκαρε τη ζωή του αν δεν ήταν απολύτως σίγουρος πως έχουν περάσει και οι 100 από το δωμάτιο. Θα προτιμούσε να περάσει όλη την υπόλοιπη ζωή του στη φυλακή.
    2. Η μόνη πληροφορία που μπορεί να μεταδώσει ένας κρατούμενος στους υπολοίπους κατά τη διάρκεια της διαδικασίας είναι μέσω της θέση του διακόπτη (πάνω ή κάτω).
    3. Γνωρίζουν όλοι πως η αρχική θέση του διακόπτη είναι κάτω.

    Το νησί του κρυμμένου θησαυρού

    Ένας νεαρός ανακαλύπτει στο παλιό σεντούκι του παππού του έναν χάρτη θησαυρού. Ο χάρτης αναφέρει την τοποθεσία ενός έρημου νησιού και τις παρακάτω οδηγίες για την ανεύρεση ενός θησαυρού που είναι θαμμένος σε αυτό: “Στο νησί υπάρχει μια βελανιδιά, ένα πεύκο και έχουν στήσει και μια αγχόνη. Ξεκίνα από την αγχόνη και περπάτα ίσια προς τη βελανιδιά μετρώντας τα βήματά σου. Μόλις φτάσεις στη βελανιδιά στρίψε δεξιά, σχηματίζοντας ορθή γωνία με την προηγούμενη διαδρομή σου και περπάτησε τον ίδιο αριθμό βημάτων. Κάρφωσε έναν πάσσαλο στο σημείο αυτό. Γύρνα πίσω στην αγχόνη και ξεκινώντας πάλι από αυτήν, περπάτα προς το πεύκο μετρώντας τα βήματά σου. Στο πεύκο στρίψε αριστερά, σχηματίζοντας πάλι ορθή γωνία και περπάτα τον ίδιο αριθμό βημάτων που έκανες από την αγχόνη μέχρι το πεύκο. Κάρφωσε έναν πάσσαλο στο σημείο αυτό. Σκάψε στα μισά του δρόμου ανάμεσα στους δύο πασσάλους και θα βρεις εκεί τον θησαυρό”.
    Όλο ενθουσιασμό ο νεαρός φτάνει στο νησί, βλέπει τη βελανιδιά και το πεύκο, αλλά πουθενά η αγχόνη. Μάλλον την είχαν μεταγενέστερα αφαιρέσει και το ίχνος όπου βρισκόταν έχει εξαφανισθεί. Πως μπορεί ο νεαρός να βρει το ακριβές σημείο που είναι θαμμένος ο θησαυρός χωρίς το στίγμα της αγχόνης;

    Περίπλοκη απογραφή
    Ένας απογραφέας μπαίνει σε ένα σπίτι και ρωτάει την νοικοκυρά πόσοι άνθρωποι μένουν εκεί. Εκείνη του απαντάει πως μένει αυτή με τις τρεις κόρες της. Ο απογραφέας την ρωτάει τις ηλικίες των κορών της και εκείνη του λέει πως επειδή της αρέσουν τα μαθηματικά παιχνίδια, θα του απαντήσει με έναν γρίφο: Το γινόμενο των ηλικιών τους, του λέει, είναι ο αριθμός 36. Ο απογραφέας της λέει πως χρειάζεται και άλλα στοιχεία. Το άθροισμα των ηλικιών τους, προσθέτει, είναι ο αριθμός του σπιτιού μου. Ο απογραφέας βγαίνει έξω, βλέπει τον αριθμό, αλλά ξαναμπαίνει μέσα και διαμαρτύρεται πως ούτε και πάλι μπορεί να υπολογίσει τις ηλικίες τους. Η μεγάλη μου κόρη είναι συναχωμένη, συμπληρώνει η κυρία με νόημα. Ο απογραφέας την ευχαριστεί πολύ και φεύγει. Ποιες είναι οι ηλικίες των τριών κορών της;

    Οι τρεις Σοφοί
    Κάποιος επισκέπτης ενός νησιού βρέθηκε σε ένα λόφο μπροστά σε τρεις Σοφούς. Ο ένας Σοφός λέγεται Ειλικρινής και λέει πάντα την αλήθεια. Ο άλλος λέγεται Ψεύτης και λέει πάντοτε ψέματα. Ο τρίτος λέγεται Τυχαίος και απαντάει στην τύχη, πότε αλήθεια και πότε ψέματα.
    Ο επισκέπτης δεν ξέρει ποιος Σοφός έχει ποια ιδιότητα, γι αυτό τους συμβολίζει με τα γράμματα Α, Β και Γ. Οι Σοφοί του βάζουν την πρόκληση να ανακαλύψει την ιδιότητα του καθενός, κάνοντάς τους μόνο τρεις ερωτήσεις οι οποίες θα πρέπει να απαντηθούν όλες με ναι ή όχι. Μια επιπλέον δυσκολία που του παρουσιάστηκε είναι πως οι Σοφοί, παρόλο που γνωρίζουν τέλεια τη γλώσσα του επισκέπτη, απαντούν μόνο στη δική τους γλώσσα με τις λέξεις da ή ja. Η μία από αυτές σημαίνει ναι και η άλλη όχι, χωρίς όμως να ξέρει ο επισκέπτης ποια είναι ποια.
    Δίνονται οι πιο κάτω διευκρινίσεις σχετικά με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους:
    1) Δεν είναι απαραίτητο να γίνει μία ερώτηση σε κάθε Σοφό. Μπορεί ένας από αυτούς να ερωτηθεί περισσότερες από μία φορές.
    2) Το ποια θα είναι η δεύτερη ή η τρίτη ερώτηση μπορεί να εξαρτάται από τις απαντήσεις των προηγούμενων ερωτήσεων.
    3) Οι απαντήσεις da ή ja του Τυχαίου είναι εντελώς τυχαίες και δεν εξαρτώνται από την ερώτηση. Συνεπώς δεν μπορεί να εξαχθεί οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία από τις απαντήσεις αυτές.
    Πως μπορεί να προσδιοριστεί η ταυτότητα του κάθε Σοφού με τρεις μόνο ερωτήσεις;

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ(ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

    Ειναι δυο μαθηματικοι σε ενα εστιατοριο. Ο ενας υποστηριζει οτι η πλειοψηφια του λαου γνωριζει μαθηματικα ενω ο αλλος οτι στην πλειονοτητα τους ειναι ασχετοι. Καποια στιγμη ο δευτερος σηκωνεται να παει στην τουαλετα, οποτε ο αλλος φωναζει μια γκαρσονα, της δινει 50 ευρω και της λεει :

    -“Σε λιγο που θα γυρισει ο φιλος μου, θα σε φωναξω και θα σου κανω μια ερωτηση. Δεν εχει σημασια τι θα σε ρωτησω, εσυ πρεπει να μου απαντησεις χι στον κυβο δια τρια. Καταλαβες;”

    – “Χιστοκι… τι πραγμα;”

    -“ΧΙ ΣΤΟΝ ΚΥΒΟ ΔΙΑ ΤΡΙΑ. Ενταξει;”

    -“Ενταξει”. Και φευγει μουρμουριζοντας “Χι στον κυβο δια τρια, χι στον κυβο δια τρια…”

    Γυριζει ο αλλος και ο φιλος του του λεει : “Θα σου αποδειξω πως εχω δικιο. Θα φωναξω τη γκαρσονα και θα τη ρωτησω ποιο ειναι το ολοκληρωμα του χ^2. Θα δεις οτι θα το ξερει.”

    Τη φωναζει λοιπον και της λεει : “Σε παρακαλω, μπορεις να μου πεις το ολοκληρωμα του χ^2;”

    Εκεινη απανταει : “Χ στον κυβο δια τρια.”

    “Ευχαριστω, μπορεις να πηγαινεις.” λεει ο μαθηματικος με θριαμβευτικο υφος.

    Η γκαρσονα κανει μερικα βηματα, ξαφνικα ξαναγυριζει και του λεει :

    “Συν μια σταθερα.”

    Ένας επιχειρηματίας, αποφασίζει μια μέρα να διαπιστώσει πόσο έξυπνο είναι το στελεχιακό προσωπικό της επιχείρησης του. Έτσι καλεί με τη σειρά πρώτα το μηχανικό του.
    Επιχ/τιας: – “Δε μου λες, πόσο κάνει 1+1;”
    Μηχανικός: – “Τι ερώτηση είναι αυτή αφεντικό; Κάνει 2.”
    Φωνάζει το δικηγόρο του.
    Επιχ/τίας: “Δε μου λέτε, πόσο κάνει 1+1;”
    Δικηγόρος: “1+1 κάνει 2, εάν ο νόμος δεν ορίζει κάτι διαφορετικό.”
    Τέλος, φωνάζει και το λογιστή του.
    Επιχ/τίας: “Δε μου λέτε, πόσο κάνει 1+1;”
    Λογιστής: “Όσο θα θέλατε εσείς αφεντικό.”

    Σε ένα τρένο για την Ελβετία συνταξιδεύουν ένας μαθηματικός, ένας θεωρητικός φυσικός και ένας
    οικονομολόγος. Σε κάποια στιγμή, ο οικονομολόγος για να πιάσει την κουβέντα στους άλλους
    δύο που είχαν περάσει τις τελευταίες τέσσερις ώρες διαβάζοντας τα πρακτικά του πρόσφατου
    συμποσίου για τα μη-Riemannια υπερτετράγωνα και για την παραμόρφωση του
    χωροχρονικού συνεχούς γύρω από τον ορίζοντα μιας μαύρης τρύπας αντίστοιχα, κοιτάζει το λιβάδι έξω
    από το παράθυρο του τρένου και αναφωνεί βλέποντας ένα μαύρο πρόβατο να βοσκάει ανέμελο: “Κύριοι,
    λέγω, τι πρωτότυπο, η Ελβετία έχει μαύρα πρόβατα!”

    Ο φυσικός αφήνει κάτω το περιοδικό, κοιτάζει τον μαθηματικό, του χαμογελάει συγκαταβατικά,
    κοιτάζει τον οικονομολόγο και του λέει: “Μα κύριε μου, αυτό που λέτε είναι τελείως ανακριβές. Θα
    έπρεπε πιο σωστά να πείτε: Η Ελβετία έχει τουλάχιστον ένα μαύρο πρόβατο.”

    Ο μαθηματικός αφήνει κάτω και αυτός το περιοδικό του, χαμογελά και στους δύο παρευρισκόμενους
    και αρχίζει να μιλάει: “Νομίζω οι κύριοι παρασύρονται. Ορθότερα θα έθετα ότι η Ελβετία έχει ένα
    πρόβατο του οποίου τουλάχιστο η μία πλευρά είναι μαύρη.”

    Ένας Μαθηματικός, ένας Φυσικός και ένας Μηχανικός διανυκτερεύουν σ΄ ένα ξενοδοχείο. Ο Μηχανικός κάποια στιγμή ξυπνάει και μυρίζει καπνό. Σηκώνεται πάει στην πόρτα και βλέπει πως υπάρχει φωτιά στον διάδρομο. Τότε παίρνει έναν κουβά που είχε στο δωματιό του για τα σκουπίδια τον γεμίζει νερό, καταβρέχει την φωτιά και επιστρέφει ήσυχος στο δωμάτιό του. Μετά από λίγη ώρα η φωτιά αναζωπυρώνεται.
    Ξυπνάει αυτή τη φορά ο Φυσικός, μυρίζει καπνό, οπότε ανοίγει την πόρτα του δωματίου του και βλέπει τη φωτιά στον διάδρομο. Πλησιάζει με προσοχή, βγάζει το κομπιουτεράκι απ’ την τσέπη του και αφού υπολογίσει την ταχύτητα των φλογών, την απόσταση, την πίεση του νερού, την τροχιά κλπ σβήνει την φωτιά με την ελάχιστη ποσότητα νερού και ενέργειας που απαιτείται. Κατόπιν γυρνάει ήσυχος στο δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο του. Η φωτιά παρολ΄ αυτά αναζωπυρώνεται ξανά.
    Τέλος ξυπνάει ο Μαθηματικός μυρίζεται καπνό και κατευθύνεται στον διάδρομο. Εκεί βλέπει την φωτιά, βλέπει τον πυροσβεστήρα πιο δίπλα οπότε σκέφτεται και λέει “α…. υπάρχει λύση!” γυρνάει στο δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο.

    Τρεις φίλοι, ένας γυμναστής, ένας μηχανολόγος κι ένας κομπιουτεράς, βγήκαν βόλτα στην εξοχή με ένα παλιό ΝτεΣεβώ. Κάπου στη μέση της ερημιάς το αμάξι σταματάει και δε λέει να ξαναπάρει μπροστά:

    – Λέω να ανοίξουμε το καπό και να ρίξουμε μια ματιά στη μηχανή, λέει ο μηχανολόγος.

    – Μπα, καλύτερα να το σπρώξουμε μέχρι το επόμενο χωριό, λέει ο γυμναστής.

    Και ο κομπιουτεράς:

    – Εγώ λέω να κλείσουμε τα παράθυρα, να βγούμε και να ξαναμπούμε μπας και τρέξει!

    Δύο φίλοι κάνουν ένα ταξίδι με αερόστατο. Κάποια στιγμή αρχίζει να βρέχει. Σε πολύ λίγο η βροχή γίνεται καταιγίδα και το αερόστατο κομμάτια. Πυξίδες και χάρτες χάνονται. Οι δύο φίλοι κρατιούνται από κάτι σκοινιά και καταφέρνουν να προσγειωθούν σώοι και αβλαβείς σε ένα λιβάδι. Η καταιγίδα έχει πια σταματήσει και περίπου στο κέντρο του λιβαδιού μπορούν να διακρίνουν έναν άντρα να διαβάζει. Πάνε λοιπόν προς το μέρος του και τον ρωτάνε:
    – “Συγνώμη, μήπως ξέρετε που βρισκόμαστε;”
    Ο άντρας κοιτάει για λίγο γύρω του, σκέφτεται και λέει:
    – “Βρίσκεστε στη μέση ενός λιβαδιού.”
    Οι φίλοι τον ευχαριστούν και φεύγουν. Όταν απομακρύνονται κάπως, λέει ο ένας στον άλλο:
    – “Αυτός ήταν μαθηματικός!”
    – “Που το κατάλαβες;” ρωτάει ο άλλος.
    – “Πρώτον σκέφτηκε πριν απαντήσει και δεύτερον έδωσε μια σωστή απάντηση με ακρίβεια, που όμως δε μας χρησιμεύει σε τίποτα!”

    Ο Θεός δημιούργησε τα μαθηματικά και την γυναίκα και είπε:
    – Η γυναίκα θα είναι η πρόσθεση τον ηδονών, ο πολλαπλασιασμός των προβλημάτων και η αφαίρεση των φίλων …

    Ένας Μαθηματικός, ένας Βιολόγος και ένας Φυσικός καθόταν σε έναν τραπεζάκι σε γνωστή
    καφετέρια των Ιωαννίνων έπιναν καφέ και κοιτούσαν τους ανθρώπους που
    μπαινόβγαιναν στο Φαρμακείο δίπλα. Πρώτα βλέπουν 2 άτομα να μπαίνουν μέσα . Περνάει λίγη
    ώρα και βλέπουν 3 άτομα να βγαίνουν από μέσα. Τότε λέει ο Φυσικός με ύφος “η μέτρηση δεν ήταν
    ακριβής”. Τον κοιτάζει ο Βιολόγος όλο απορία και υποθέτει ότι μάλλον θα αναπαράχθηκαν. Ο
    Μαθηματικός με ψιλο-αδιάφορο στυλ λέει ότι “αν τώρα μπει ακόμη ένα άτομο μέσα στο κτίριο τότε θα
    αδειάσει”.

    Οι Μηχανικοί πιστεύουν ότι οι εξισώσεις τους είναι μια προσέγγιση της πραγματικότητας.

    Οι Φυσικοί πιστεύουν ότι η πραγματικότητα είναι μια προσέγγιση των εξισώσεων τους.

    Οι Μαθηματικοί δεν ενδιαφέρονται.

    Γιατί οι Μηχανικοί έχουν λεφτά.

    Γιατί οι Μηχανικοί βγάζουν λεφτά;
    Λοιπόν υπάρχει μια αυστηρά Μαθηματική απόδειξη γι” αυτον τον ισχυρισμό.
    Αρκεί πρώτα απ’ όλα να δεχθούμε τα παρακάτω αξιώματα:

    Αξίωμα 1: Η γνώση είναι ισχύς(1)

    Αξίωμα 2: Ο χρόνος είναι χρήμα(2)

    Έχουμε λοιπόν:

    Ο κάθε Μηχανικός ξέρει: Ισχύς = (Έργο) / (Χρόνο)

    Με βάση τις (1) και (2) έχουμε: Γνώση = (Έργο) / (Χρήμα) αρα
    Χρήμα = (Έργο) / (Γνώση)(3)

    Αρα λοιπόν, όταν η Γνώση τείνει στο μηδέν το Χρήμα τείνει στο άπειρο, καθώς έχει γίνει Έργο.
    Επομένως αποδείξαμε γιατί οι Μηχανικοί σήμερα βγάζουν λεφτά.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Σαν σήμερα

8/5/1821: Η μάχη της Γραβιάς.
Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος νικά τις τουρκικές δυνάμεις υπό τον Ομέρ Βρυώνη.
   - Σχετικές αναρτήσεις

8/5/: Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου
Ημερομηνία γέννησης του ιδρυτή του Ερυθρού Σταυρού, Ερρίκου Ντυνάν
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς