Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » «Αυτοί είναι οι 5 λόγοι που παραιτήθηκα από δασκάλα»

Personal Room

Ι.Ε.Π Τράπεζα.Θ.Δ.Δ

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ-ΘΕΜΑ 1&3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία-Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ΄ Γενικής Παιδείας
Το Θεμα 1 και 3
Ενδοσχολικών Εξετάσεων

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Γ΄ Τάξη Προσ/μος-ΟΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ

Γ΄ Τάξη Προσ/μος-ΟΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Πανελλήνιες-Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ΄τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ΄τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα ΓΟΠ
ΓΕΛ Αριδαίας
το σχ.έτος 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Αρχείο)

cropped Space

71 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

112 ασκήσεις και
τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Quiz

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Quiz-Άλγεβρα Β΄τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Γεωμετρία Κεφ.4-11

Γεωμετρία Κεφ.4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Quiz

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

«Αυτοί είναι οι 5 λόγοι που παραιτήθηκα από δασκάλα»

Τροφή για σκέψη και συζήτηση !

Δεν είναι εύκολο να αφήσεις τη δουλειά σου. Πόσο μάλλον μια δουλειά-λειτούργημα, για την οποία έχεις σπουδάσει και έχεις προσπαθήσει πολύ.

Το έκανε, όμως, πρόσφατα η 34χρονη Jessica Gentry, η οποία δούλευε ως νηπιαγωγός στο σχολείο Stone Spring Elementary School της Virginia, και η οποία κουράστηκε και απογοητεύτηκε βαθιά.
Γιατί; Αφού την κατηγόρησαν ότι της έφταιγε ο χαμηλός μισθός, η ίδια σε δημοσίευμα στα social media εξηγεί ποιοι ήταν πραγματικά οι λόγοι που την οδήγησαν να παραιτηθεί από μία δουλειά που τόσο αγαπούσε. Και λαμβάνει απρόσμενη στήριξη από τον κόσμο!

«Είναι πιο εύκολο για τους ανθρώπους να πιστεύουν, ότι έφυγα από τη διδασκαλία λόγω του χαμηλού μισθού. Ήταν πιο εύκολο για τον πρώην διευθυντή μου να πιστεύει, ότι έφυγα επειδή βρήκα κάτι άλλο που με πάθιαζε περισσότερο. Πολλοί μου είπαν, να αφήσουν τον καθένα να πιστεύει ό,τι θέλει. Δεν είμαι, όμως, τέτοιος άνθρωπος.

Θέλετε να σας πω γιατί οι άνθρωποι που ξεχειλίζουν από πάθος για την διδασκαλία καταλήγουν να φεύγουν τρέχοντας από αυτό το επάγγελμα;

  1. Η παλιά δικαιολογία «τα παιδιά έχουν αλλάξει» -όχι δεν έχουν αλλάξει τα παιδιά! Οι ΓΟΝΕΙΣ έχουν αλλάξει. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ έχει αλλάξει. Τα παιδιά είναι απλά τα αθώα θύματα αυτού. Οι γονείς δουλεύουν ατελείωτες ώρες, απορροφώνται από τις συσκευές τους, αφήνουν τα παιδιά σε ασταθείς οικογενειακές καταστάσεις, έχουν τραγικές επιρροές από τα social media… και εμείς πετάμε την δικαιολογία, ότι τα ΠΑΙΔΙΑ έχουν αλλάξει; Τι περιμέναμε ότι θα κάνουν; Τα παιδιά συμπεριφέρονται με τον χειρότερο τρόπο, στο περιβάλλον στο οποίο νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Τεστάρουν «τα νερά» στο περιβάλλον στο οποίο ξέρουν, ότι τα λάθη και η κακή συμπεριφορά τους θα αντιμετωπιστούν με καλοσύνη και ασφάλεια. Όσο για τα παιδιά με καλή συμπεριφορά, αυτά ξεσπούν στα σπίτια τους, γιατί νιώθουν εκεί πιο ασφαλή. Τα παιδιά που πετούν κάτω τα θρανία στο σχολείο; Δεν νιώθουν ότι είναι ασφαλή να το κάνουν αυτό στο σπίτι τους. Οι τάξεις μας είναι το πρώτο μέρος στο οποίο έχουν ακούσει τη λέξη «όχι», στο οποίο τους έχουν τεθεί όρια, στο οποίο τους έχει δοθεί αγάπη μέσω του σεβασμού. Κατά τ’άλλα, «τα παιδιά έχουν αλλάξει».
  1. Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν, η δική μας αντίδραση είναι ότι «Χρειάζεται να είμαστε Σχολείο του 21ου αιώνα». 1 προς 1 μαθητής-τεχνολογία. Οκ! Οπότε ας ξεχάσουμε τα βασικά της δημιουργίας ανθρώπινων σχέσεων και της βιωματικής μάθησης. Τα παιδιά μας δυσκολεύονται τρομερά να «διαβάσουν» κοινωνικά μηνύματα και να σταθούν όπως πρέπει στον κοινωνικό περίγυρο. Ας τους πετάξουμε, λοιπόν, μια ακόμα συσκευή στα μούτρα, γιατί αυτό θα δείχνει ωραίο στη σελίδα του σχολείου μας. Κατά την διάρκεια ενός interview, ένας διευθυντής με ρώτησε «με την τεχνολογία πώς τα πας; Είναι σημαντικό αυτό για το σχολείο μας.» Εεε… τους διαβάζω παραμύθια που μιλούν για υπολογιστές… Πάντως με τα παιδιά τα πάω πολύ καλά!
  2. Και αφού η τεχνολογική μας προσέγγιση δεν δείχνει να λειτουργεί, οι δάσκαλοι χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση. Οπότε, ας αφιερώσουμε μερικά απογεύματα σε σεμινάρια εντελώς άχρηστα ως προς την ποιότητα διδασκαλίας. Την περασμένη εβδομάδα, εμείς οι νηπιαγωγοί, χάσαμε ένα ολόκληρο πρωινό μαθήματος για να δώσουμε ένα τεστ μαθηματικών…
  3. Αντί να καθιστούμε τους γονείς υπόλογους και να τους μάθουμε να λειτουργούν ως πραγματικοί γονείς, έχουμε υιοθετήσει μια λογική εξυπηρέτησης πελατείας. Μην τυχόν και τους στεναχωρήσουμε, μην και δεν είμαστε 24 ώρες το 24ωρο διαθέσιμοι. Ξέρετε πόσες φορές με έχουν στήσει γονείς στις συναντήσεις του σχολείου και μετά ζητούν να με δουν ό,τι ώρα βολεύει τον καθένα; Και με προσβάλουν αν τυχόν τους πω ότι δεν μπορώ. Το ξέρετε ότι υπάρχουν γονείς που μου έχουν πει ότι δεν μου επιτρέπεται να λέω στο παιδί τους «όχι»;
  4. Η πνευματική και σωματική μου υγεία ήταν σε κίνδυνο ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Γνωρίζοντας, ότι το παιδί σας χρειάζεται και του αξίζoυν περισσότερα από όσα παίρνει. Αφιερώνοντας άπειρο χρόνο σε συναντήσεις με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και διευθυντές, ζητώντας τους περισσότερη στήριξη, μόνο και μόνο για να ακούμε την απάντηση «καλά, μη χάνετε και τον ύπνο σας γι’αυτά!» Όταν ΑΓΑΠΑΣ τα παιδιά σου και έχεις ΠΑΘΟΣ για την αποστολή σου, τα μηνύματα αυτά σε διαλύουν. Τα βλέπεις να έρχονται στο σχολείο με βρώμικα ρούχα, γνωρίζοντας ότι στο σπίτι τους επικρατεί χάος και ότι χρειάζονται περισσότερα από όσα μπορείς να τους δώσεις σε μία τάξη 21 παιδιών με όλο και λιγότερη στήριξη, με παιδιά να μιλούν διαφορετικές γλώσσες, με κάποια να αντιμετωπίζουν αναπηρίες… σε διαλύει. Πνίγουμε τα συναισθήματά μας. Γινόμαστε αναίσθητοι για να αντέξουμε. Ή είμαστε γεμάτοι νεύρα σε τέτοιο βαθμό που οι οικογένειές μας υποφέρουν.

Γι’αυτό, λοιπόν, παραιτήθηκα.

Συνειδητοποίησα τελικά, ότι δεν μπορείς να τα σώσεις όλα. Δεν μπορείς ούτε 21 παιδιά να βοηθήσεις, αν δεν είσαι εσύ η ίδια υγιής. Αν η πνευματική και σωματική σου υγεία δεν σε στηρίζουν, δεν είσαι καλή ούτε για 21 παιδιά.
Έφυγα, λοιπόν, και για όλα τα παραπάνω, και για το ότι ήμουν 46 ημέρες άρρωστη ανά έτος, για τις οποίες φυσικά δεν πληρωνόμουν… Δεν έφυγα για καλύτερο μισθό.

Αποφάσισα να αρχίσω με το 1 μου παιδί στο σπίτι και να δουλέψω για να βοηθήσω άλλες μαμάδες να μπορούν να βρίσκονται στο σπίτι για τα παιδιά τους, αλλά και να κάνω καλύτερη τη ζωή των 21 παιδιών στα σπίτια τους, όταν επιστρέφουν σε αυτά μετά το σχολείο. Μπορεί να έφυγα από την τάξη, αλλά βρήκα έναν άλλον τρόπο να υπερασπίζομαι αυτά τα παιδιά, με τρόπο που δεν με αφήνει άδεια και άχρηστη προς τους άλλους…»

ΠΗΓΗ


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘ.ΘΕΤΙΚΗΣ Β

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘ.ΘΕΤΙΚΗΣ Β

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μαθήματα στην Τριγωνομετρία 2020(webex)

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς