Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Δελτίο Τύπου Ε.Μ.Ε 28/6/22 – Σχολιασμός

Κατηγορίες

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕΛ,νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

61 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 88 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

Personal Room

Είμαι και Εδώ!

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Διανύσματα,τι πρέπει να ξέρω!

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

2022

2022

2021

2021

2020

2020

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Δελτίο Τύπου Ε.Μ.Ε 28/6/22 – Σχολιασμός

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) ανέβασε την Τρίτη 28/6/22 ένα δελτίο τύπου.

Σε αυτό σημειώνονται τα κάτωθι.

  • “Τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα Μαθηματικά ΓΕΛ δυστυχώς επιβεβαίωσαν τις αρχικές εκτιμήσεις της ΕΜΕ για τα θέματα των εξετάσεων …..” (εδώ θα διαφωνήσω. Δείτε παρακάτω το δελτίο 6/6/22, λιτό και χωρίς καμία επιβεβαίωση ,θεωρώ. Το μόνο που αναφέρεται είναι ότι θα υπάρξει απόκλιση μεταξύ θετικής ομάδας και οικονομίας πληροφορικής! Αν αυτό είναι επιβεβαίωση τότε οκ.
  • “Η εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά δεν συνέβη στο κενό , ούτε συνιστά εθνική παθογένεια. Δεν αφορά τις ικανότητες των υποψηφίων.” Εδώ, η συζήτηση είναι μεγάλη! Δεν είναι ο μόνος λόγος η πανδημία, για μένα.
  • “Η εργαλειοποίηση των Μαθηματικών από το εξεταστικό σύστημα, ως δήθεν ουδέτερου δείκτη, είναι άστοχη και επικίνδυνη. Τα μεγάλα ποσοστά εξεταστικής αποτυχίας ενεργοποιούν λανθασμένα κοινωνικά στερεότυπα που οδηγούν σε αποθάρρυνση και απομάκρυνση των μαθητών από τα μαθηματικά, ενώ αναπτύσσουν συμπτώματα μαθηματικοφοβίας.” Θα συμφωνήσω απόλυτα. Τα αποτελέσματα θα τα δούμε τα επόμενα δυο χρόνια και τολμώ να προβλέψω ότι αν και του χρόνου τα θέματα εξετάσεων είναι στην ίδια λογική , οι μαθητές και οι μαθήτριες θα συνεχίσουν να απομακρύνονται απ τα μαθηματικά, όπως θα συμβεί από φέτος!

Κάποιες προτάσεις μου.

  • Η λύση δεν είναι μόνο να εξετάζονται σε άλλα θέματα θετικη – οικονομίας πληροφορικής. Τότε θα  μπαίνουν απίστευτα θέματα στη θετική και πιο soft στην άλλη ομάδα; Και όλα καλά; Και μετά τη θετική ομάδα θα την επιλέγουν όλο και λιγότεροι μαθητές;  Νομίζω έχει δοκιμαστεί με το μάθημα Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής και απέτυχε,για μένα. Δείτε αν θέλετε τα θέματα των τελευταίων ετών που εξετάστηκε το μάθημα αυτό (2014-2015-2016). Απίστευτης δυσκολίας! Ειδικά τα θέματα του  2015 πονοκεφαλιάζουν!! Ένα χρόνο μετά, το 2016 ήταν η τελευταία φορά που εξετάστηκε το μάθημα αυτό πανελλαδικά.
  • Πρέπει οι μαθητές να εξετάζονται σε αυτό το επίπεδο θεμάτων με αυτό το βιβλίο που τους δίνεται; Το βιβλίο για μένα είναι μια χαρά, αλλά τα θέματα, τα φετινά ειδικά, δεν νομίζω ότι είχαν και πολύ σχέση με το επίπεδο των ασκήσεων που περιέχει. Μήπως τα θέματα να είναι στο επίπεδο του βιβλίου; Αν δεν γίνεται αυτό, νομίζω πρέπει να σταματήσει να δίνεται, το συγκεκριμένο, στους μαθητές.
  • Το θέμα της κακής επίδοσης στο μάθημα των μαθηματικών δεν είναι καινούργιο και δεν έχει απόλυτη σχέση με την πανδημία. Πρέπει να γίνουν πολλές συζητήσεις στην κοινότητα και να παρθούν αποφάσεις για να αλλάξει. Αν θέλουμε να αλλάξει , πάντα! Προσωπικά πιστεύω ότι τα θέματα θα πρέπει να είναι κοντά στο βιβλίο και στη λογική των θεματών των Πανκύπριων εξετάσεων. Δείτε θέματα 2022-2021-2020 στο ιστολόγιο μου. Ακρότητες και εντυπωσιασμοί νομίζω δεν χρειάζονται. Οι Πανελλήνιες, για μένα, δεν είναι διαγωνισμός της Ε.Μ.Ε. Οι μαθητές μας χρόνο με το χρόνο έχουν αναπτύξει φοβία απέναντι στα μαθηματικά και τα αποφεύγουν. Διαλέγουν κατεύθυνση ανάλογα με τα μαθήματα και όχι ανάλογα με τη σχολή που θέλουν! Τα μαθηματικά όμως είναι πολιτισμικό στοιχείο, αγαπητοί φίλοι και φίλες. Όταν κανένας δεν θέλει να ακούει για αυτά ή τα φοβάται ή τα αποφεύγει, η κοινωνία μας δυστυχώς βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την δημοσίευση μου, καλή συνέχεια σε όλους και όλες.

Ακολουθούν τα δελτία τύπου 6/6/22 και 28/6/22 της ΕΜΕ.


ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022

Μαθηματικά Προσανατολισμού

Θέμα Α Θεωρία

Θέμα Β Ελέγχουν βασικές γνώσεις με πολλές ερωτήσεις. Η πληθώρα των ερωτήσεων ίσως δυσκολέψει του υποψήφιους.

Θέμα Γ Καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης. Η αντιμετώπιση του Γ1, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Θέμα Δ Απευθύνεται σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψήφιους, ιδιαίτερα τα ερωτήματα  Δ3 και Δ4.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

• Η καλή γνώση της ύλης προηγούμενων ετών είναι απαραίτητη.

• Τα θέματα παρουσιάζουν αυξημένη δυσκολία σε σχέση με πέρυσι.

• Είναι πιθανό να υπάρξει μεγάλη απόκλιση στις επιδόσεις μεταξύ του προσανατολισμού Θετικών σπουδών και σπουδών Οικονομίας – Πληροφορικής,  που εξετάστηκαν στα ίδια θέματα σήμερα.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας


Δελτίο τύπου 28/6/22: “Η αποτυχία θεματοδοσίας στα Μαθηματικά του Γενικού Λυκείου
και η εργαλειοποίηση των εξεταστικών αποτελεσμάτων

   
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα Μαθηματικά ΓΕΛ δυστυχώς επιβεβαίωσαν τις αρχικές εκτιμήσεις της ΕΜΕ για τα θέματα των εξετάσεων και την αδυναμία προσαρμογής των θεματοδοτών στις ακραίες μεταβολές των σχολικών συνθηκών και τις επιπτώσεις τους στην μαθηματική εκπαίδευση.
Η εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά δεν συνέβη στο κενό , ούτε συνιστά εθνική παθογένεια. Δεν αφορά τις ικανότητες των υποψηφίων. Συνδέεται με την αστοχία στην επιλογή και κλιμάκωση των θεμάτων και την αγνόηση των ειδικών συνθηκών που διαμόρφωσαν οι υβριδικές εκπαιδευτικές πρακτικές  λόγω της πανδημίας. Οι συνέπειες αυτών των συνθηκών παρατηρούνται μαζικά στον μαθητικό πληθυσμό στα σχολεία.
Η εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά συνδέεται κυρίως με το έλλειμα συνεργασίας και τεκμηρίωσης στη λήψη αποφάσεων για τη Μαθηματική Εκπαίδευση και τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για τα Σχολικά Μαθηματικά των τελευταίων δεκαετιών. Η μεγάλη διαφορά των επιδόσεων των προσανατολισμών θετικών σπουδών και οικονομίας και πληροφορικής αντίστοιχα αναδεικνύει την ανάγκη διαφοροποιημένης διδασκαλίας και εξέτασης, ενώ η υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης στους υπόλοιπους προσανατολισμούς δημιουργεί ανυπέρβλητα μαθησιακά κενά και γνωσιακά ελλείματα στην κατάρτιση των υποψηφίων και μελλοντικών φοιτητών και φοιτητριών.
Η εργαλειοποίηση των Μαθηματικών από το εξεταστικό σύστημα, ως δήθεν ουδέτερου δείκτη, είναι άστοχη και επικίνδυνη. Τα μεγάλα ποσοστά εξεταστικής αποτυχίας ενεργοποιούν λανθασμένα κοινωνικά στερεότυπα που οδηγούν σε αποθάρρυνση και απομάκρυνση των μαθητών από τα μαθηματικά, ενώ αναπτύσσουν συμπτώματα μαθηματικοφοβίας.
Εκφράζουμε την εμπιστοσύνη μας στην πνευματική ικανότητα όλων των μαθητών και μαθητριών να προσεγγίσουν τη Μαθηματική επιστήμη, καθώς και στην υπευθυνότητα των εκπαιδευτικών με τους οποίους η ΕΜΕ συνεργάζεται συστηματικά.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία επεσήμανε έγκαιρα πως όταν οι σχολικές συνθήκες διαταράσσονται, όπως στην περίοδο της πανδημίας, δημιουργούνται ρήγματα και παιδαγωγικό κενό στην εκπαιδευτική διαδικασία σε μαζικό επίπεδο. Οι διεθνείς έρευνες και οργανισμοί καλούν σε εγρήγορση, καθώς εκτιμούν πως το κενό καθίσταται μαθησιακά ανυπέρβλητο.
Ο σχεδιασμός της Μαθηματικής Εκπαίδευσης είναι πολύπλοκος, κι έχει δυσκολία διαφορετική από αυτήν της ίδιας της Μαθηματικής επιστήμης. Η Μαθηματική εκπαίδευση στο σχολείο είναι δικαίωμα όλων, ανεξάρτητα φύλου, χρώματος, καταγωγής, γεωγραφικής και κοινωνικής συνθήκης.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία είναι πάντοτε πρόθυμη για συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ για την αναβάθμιση της Μαθηματικής εκπαίδευσης και την βελτίωση της προσαρμοστικότητας του εξεταστικού συστήματος.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Σαν σήμερα

11/9/1964: Καθιερώνεται στην εκπαίδευση η δημοτική γλώσσα.

11/9/: Παγκόσμια Ημέρα Πρώτων Βοηθειών
Δείτε Σχετικά βίντεο
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς