Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Προτάσεις 43 Συντονιστών ΒΚ – Πανελλήνιες Εξετάσεις

Personal Room

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

71 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 112 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

Προτάσεις 43 Συντονιστών ΒΚ – Πανελλήνιες Εξετάσεις

Το παρακάτω άρθρο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.  ΠΗΓΗ , προσπελάστηκε 20.07.20 και ώρα 17:30
Σχόλια και προτάσεις για τα προβλήματα που παρατηρούνται στην προφορική εξέταση των Φυσικώς Αδυνάτων και στη βαθμολόγηση των γραπτών των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Στις φετινές εξετάσεις εμφανίστηκε πάλι το φαινόμενο της έλλειψης συναδέλφων για τις ανάγκες εξέτασης των Φυσικώς Αδυνάτων και στη συνέχεια της βαθμολόγησης των γραπτών δοκιμίων (τετραδίων) στα Βαθμολογικά Κέντρα. Πρόκειται για ένα πρόβλημα που δεν εμφανίζεται αποκλειστικά στις φετινές εξετάσεις, λόγω ιδιαίτερων συνθηκών (covid-19), αλλά αποτελεί πλέον ένα διαχρονικό φαινόμενο των Βαθμολογικών Κέντρων. Οι σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό κατά τη γνώμη μας είναι οι εξής:

  • Κατά τη διαδικασία της εξέτασης των Φ.Α και τη βαθμολόγηση των τετραδίων συμμετέχει ένα μικρό μόνο μέρος από τους διδάσκοντες το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
  • Παρά το γεγονός ότι γενικώς η ζήτηση για τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων είναι μεγάλη, ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων απουσιάζει μόνιμα από τις εν λόγω διαδικασίες. Δεν εκπληρώνει καν την τυπικά υποχρεωτική παρουσία του στα ειδικά εξεταστικά κέντρα για την εξέταση των Φ.Α. καθώς και τη βαθμολόγηση 2 πακέτων ως διδάσκοντες το μάθημα.
  • Η γήρανση του εκπαιδευτικού προσωπικού  που σε ορισμένες περιπτώσεις εκφράζεται με άρνηση συμμετοχής στην όλη διαδικασία.
  • Ένα μεγάλο ποσοστό εξεταστών – βαθμολογητών ορίζονται παράλληλα ως επιτηρητές την ημέρα εξέτασης του μαθήματός τους ή μέλη Λυκειακών Επιτροπών, με αποτέλεσμα να καθίσταται δύσκολη ή και αδύνατη σε κάποιες περιπτώσεις η συμμετοχή τους στα Εξεταστικά Κέντρα.

Οι σημαντικότερες συνέπειες του φαινομένου αυτού είναι:

  1. η μεγάλη αναμονή των υποψηφίων μέχρι να έρθει η σειρά τους να εξεταστούν από τις επιτροπές, η οποία μπορεί να φτάσει ή να ξεπεράσει τις έξι ώρες, εκτός από τις ώρες επεξεργασίας των ζητουμένων, κάτι που είναι εξοντωτικό για τα παιδιά, και
  2. η καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ανεπαρκούς διαθεσιμότητας εξεταστών – βαθμολογητών προτείνουμε τη δημιουργία σώματος μόνιμων βαθμολογητών, στους οποίους θα αποδίδονται εκπαιδευτικά και οικονομικά κίνητρα, ώστε να γίνει ελκυστική η διαδικασία στην εκπαιδευτική κοινότητα. Το σώμα αυτό θα ανανεώνεται και με κατάλληλη εκπαίδευση και επιμόρφωση όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα θα μπορούν να συμμετέχουν. Αυτό πιστεύουμε ότι θα δώσει μόνιμη λύση στο παραπάνω πρόβλημα και θα τονώσει το αίσθημα αξιοπιστίας της κοινωνίας για το θεσμό.

Μέχρι ωστόσο να συμβεί αυτό προτείνουμε τα εξής:

  1. Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις να επιτηρούν μόνο οι καθηγητές των Γυμνασίων και οι συνάδελφοι των Λυκείων που δεν διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
  2. Οι συμμετέχοντες στις Λυκειακές Επιτροπές την ημέρα της εξέτασης του μαθήματός τους να αντικαθίστανται από τους αναπληρωματικούς και να προσέρχονται στην εξέταση των Φ.Α στα ειδικά Εξεταστικά Κέντρα.
  3. Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς κατά τη διαδικασία κατανομής των μαθημάτων της Γ’ Λυκείου οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν να διδάξουν πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα να δεσμεύονται γραπτώς για τη συμμετοχή τους στα ειδικά Εξεταστικά Κέντρα για την εξέταση των Φ.Α. καθώς και για τη βαθμολόγηση 2 πακέτων τετραδίων ως διδάσκοντες το μάθημα.
  4. Εκπαιδευτικός που συμμετέχει σταθερά και με συνέπεια στη διαδικασία της βαθμολόγησης γραπτών (και προφορικών) να προηγείται στο σχολείο του στη διεκδίκηση της διδασκαλίας του μαθήματος.

Αθήνα,  14/7/2020

Το παραπάνω άρθρο το υπογράφουν 43 Καθηγητές και καθηγήτριες που εργάζονται από τη θέση του συντονιστή μαθήματος στα Β.Κ.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σαν σήμερα

7/4: Παγκόσμια Ημέρα Υγείας
Κάθε χρόνο στις 7 Απριλίου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, η οποία επικεντρώνεται σε σημαντικά προβλήματα της δημόσιας υγείας που απασχολούν όλο τον κόσμο. Η 7η Απριλίου είναι η ημερομηνία «γέννησης» το 1948 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ενός εξειδικευμένου οργάνου του ΟΗΕ για θέματα Υγείας.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς