Η Βαθμολόγηση των γραπτών για το μάθημα των μαθηματικών ξεκινήσε την Τετάρτη 12/6/19.
Σε κάθε ΒΚ , πάνω κάτω στηρίζεται στις επίσημες λύσεις της ΚΕΕ (σελίδες 93-96 του αρχείου).
Το ερώτημα στο οποίο θεωρώ ο,τι θα υπάρξουν μικρές αποκλίσεις στις βαθμολογίες είναι το Β4.
Το Β4 λόγω του “πρόχειρου του σχήματος” , άραγε τι θα πει αυτό ;
Αν ο μαθητής κάνει μόνο τις ασύμπτωτες , τι βαθμό παίρνει ;
Αν κάνει μόνο τη μια συνάρτηση και τις ασύμπτωτες , τότε ;
Τέλος αν δεν κάνει την y=x και τα σημεία των αξόνων παίρνει άριστα η γρ. παράσταση ;
Στο Α4 β) ορθώς κατά τη γνώμη μου , σχεδόν όλοι θα δεχόμασταν ως αιτιολόγηση τη διατύπωση του σχολικού βιβλίου στη σελίδα 71.
Μετά την οδηγία όμως που δόθηκε, δεν μπορούμε. Δυστυχώς !
Η σωστή αιτιολόγηση σύμφωνα με την ΚΕΕ είναι με κατάλληλο αντιπαράδειγμα.
Προσωπικά μέχρι και την Κυριακή 16/6 βαθμολόγησα 75 γραπτά.
Υποθέτω ότι οι συνάδερφοι στο ΒΚ θα έχουν τελειώσει τη βαθμολόγηση του μαθήματος μέχρι και την Τρίτη 18/6/19.
Η γενική εικόνα των γραπτών που διόρθωσα είναι από καλή έως πολύ καλή , συγκεκριμένα 45 % των γραπτών είναι ΠΑΝΩ απ τη βάση , πόσο με χαροποίησε αυτό! και το 12% όλων είναι ΠΑΝΩ απ το 71/100.
Περισσότερα στατιστικά, ΕΔΩ
Βέβαια το δείγμα μου δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Τα ΕΠΙΣΗΜΑ στατιστικά του Υπουργείου είναι εδώ !
Έχω να πω επίσης , ένα τεράστιο ευχαριστώ στον συντονιστή μαθηματικών Ημαθίας-Πέλλας-Πιερίας κ. Π. Βενάρδο , που με εμπιστεύτηκε και με όρισε βαθμολογητή.
Η εμπειρία αυτή αξίζει και με το παραπάνω.
Καλή δύναμη σε όλους τους βαθμολογητές και καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά.
Πρόσφατα σχόλια