Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Για το Γυμνάσιο Εξαπλατάνου ! Άρθρο του Συντάκτη (2012)

Personal Room

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

71 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 112 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

Για το Γυμνάσιο Εξαπλατάνου ! Άρθρο του Συντάκτη (2012)

Με λύπη μου , ακούω αυτές τις μέρες φήμες , ο,τι το Γυμνάσιο Εξαπλατάνου θα κλείσει !!

( Προσοχή ! θα κλείσει όχι θα συγχωνευτεί )  .

Ως μαθηματικός ,που αγαπάει τη μαθηματική λογική αλλά και την λογική ειδικότερα , δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα σχολείο 80 μαθητών σε παραμεθόριο περιοχή μπορεί να κλείσει.

Τι να πω !

Μάλλον κάποιοι άλλοι έχουν περισσότερη λογική από μένα !

Αν είχε 40 ή 50 μαθητές το καταλαβαίνω και θα ήταν δίκαιο και σωστό να συγχωνευτεί με κάποιο άλλο , θα ήμουν απ τους πρώτους άλλωστε που θα  υποστήριζε κάτι τέτοιο.

Άραγε τα υπόλοιπα σχολεία της περιοχής μας (Β΄ Πέλλας) πόσους μαθητές έχουν ;

Τα 4 χρόνια πάντως που υπηρετώ  σε αυτό το σχολείο , θα τα θυμάμαι ως τα καλύτερα μου μέχρι στιγμής.

Αν τελικά καταφέρουν να το κλείσουν , όπως διακαώς θέλουν κάποιοι , εύχομαι να έχω μαθητές , τόσο καλά παιδιά , σαν του Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου  Εξαπλατάνου “Μενέλαος Λουντέμης”.

Αγαπητά μου παιδιά σας ευχαριστώ.

Ο συντάκτης του I like Maths 

Ιορδάνης Κοσόγλου , Msc μαθηματικός


9 Σχόλια

  1. Φίλε Ιορδάνη,
    Λυπάμαι πολύ μ’ αυτά που μαθαίνω…
    Υπηρέτησα κι εγώ στον Εξαπλάτανο (Λύκειο) και πραγματικά έχω τις καλύτερες αναμνήσεις.
    Δυστυχώς, όλοι τον τελευταίο καιρό ζούμε μια πρωτόγνωρη, δραματική και συνάμα απαράδεκτη κατάσταση στη χώρα μας. Όσο κι αν θελήσει κάποιος να δει με κατανόηση το ενδεχόμενο κλείσιμο του σχολείου, πιστεύω πως μια τέτοια απόφαση δεν διαθέτει ούτε καν μια στοιχειώδη λογική. Τελικά αυτοί που θα “σώσουν” τη χώρα είναι αυτά τα άτομα που τη γυρίζουν 60 χρόνια πίσω, στη δεκαετία του ’50… Και δίχως καμιά αιδώ εξακολουθούν να κυκλοφορούν ανάμεσά μας δίχως να συναισθάνονται ότι ο βουβός αυτός κόσμος τους περιμένει στη γωνία!
    Καλή δύναμη σε όλους μας, για να αντέξουμε…

  2. Ελπίζουμε όλοι όσοι γνωρίζουμε την περιοχή και ειδικά το σχολείο να επικρατήσει στους αρμόδιους η κοινή λογική και τελικά να παραμείνει σε λειτουργία το σχολείο και μάλιστα να γίνει κατανοητό ότι προς το συμφέρον όλων θα ήταν να ενδυναμωθεί με περισσότερους μαθητές κι από άλλα γειτονικά χωριά. Είναι άλλωστε γνωστό ότι τα σχολεία της Αριδαίας δεν μπορούν να χωρέσουν άλλους μαθητές και να τους στεγάζουν με ασφάλεια! Ευχόμαστε το καλύτερο όχι μόνο για το δικό μας σχολείο, αλλά και για όλα τα υπόλοιπα στην Ελλάδα που αντιμετωπίζουν τέτοιο θέμα…

  3. Στα λίγα χρόνια που κατοικώ και εργάζομαι στην Αριδαία, έχω ακούσει μόνο καλά λόγια για το γυμνάσιο Εξαπλατάνου. Τα παιδιά που έρχονται στο σχολείο μας από το γυμνάσιο αυτό διακρίνονται για την ευγένεια και το ήθος τους, πράγμα που δείχνει και το έργο των εκπαιδευτικών που εργάζονται σ’ αυτό. Θα ήταν κρίμα να κλείσει αυτό το σχολείο την στιγμή που τα γυμνάσια της Αριδαίας έχουν πρόβλημα χώρου. Θα μπορούσε να γίνει μια πιο σωστή κατανομή του μαθητικού δυναμικού της περιοχής μας. Απ’ ότι φαίνεται όμως αυτοί που παίρνουν αποφάσεις δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα της εκπαίδευσης αλλά απλά μετράνε κεφάλια μαθητών και υπολογίζουν κόστος σύμφωνα με μη παιδαγωγικά κριτήρια!!! Ελπίζω να μην φτάσουμε σ’αυτό το σημείο ώστε να δούμε κλειστά σχολεία. Σχολεία έκλειναν μόνο κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας!!! Ισως τελικά να περνάμε μια ιδιότυπη κατοχή που έχει στόχο τον πιο ευαίσθητο τομέα του Έθνους μας, που είναι η Παιδεία, έται ώστε οι αυριανοί πολίτες της χώρας αυτής να είναι αγράμματα και άβουλα όντα, παιχνιδάκια στα χέρια των κρατούντων!!!!!

      • Το υπουργείο Παιδείας με σημερινή εγκύκλιο καλεί τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέχρι 10-02-2012 :

        Να υποβάλλουν τις προτάσεις αυτές στα αρμόδια Δημοτικά Συμβούλια.

        Τα κριτήρια συγχώνευσης είναι οι κτιριακές υποδομές-εγκαταστάσεις και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων και εξοπλισμού στο σχολείο μετακίνησης.
        Επιπλέον εκτιμάται η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής, το οδικό δίκτυο, τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και τη διάρκεια κάλυψης της διαδρομής για την άφιξη στο νέο σχολείο, η οποία για τις δύσκολες και δυσπρόσιτες περιοχές δε μπορεί να υπερβαίνει τη μισή ώρα για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και τα ¾ της ώρας για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε ενιαίο χώρο ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας ενοποιούνται σε μία σχολική μονάδα, τηρουμένων των παραπάνω κριτηρίων.
        Όλες οι προτάσεις θα πρέπει να είναι συγκεκριμένες και αιτιολογημένες, προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωσή τους.
        Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων, στις οποίες θα πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια η ακριβής ονομασία και η έδρα λειτουργίας του νέου σχολείου.
        Σε κάθε περίπτωση για την υποβολή οποιασδήποτε πρότασης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα οριζόμενα στις αριθμ. Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 και Φ. 3/898/97657/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/Β΄/13-10-2006) Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και την αριθμ. 68419/Γ2/6-7-2006 (ΦΕΚ 984/Β΄/2006) ΚΥΑ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
        Τέλος επισημαίνεται ότι θα είναι καλό να εξασφαλίζεται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής εκπαιδευτικής πρότασης προς όφελος των μαθητών και της εκπαίδευσης και την αποφυγή των εκ των υστέρων διαμαρτυριών.__ ΡΕΠΟΡΤΑΖ : http://www.esos.gr/

  4. συμφωνο με ολους δεν πρεπει να κλειση το γυμνασιο εξαπλατανου. Αφου εχει 80 παιδια να’πω οτι εχει 30-40-50 παιδια να’πω ενταξει αλλα δεν εχει τοσα λιγα παιδια οστε να κλειση.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σαν σήμερα

8/4: Ημέρα του Έθνους των Ρόμα
Η 8η Απριλίου αποτελεί μέρα γιορτής για τους τσιγγάνους όλου του κόσμου, με παρελάσεις, πορείες και συγκεντρώσεις, σε τουλάχιστον 150 πόλεις του κόσμου, εις ανάμνηση του Πρώτου Παγκόσμιου Συνεδρίου τους, που έγινε στο Λονδίνο στις 8 Απριλίου 1971 και έθεσε τις βάσεις για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους από τη διεθνή κοινότητα.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς