Παρακολουθώντας την 5η Ημερίδα της Ο.Μ.Γ (17/10/21) και τις εξαιρετικές παρουσιάσεις των συναδέρφων,
αν και δεν θα το ανέβαζα,
μιλάω πάντα για ένα τεστ που έγραψαν οι μαθητές μου στις 15/10 με ύλη 1.1-1.3,
γιατί ειλικρινά ντρέπομαι (βασικός λόγος η ευκολία θεμάτων),
πόσοι άραγε από σας δεν θα μου πείτε : “κ. Κοσόγλου πολύ εύκολα τους βάζετε! Τι είναι αυτά ;” ,
Τελικά τα αποτελέσματα, αγαπητοί φίλοι και μαθητές/μαθήτριες , άλλα λένε !
Να πω ό, τι ακολούθησα πιστά τις οδηγίες του ΙΕΠ , μένοντας στις παραγράφους 1.1-1.3 τουλάχιστον 22 διδακτικές ώρες και να λάβετε ως δεδομένο ότι τα προηγούμενα δυο σχολικά έτη εγώ δίδαξα τις τότε Α΄ και Β΄ τάξεις,
άρα μιλάμε για μαθητές μου κοντά στα 3 χρόνια, σίγουρα δεν κάνω κάτι σωστά , πρέπει να προσαρμοστώ !
Αναφέρω τέλος ό,τι ο σκοπός του τεστ είναι να πάνε όλοι πολύ καλά και να ανέβουν ψυχολογικά για να έχουν δυνάμεις για την δύσκολη συνέχεια!
Τους έδωσα λοιπόν, να διαπραγματευτούν το παρακάτω τεστ :
- Το 1ο θέμα , που είναι μόνο θεωρία, κανείς δεν το έλυσε ολόσωστα!
- Το 2ο θέμα, μάλλον είναι δύσκολο. Δεν πήγε καθόλου καλά.(Αναλυτικά αναφέρθηκαν στην τάξη μας όλα και η f(|x|) , προφανώς και η |f(x)| ) .
- Στο 4ο θέμα το Π.Ο δεν βρέθηκε από σχεδόν κανέναν σωστά.
- Δεν έχω βάλει καθόλου κοινά σημεία f και f-1 και πόσα άλλα που δεν έχω εξετάσει ! Είπαμε ήθελα να πάνε όλοι πολύ καλά.
Αν θέλετε , κάντε τις παρατηρήσεις σας , όλες δεκτές. Καλή συνέχεια.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.
Πρόσφατα σχόλια