Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » 5+1 Προτάσεις για τα Βαθμολογικά Κέντρα (Β.Κ)

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Ι.Ε.Π

eclass

eclass

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

Το Α4 των Πανελληνίων!

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

μαθήματα Γοπ 1 σχ.έτη 22-23,23-24

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

52 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Τ.Θ.Δ.Δ-Αρχείο

cropped Space

Τ.Θ.Δ.Δ 2023-Αρχείο

KONTRA

Άλγεβρα Α τάξης ΓΕ.Λ Φυλλάδιο

ΑΛΓ Α1 060223

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Μάθημα:Ακολουθίες(Α.Π-Γ.Π)

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Γεωμετρία Α τάξης ΓΕ.Λ-Φυλλάδιο

Κεφάλαια 4-11

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

ΆλγεβραΒ ΓΕΛ-Απαραίτητες Γνώσεις-Τεστ

forms test 3

Μάθημα:Διανύσματα

Μάθημα:Ο Κύκλος

my eclass 2

Θέμα 1&3-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

5+1 Προτάσεις για τα Βαθμολογικά Κέντρα (Β.Κ)

Iordanis X. Kosoglou

Η εμπειρία μου από τα ΒΚ είναι μικρή, μόλις τριών χρόνων (2019-2020-2021)αλλά ουσιαστική και την οφείλω αποκλειστικά στον Συντονιστή μου, κ. Παντελή Βενάρδο.

Έτσι, προέκυψε, μετά την πρώτη συνάντηση γνωριμίας μας, στο ΓΕ.Λ Εξαπλατάνου «Μενέλαος Λουντέμης», κάποια στιγμή μέσα στο 2019.

Τα τρια αυτά χρόνια διόρθωσα συνολικά 9 φακέλους (τρεις κάθε χρόνο) ή 255 γραπτά και θα ήθελα να καταθέσω την άποψη μου, αλλά και κάποιες προτάσεις μου.

1. Αρχικά, να πω ό,τι απ αυτή τη διαδικασία πρέπει οπωσδήποτε, να περάσουν όλοι όσοι διδάσκουν πανελλαδικό μάθημα τουλάχιστον μια φορά.

Μου είναι αδιανόητο να διδάσκεις μάθημα πανελληνίων και να μην θέλεις να διορθώσεις γραπτά ή να μην σε επιλέγουν να διορθώσεις. Αν δεν θέλει κάποιος, το σωστό είναι να μην αναλαμβάνει Γ τάξη και πανελλαδικό μάθημα. Το ίδιο ακριβώς πρέπει να ισχύει για τα εξεταστικά κέντρα Φυσικώς Αδυνάτων που κάθε χρόνο μετά βίας στελεχώνονται. Πάρα πολλοί συνάδερφοι τα αποφεύγουν-δεν καταλαβαίνω το λόγο- αλλά κάθε χρόνο στα σχολεία τους, οι ίδιοι, μόνο στη Γ τάξη διδάσκουν!

2.Επίσης θα πρέπει να περάσουν και να ενημερωθούν, απ τους συναδέρφους των δημόσιων σχολείων και τους συντονιστές, όλοι οι εκπαιδευτικοί και συνάδερφοι των ιδιωτικών σχολείων και φροντιστηρίων. Όχι για να διορθώσουν γραπτά αλλά για να παρακολουθήσουν πως γίνεται η διόρθωση , η μοριοδότηση και όλη γενικά η διαδικασία. Ετήσιες ενημερώσεις-σεμινάρια επιβάλλεται να γίνονται εκτός αν δεν υπάρχει θέληση και διάθεση. Όλοι όμως θέλουμε οι μαθητές μας να πετύχουν και ένας ενημερωμένος εκπαιδευτικός είναι ίσως καλύτερος από κάποιον που δεν γνωρίζει και μένει στο ότι έχει ακούσει.

Δεν είμαι υπερ ενός μητρώου βαθμολογητών, γιατί αυτό ίσως δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα αντι να λύσει.

3.Τα Β.Κ δεν θα πρέπει να ορίζονται μόνιμα στο ίδιο σχολείο και στην ίδια περιοχή. Αναφέρομαι περισσότερο στην ηπειρωτική Ελλάδα και όχι στα νησιά, εκεί φαντάζομαι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο. Ο νομός που έχω την οργανική μου δεν έχει κέντρο ,δεν γνωρίζω γιατί και από πότε. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν θα μπορούσα να είμαι ,σχεδόν ποτέ,αλλά και πολλοί άλλοι συνάδερφοι, βαθμολογητής.

Για μένα έτυχε, γιατί γνώρισα όπως προείπα τον κ. Βενάρδο το 2019. Εργάζομαι όμως στη δημόσια εκπαίδευση απ το 2005 και σε ΓΕ.Λ απ το 2013. Γνωρίζω πολλούς συναδέρφους με μεγαλύτερη πείρα από μένα που θα ήθελαν να βαθμολογήσουν, διδάσκουν κάθε χρόνο πανελλαδικά μαθήματα αλλά δεν έχουν οριστεί ποτέ βαθμολογητές, γιατί; Θεωρώ ότι και ένα σχολείο στην Πέλλα μπορεί να είναι κέντρο (μια φορά στα τρία χρόνια ‘ισως). Για παράδειγμα στην πόλη των Γιαννιτσών (λόγω το μεγαλύτερου πληθυσμού την αναφέρω-δεν ζω εκεί.). Εννοείται ό,τι θα πρέπει να δέχεται βαθμολογητές από όμορους νομούς. Μια άλλη χρονιά ένα σχολείο στην Πιερία, ίσως στη Κατερίνη κ.ο.κ

Κάθε χρόνο στην ίδια περιοχή και στο ίδιο σχολείο ,νομίζω παγιώνει μια κατάσταση!

Το ίδιο, για μένα πάντα, πρέπει να ισχύει και για τις μεγάλες πόλεις. Άλλωστε ο εξοπλισμός υπάρχει σε όλα τα μεγάλα σχολεία.

4.Να υπάρχει ανώτατο όριο φακέλων, ίσως τρεις φάκελοι, που θα διορθώνει κάθε εκπαιδευτικός. Δεν μπορεί κάποιοι να πηγαίνουν για ρεκόρ κάθε χρόνο και συνάδερφοι με 20 ετή πείρα σε πανελλαδικά μαθήματα να μην έχουν διορθώσει ούτε ένα φάκελο, ούτε ένα γραπτό!

5.Τα Βαθμολογικά θα πρέπει να επικοινωνούν μεταξύ τους και σίγουρα να έχουν όσο γίνεται μια πιο κοντινή-κοινή μοριοδότηση των γραπτών των υποψηφίων. Νομίζω σήμερα με την πρόοδο της τεχνολογίας αυτό είναι εφικτό και εύκολο να συμβεί , μόνο θέληση να υπάρχει.

6.Τώρα οι αποδοχές! Θεωρώ ότι είναι στάσιμες (για τους βαθμολογητές μιλάω) εδώ και πολλά χρόνια. Μια μικρή αύξηση ή και μεγάλη δεν θα έβλαπτε. Βέβαια ίσως υπάρξει και η άποψη ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει αμοιβή, γιατί άλλωστε να υπάρχει, σε δημόσιους λειτουργούς;

Για μένα όμως, πρέπει να υπάρχει αμοιβή και ένας εξ’ ορθολογισμός όχι ένα απλό φιλοδώρημα (για τους βαθμολογητές μιλάω πάντα). Πόσο σκέφτομαι κάθε χρόνο τον κόπο, των συναδέρφων που διορθώνουν έκθεση!

Άλλες αμοιβές βέβαια είναι αρκετά υψηλές. Και εκείνες ίσως χρειάζεται να επαναπροσδιοριστούν,προς τα κάτω.

Δεν θα ήθελα να σας κουράσω άλλο, λίγες αλλαγές πρότεινα που θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν πράξη, αλλά ουσιαστικές, νομίζω. Πιο έμπειροι συνάδερφοι σίγουρα θα πρότειναν πολλά περισσότερα.

Να τονίσω ό,τι μέσα απ αυτή τη διαδικασία,της βαθμολόγησης, εξελισσόμαστε ,βλέπουμε τα σημεία που γίνονται τα περισσότερα λάθη των μαθητών μας και μπορούμε να βελτιώσουμε τη διδασκαλία του μαθήματος μας αλλά και τις επιδόσεις των υποψηφίων χρόνο με το χρόνο.

Προσωπικά θεωρώ ότι έγινα καλύτερος καθηγητής διορθώνοντας γραπτά υποψηφίων.

Θα χαιρόμουν να ακούσω και άλλες προτάσεις, αν θέλετε πάντα, σχολιάστε ελεύθερα.

Σε ευχαριστώ θερμά αγαπητέ Παντελή που πάλεψες κάποιες φορές για να είμαι εκεί, σου εύχομαι τα καλύτερα.Τις τρεις αυτές χρονιές θα τις θυμάμαι πάντα με νοσταλγία.

Αλλά και σας αγαπητοί φίλοι και φίλες, σας ευχαριστώ, που διαβάσατε τη δημοσίευση μου.

Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι σε όλους μας.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς