Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Δελτίο Τύπου Ε.Μ.Ε 28/6/22 – Σχολιασμός

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Ι.Ε.Π

eclass

eclass

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

Το Α4 των Πανελληνίων!

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

μαθήματα Γοπ 1 σχ.έτη 22-23,23-24

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

54 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Τ.Θ.Δ.Δ-Αρχείο

cropped Space

Τ.Θ.Δ.Δ 2023-Αρχείο

KONTRA

Άλγεβρα Α τάξης ΓΕ.Λ Φυλλάδιο

ΑΛΓ Α1 060223

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Μάθημα:Ακολουθίες(Α.Π-Γ.Π)

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Γεωμετρία Α τάξης ΓΕ.Λ-Φυλλάδιο

Κεφάλαια 4-11

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

ΆλγεβραΒ ΓΕΛ-Απαραίτητες Γνώσεις-Τεστ

forms test 3

Μάθημα:Διανύσματα

Μάθημα:Ο Κύκλος

my eclass 2

Θέμα 1&3-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

Δελτίο Τύπου Ε.Μ.Ε 28/6/22 – Σχολιασμός

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) ανέβασε την Τρίτη 28/6/22 ένα δελτίο τύπου.

Σε αυτό σημειώνονται τα κάτωθι.

  • “Τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα Μαθηματικά ΓΕΛ δυστυχώς επιβεβαίωσαν τις αρχικές εκτιμήσεις της ΕΜΕ για τα θέματα των εξετάσεων …..” (εδώ θα διαφωνήσω. Δείτε παρακάτω το δελτίο 6/6/22, λιτό και χωρίς καμία επιβεβαίωση ,θεωρώ. Το μόνο που αναφέρεται είναι ότι θα υπάρξει απόκλιση μεταξύ θετικής ομάδας και οικονομίας πληροφορικής! Αν αυτό είναι επιβεβαίωση τότε οκ.
  • “Η εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά δεν συνέβη στο κενό , ούτε συνιστά εθνική παθογένεια. Δεν αφορά τις ικανότητες των υποψηφίων.” Εδώ, η συζήτηση είναι μεγάλη! Δεν είναι ο μόνος λόγος η πανδημία, για μένα.
  • “Η εργαλειοποίηση των Μαθηματικών από το εξεταστικό σύστημα, ως δήθεν ουδέτερου δείκτη, είναι άστοχη και επικίνδυνη. Τα μεγάλα ποσοστά εξεταστικής αποτυχίας ενεργοποιούν λανθασμένα κοινωνικά στερεότυπα που οδηγούν σε αποθάρρυνση και απομάκρυνση των μαθητών από τα μαθηματικά, ενώ αναπτύσσουν συμπτώματα μαθηματικοφοβίας.” Θα συμφωνήσω απόλυτα. Τα αποτελέσματα θα τα δούμε τα επόμενα δυο χρόνια και τολμώ να προβλέψω ότι αν και του χρόνου τα θέματα εξετάσεων είναι στην ίδια λογική , οι μαθητές και οι μαθήτριες θα συνεχίσουν να απομακρύνονται απ τα μαθηματικά, όπως θα συμβεί από φέτος!

Κάποιες προτάσεις μου.

  • Η λύση δεν είναι μόνο να εξετάζονται σε άλλα θέματα θετικη – οικονομίας πληροφορικής. Τότε θα  μπαίνουν απίστευτα θέματα στη θετική και πιο soft στην άλλη ομάδα; Και όλα καλά; Και μετά τη θετική ομάδα θα την επιλέγουν όλο και λιγότεροι μαθητές;  Νομίζω έχει δοκιμαστεί με το μάθημα Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής και απέτυχε,για μένα. Δείτε αν θέλετε τα θέματα των τελευταίων ετών που εξετάστηκε το μάθημα αυτό (2014-2015-2016). Απίστευτης δυσκολίας! Ειδικά τα θέματα του  2015 πονοκεφαλιάζουν!! Ένα χρόνο μετά, το 2016 ήταν η τελευταία φορά που εξετάστηκε το μάθημα αυτό πανελλαδικά.
  • Πρέπει οι μαθητές να εξετάζονται σε αυτό το επίπεδο θεμάτων με αυτό το βιβλίο που τους δίνεται; Το βιβλίο για μένα είναι μια χαρά, αλλά τα θέματα, τα φετινά ειδικά, δεν νομίζω ότι είχαν και πολύ σχέση με το επίπεδο των ασκήσεων που περιέχει. Μήπως τα θέματα να είναι στο επίπεδο του βιβλίου; Αν δεν γίνεται αυτό, νομίζω πρέπει να σταματήσει να δίνεται, το συγκεκριμένο, στους μαθητές.
  • Το θέμα της κακής επίδοσης στο μάθημα των μαθηματικών δεν είναι καινούργιο και δεν έχει απόλυτη σχέση με την πανδημία. Πρέπει να γίνουν πολλές συζητήσεις στην κοινότητα και να παρθούν αποφάσεις για να αλλάξει. Αν θέλουμε να αλλάξει , πάντα! Προσωπικά πιστεύω ότι τα θέματα θα πρέπει να είναι κοντά στο βιβλίο και στη λογική των θεματών των Πανκύπριων εξετάσεων. Δείτε θέματα 2022-2021-2020 στο ιστολόγιο μου. Ακρότητες και εντυπωσιασμοί νομίζω δεν χρειάζονται. Οι Πανελλήνιες, για μένα, δεν είναι διαγωνισμός της Ε.Μ.Ε. Οι μαθητές μας χρόνο με το χρόνο έχουν αναπτύξει φοβία απέναντι στα μαθηματικά και τα αποφεύγουν. Διαλέγουν κατεύθυνση ανάλογα με τα μαθήματα και όχι ανάλογα με τη σχολή που θέλουν! Τα μαθηματικά όμως είναι πολιτισμικό στοιχείο, αγαπητοί φίλοι και φίλες. Όταν κανένας δεν θέλει να ακούει για αυτά ή τα φοβάται ή τα αποφεύγει, η κοινωνία μας δυστυχώς βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την δημοσίευση μου, καλή συνέχεια σε όλους και όλες.

Ακολουθούν τα δελτία τύπου 6/6/22 και 28/6/22 της ΕΜΕ.


ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022

Μαθηματικά Προσανατολισμού

Θέμα Α Θεωρία

Θέμα Β Ελέγχουν βασικές γνώσεις με πολλές ερωτήσεις. Η πληθώρα των ερωτήσεων ίσως δυσκολέψει του υποψήφιους.

Θέμα Γ Καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης. Η αντιμετώπιση του Γ1, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Θέμα Δ Απευθύνεται σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψήφιους, ιδιαίτερα τα ερωτήματα  Δ3 και Δ4.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

• Η καλή γνώση της ύλης προηγούμενων ετών είναι απαραίτητη.

• Τα θέματα παρουσιάζουν αυξημένη δυσκολία σε σχέση με πέρυσι.

• Είναι πιθανό να υπάρξει μεγάλη απόκλιση στις επιδόσεις μεταξύ του προσανατολισμού Θετικών σπουδών και σπουδών Οικονομίας – Πληροφορικής,  που εξετάστηκαν στα ίδια θέματα σήμερα.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας


Δελτίο τύπου 28/6/22: “Η αποτυχία θεματοδοσίας στα Μαθηματικά του Γενικού Λυκείου
και η εργαλειοποίηση των εξεταστικών αποτελεσμάτων

   
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα Μαθηματικά ΓΕΛ δυστυχώς επιβεβαίωσαν τις αρχικές εκτιμήσεις της ΕΜΕ για τα θέματα των εξετάσεων και την αδυναμία προσαρμογής των θεματοδοτών στις ακραίες μεταβολές των σχολικών συνθηκών και τις επιπτώσεις τους στην μαθηματική εκπαίδευση.
Η εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά δεν συνέβη στο κενό , ούτε συνιστά εθνική παθογένεια. Δεν αφορά τις ικανότητες των υποψηφίων. Συνδέεται με την αστοχία στην επιλογή και κλιμάκωση των θεμάτων και την αγνόηση των ειδικών συνθηκών που διαμόρφωσαν οι υβριδικές εκπαιδευτικές πρακτικές  λόγω της πανδημίας. Οι συνέπειες αυτών των συνθηκών παρατηρούνται μαζικά στον μαθητικό πληθυσμό στα σχολεία.
Η εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά συνδέεται κυρίως με το έλλειμα συνεργασίας και τεκμηρίωσης στη λήψη αποφάσεων για τη Μαθηματική Εκπαίδευση και τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για τα Σχολικά Μαθηματικά των τελευταίων δεκαετιών. Η μεγάλη διαφορά των επιδόσεων των προσανατολισμών θετικών σπουδών και οικονομίας και πληροφορικής αντίστοιχα αναδεικνύει την ανάγκη διαφοροποιημένης διδασκαλίας και εξέτασης, ενώ η υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης στους υπόλοιπους προσανατολισμούς δημιουργεί ανυπέρβλητα μαθησιακά κενά και γνωσιακά ελλείματα στην κατάρτιση των υποψηφίων και μελλοντικών φοιτητών και φοιτητριών.
Η εργαλειοποίηση των Μαθηματικών από το εξεταστικό σύστημα, ως δήθεν ουδέτερου δείκτη, είναι άστοχη και επικίνδυνη. Τα μεγάλα ποσοστά εξεταστικής αποτυχίας ενεργοποιούν λανθασμένα κοινωνικά στερεότυπα που οδηγούν σε αποθάρρυνση και απομάκρυνση των μαθητών από τα μαθηματικά, ενώ αναπτύσσουν συμπτώματα μαθηματικοφοβίας.
Εκφράζουμε την εμπιστοσύνη μας στην πνευματική ικανότητα όλων των μαθητών και μαθητριών να προσεγγίσουν τη Μαθηματική επιστήμη, καθώς και στην υπευθυνότητα των εκπαιδευτικών με τους οποίους η ΕΜΕ συνεργάζεται συστηματικά.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία επεσήμανε έγκαιρα πως όταν οι σχολικές συνθήκες διαταράσσονται, όπως στην περίοδο της πανδημίας, δημιουργούνται ρήγματα και παιδαγωγικό κενό στην εκπαιδευτική διαδικασία σε μαζικό επίπεδο. Οι διεθνείς έρευνες και οργανισμοί καλούν σε εγρήγορση, καθώς εκτιμούν πως το κενό καθίσταται μαθησιακά ανυπέρβλητο.
Ο σχεδιασμός της Μαθηματικής Εκπαίδευσης είναι πολύπλοκος, κι έχει δυσκολία διαφορετική από αυτήν της ίδιας της Μαθηματικής επιστήμης. Η Μαθηματική εκπαίδευση στο σχολείο είναι δικαίωμα όλων, ανεξάρτητα φύλου, χρώματος, καταγωγής, γεωγραφικής και κοινωνικής συνθήκης.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία είναι πάντοτε πρόθυμη για συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ για την αναβάθμιση της Μαθηματικής εκπαίδευσης και την βελτίωση της προσαρμοστικότητας του εξεταστικού συστήματος.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς