I like maths

Οδηγίες και Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Άλγεβρας – Γεωμετρίας Γε.Λ Εξαπλατάνου απ το 2015

Αρχικά να αναφέρουμε τα εξής ,

1. Τα θέματα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων περιλαμβάνουν ποικιλία ερωτήσεων (π.χ. σύντομης απάντησης, ελεύθερης ανάπτυξης), οι οποίες είναι,

  • κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας,
  • αφορούν ευρεία έκταση της εξεταστέας ύλης,
  • είναι εφικτό να απαντηθούν με πληρότητα στον προβλεπόμενο χρόνο και ακολουθούν τη φιλοσοφία των θεσμοθετημένων προγραμμάτων σπουδών και των σχολικών εγχειριδίων.
  • Διατυπώνονται την ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων με τη συνεργασία των καθηγητών που διδάσκουν το ίδιο μάθημα στην ίδια τάξη κάθε Λυκείου,
  • είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης του Λυκείου και
  • συνυπογράφονται από τον Διευθυντή του Λυκείου.

Συγκεκριμένα για το μάθημα των Μαθηματικών

2.  Η εξέταση στην

  • στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία στις Α ́ και Β ́ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου ,
  • στις Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου
  • στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου
  • και στις τάξεις Β ́και Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου,

γίνεται ως εξής:

Ι. Στους μαθητές δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία,

  • ελέγχεται η γνώση εννοιών και ορολογίας,
  • η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων,
  • η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων,
  • η ικανότητα του μαθητή να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.

ΙΙ. Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους μαθητές διαρθρώνονται ως εξής:

α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.

  • Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού – Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης.
  • Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.

β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.

δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.

III. Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα.

Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, ενώ το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες.

Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων. ΠΗΓΗ  

Τώρα για την καλύτερη προετοιμασία σας , αν θέλετε, λύστε τα θέματα των ενδοσχολικών προαγωγικών εξετάσεων του Γε.Λ Εξαπλατάνου απ το 2015 σε Άλγεβρα – Γεωμετρία.

ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄

ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄

Νομίζω ότι αξίζει να περιηγηθείτε και ΕΔΩ για την καλύτερη επανάληψη σας.

Για απορίες , μη διστάσετε !!

Καλή Επιτυχία στις εξετάσεις σας

Αφήστε μια απάντηση

Σαν σήμερα

  1. 19/05/1919: Ο Κεμάλ Ατατούρκ αποβιβάζεται στη Σαμψούντα και αρχίζει τη δεύτερη και σκληρότερη φάση της Γενοκτονίας των Ποντίων.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Πρόσφατα σχόλια