Με λύπη μου , ακούω αυτές τις μέρες φήμες , ο,τι το Γυμνάσιο Εξαπλατάνου θα κλείσει !!
( Προσοχή ! θα κλείσει όχι θα συγχωνευτεί ) .
Ως μαθηματικός ,που αγαπάει τη μαθηματική λογική αλλά και την λογική ειδικότερα , δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα σχολείο 80 μαθητών σε παραμεθόριο περιοχή μπορεί να κλείσει.
Τι να πω !
Μάλλον κάποιοι άλλοι έχουν περισσότερη λογική από μένα !
Αν είχε 40 ή 50 μαθητές το καταλαβαίνω και θα ήταν δίκαιο και σωστό να συγχωνευτεί με κάποιο άλλο , θα ήμουν απ τους πρώτους άλλωστε που θα υποστήριζε κάτι τέτοιο.
Άραγε τα υπόλοιπα σχολεία της περιοχής μας (Β΄ Πέλλας) πόσους μαθητές έχουν ;
Τα 4 χρόνια πάντως που υπηρετώ σε αυτό το σχολείο , θα τα θυμάμαι ως τα καλύτερα μου μέχρι στιγμής.
Αν τελικά καταφέρουν να το κλείσουν , όπως διακαώς θέλουν κάποιοι , εύχομαι να έχω μαθητές , τόσο καλά παιδιά , σαν του Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Εξαπλατάνου “Μενέλαος Λουντέμης”.
Αγαπητά μου παιδιά σας ευχαριστώ.
Ο συντάκτης του I like Maths
Ιορδάνης Κοσόγλου , Msc μαθηματικός
τι να πω..; εχετε δικιο..και ευχομαι να μη κλισει…!
Φίλε Ιορδάνη,
Λυπάμαι πολύ μ’ αυτά που μαθαίνω…
Υπηρέτησα κι εγώ στον Εξαπλάτανο (Λύκειο) και πραγματικά έχω τις καλύτερες αναμνήσεις.
Δυστυχώς, όλοι τον τελευταίο καιρό ζούμε μια πρωτόγνωρη, δραματική και συνάμα απαράδεκτη κατάσταση στη χώρα μας. Όσο κι αν θελήσει κάποιος να δει με κατανόηση το ενδεχόμενο κλείσιμο του σχολείου, πιστεύω πως μια τέτοια απόφαση δεν διαθέτει ούτε καν μια στοιχειώδη λογική. Τελικά αυτοί που θα “σώσουν” τη χώρα είναι αυτά τα άτομα που τη γυρίζουν 60 χρόνια πίσω, στη δεκαετία του ’50… Και δίχως καμιά αιδώ εξακολουθούν να κυκλοφορούν ανάμεσά μας δίχως να συναισθάνονται ότι ο βουβός αυτός κόσμος τους περιμένει στη γωνία!
Καλή δύναμη σε όλους μας, για να αντέξουμε…
Σ’ ευχαριστώ φίλε μου για το σχόλιο σου. Συμφωνώ απόλυτα.
Ελπίζουμε όλοι όσοι γνωρίζουμε την περιοχή και ειδικά το σχολείο να επικρατήσει στους αρμόδιους η κοινή λογική και τελικά να παραμείνει σε λειτουργία το σχολείο και μάλιστα να γίνει κατανοητό ότι προς το συμφέρον όλων θα ήταν να ενδυναμωθεί με περισσότερους μαθητές κι από άλλα γειτονικά χωριά. Είναι άλλωστε γνωστό ότι τα σχολεία της Αριδαίας δεν μπορούν να χωρέσουν άλλους μαθητές και να τους στεγάζουν με ασφάλεια! Ευχόμαστε το καλύτερο όχι μόνο για το δικό μας σχολείο, αλλά και για όλα τα υπόλοιπα στην Ελλάδα που αντιμετωπίζουν τέτοιο θέμα…
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου.
Στα λίγα χρόνια που κατοικώ και εργάζομαι στην Αριδαία, έχω ακούσει μόνο καλά λόγια για το γυμνάσιο Εξαπλατάνου. Τα παιδιά που έρχονται στο σχολείο μας από το γυμνάσιο αυτό διακρίνονται για την ευγένεια και το ήθος τους, πράγμα που δείχνει και το έργο των εκπαιδευτικών που εργάζονται σ’ αυτό. Θα ήταν κρίμα να κλείσει αυτό το σχολείο την στιγμή που τα γυμνάσια της Αριδαίας έχουν πρόβλημα χώρου. Θα μπορούσε να γίνει μια πιο σωστή κατανομή του μαθητικού δυναμικού της περιοχής μας. Απ’ ότι φαίνεται όμως αυτοί που παίρνουν αποφάσεις δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα της εκπαίδευσης αλλά απλά μετράνε κεφάλια μαθητών και υπολογίζουν κόστος σύμφωνα με μη παιδαγωγικά κριτήρια!!! Ελπίζω να μην φτάσουμε σ’αυτό το σημείο ώστε να δούμε κλειστά σχολεία. Σχολεία έκλειναν μόνο κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας!!! Ισως τελικά να περνάμε μια ιδιότυπη κατοχή που έχει στόχο τον πιο ευαίσθητο τομέα του Έθνους μας, που είναι η Παιδεία, έται ώστε οι αυριανοί πολίτες της χώρας αυτής να είναι αγράμματα και άβουλα όντα, παιχνιδάκια στα χέρια των κρατούντων!!!!!
Αδερφέ μου , συμφωνώ σε όλα.
Το υπουργείο Παιδείας με σημερινή εγκύκλιο καλεί τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέχρι 10-02-2012 :
Να υποβάλλουν τις προτάσεις αυτές στα αρμόδια Δημοτικά Συμβούλια.
Τα κριτήρια συγχώνευσης είναι οι κτιριακές υποδομές-εγκαταστάσεις και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων και εξοπλισμού στο σχολείο μετακίνησης.
Επιπλέον εκτιμάται η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής, το οδικό δίκτυο, τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και τη διάρκεια κάλυψης της διαδρομής για την άφιξη στο νέο σχολείο, η οποία για τις δύσκολες και δυσπρόσιτες περιοχές δε μπορεί να υπερβαίνει τη μισή ώρα για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και τα ¾ της ώρας για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε ενιαίο χώρο ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας ενοποιούνται σε μία σχολική μονάδα, τηρουμένων των παραπάνω κριτηρίων.
Όλες οι προτάσεις θα πρέπει να είναι συγκεκριμένες και αιτιολογημένες, προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωσή τους.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων, στις οποίες θα πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια η ακριβής ονομασία και η έδρα λειτουργίας του νέου σχολείου.
Σε κάθε περίπτωση για την υποβολή οποιασδήποτε πρότασης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα οριζόμενα στις αριθμ. Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 και Φ. 3/898/97657/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/Β΄/13-10-2006) Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και την αριθμ. 68419/Γ2/6-7-2006 (ΦΕΚ 984/Β΄/2006) ΚΥΑ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τέλος επισημαίνεται ότι θα είναι καλό να εξασφαλίζεται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής εκπαιδευτικής πρότασης προς όφελος των μαθητών και της εκπαίδευσης και την αποφυγή των εκ των υστέρων διαμαρτυριών.__ ΡΕΠΟΡΤΑΖ : http://www.esos.gr/
συμφωνο με ολους δεν πρεπει να κλειση το γυμνασιο εξαπλατανου. Αφου εχει 80 παιδια να’πω οτι εχει 30-40-50 παιδια να’πω ενταξει αλλα δεν εχει τοσα λιγα παιδια οστε να κλειση.