Personal Room

Ι.Ε.Π Τράπεζα.Θ.Δ.Δ

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ-ΘΕΜΑ 1&3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία-Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ΄ Γενικής Παιδείας
Το Θεμα 1 και 3
Ενδοσχολικών Εξετάσεων

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Γ΄ Τάξη Προσ/μος-ΟΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ

Γ΄ Τάξη Προσ/μος-ΟΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Πανελλήνιες-Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ΄τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ΄τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα ΓΟΠ
ΓΕΛ Αριδαίας
το σχ.έτος 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Αρχείο)

cropped Space

73 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2025

Θ.Φυλακτός,2019-2025

Θέματα και μοριοδότηση!

112 ασκήσεις και
τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Quiz

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Quiz-Άλγεβρα Β΄τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Γεωμετρία Κεφ.4-11

Γεωμετρία Κεφ.4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Quiz

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

David Hilbert (23/1/1862-14/2/1943)

D.Hilbert

Ο Ντάβιντ Χίλμπερτ γεννήθηκε σαν σήμερα το 1862 στο  Καίνιξμπεργκ της Πρωσίας.

Ήταν Γερμανός μαθηματικός. Επινόησε και ανέπτυξε ένα ευρύ φάσμα από νέες ιδέες, στο οποίο συμπεριέλαβε την αμετάβλητη θεωρία και τα Αξιώματα Χίλμπερτ. Επίσης διατύπωσε τη θεωρία του Χώρου του Χίλμπερτ, η οποία είναι ένα από τα θεμέλια της συναρτησιακής ανάλυσης .

Υιοθέτησε και υπερασπίστηκε θερμά τη θεωρία του Γκέοργκ Κάντορ και των υπερπερασμένων αριθμών.

Ένα διάσημο παράδειγμα της ηγεσίας του στα μαθηματικά είναι η παρουσίασή του το 1900 των προβλημάτων του Χίλμπερτ, η οποία έθεσε την αρχή για περισσότερη μαθηματική έρευνα του 20ου αιώνα.

Ο Χίλμπερτ και οι μαθητές του συνεισέφεραν σημαντικά στην ίδρυση αυστηρών και στην ανάπτυξη σημαντικών εργαλείων, τα οποία χρησιμοποιούνται στη μοντέρνα μαθηματική φυσική. Είναι γνωστός ως ένας από τους ιδρυτές της αποδεικτικής θεωρίας και της Μαθηματικής λογικής, καθώς επίσης ήταν και από τους πρώτους διακεκριμένους μαθηματικούς και μέταμαθηματικούς.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ

Ο Χίλμπερτ ήταν το πρώτο από τα δυο παιδιά του Ότο και της Maria Therese Χίλμπερτ. Το φθινόπωρο του 1872 πήγε στο Friedrichskolleg Γυμνάσιο του Friedrichskolleg (Collegium fridericianum, το ίδιο σχολείο το οποίο παρακολούθησε και ο Ιμμάνουελ Καντ. Αποφοίτησε (άνοιξη 1880) από το Wilhelm Gymnasium, το οποίο προσανατολιζόταν στις επιστήμες. Μετά την αποφοίτηση εγγράφηκε (φθινόπωρο του 1880) στο Πανεπιστήμιο του Κενιξμπεργκ.

Την άνοιξη του 1882 ο Χέρμαν Μινκόβσκι (ο οποίος ήταν δύο χρόνια νεότερος από τον Χίλμπερτ και καταγόταν και ο ίδιος από το Κένιξμπεργκ αλλά ήταν τόσο ταλαντούχος που αποφοίτησε νωρίτερα από το το γυμνάσιο και πήγε στο Βερολίνο για τρία εξάμηνα), επέστρεψε στο Κένιξμπεργκ και μπήκε στο πανεπιστήμιο.  Παρά την αποδοκιμασία του πατέρα του , έγινε σύντομα φίλος με τον ντροπαλό, προικισμένο Μινκόβσκι. Ο Χίλμπερτ απέκτησε το διδακτορικό του το 1885, με διατριβή, γραμμένη από τον Ferdinand von Lindemann, υπό τον τίτλο “Οι αμετάβλητες ιδιότητες των ειδικών δυαδικών μορφών, κυρίως των σφαιρικών αρμονικών συναρτήσεων».

Παρέμεινε στο Πανεπιστήμιο του Κένιξμπεργκ σαν λέκτορας από το 1886 ως το 1895.

Νυμφεύτηκε την Käthe Jerosch (1864–1945), κόρη ενός εμπόρου από το Κένιξμπεργκ, μια ειλικρινή, νέα κοπέλα με ανεξαρτησία μυαλού, το οποίο ταίριαζε στο δικό του. Στο Κενιξμπεργκ απέκτησαν το παιδί τους, Φραντς Χίλμπερτ (1893–1969).

Tο 1895, ως αποτέλεσμα της παρέμβασης του Φέλιξ Κλάιν (Felix Klein), διατήρησε τη θέση του καθηγητή των μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο του Γκέτινγκεν, που εκείνη την περίοδο ήταν το καλύτερο κέντρο έρευνας μαθηματικών στον κόσμο. Παρέμεινε εκεί για το υπόλοιπο της ζωής του.

Ο γιος του, Φραντς, υπέφερε κατά τη διάρκεια της ζωής του από μη διαγνώσιμη ψυχική ασθένεια, η κατώτερη του νοημοσύνη ήταν απογοήτευση για τον πατέρα του και αυτή η ατυχία ήταν ένα θέμα θλίψης στους μαθηματικούς και στους μαθητές του Γκέτινγκεν.

Ο Μινκόβσκι, ο καλύτερος και πιο αληθινός φίλος του Χίλμπερτ, πέθανε πρόωρα από ρήξη εντέρου το 1909.

Ο Χίλμπερτ έζησε για να δει την αποχώρηση συνεργατών του λόγω του Γερμανικού Εθνικοσοσιαλισμού(Nazi), οι οποίοι ήταν εξέχοντα μέλη του Πανεπιστημίου του Καίνιξμπεργκ το 1933.

Ανάμεσα σε αυτούς που αποχώρησαν ήταν οι Χέρμαν Βέιλ , η Έμμυ Ναίτερ και και ο Έντμουντ Λάνταου .

Ο Paul Bernays, ο οποίος αναγκάστηκε να φύγει απ τη Γερμανία, είχε συνεργαστεί με τον Χίλμπερτ στην Μαθηματική λογική και συνέγραψαν μαζί το πολύ σημαντικό βιβλίο Grundlagen der Mathematik (το οποίο τελικά εκδόθηκε σε δύο τόμους το 1934 και το 1939). Aυτό, ήταν η συνέχεια του βιβλίου του Χίλμπερτ και του Άκερμαν το οποίο λεγόταν Αρχές της Μαθηματικής Λογικής του 1928.

Το 1933 ο Χίλμπερτ παρευρέθηκε σε ένα συμπόσιο και κάθισε δίπλα στον νέο Υπουργό Παιδείας, Μπέρνχαρντ Ρουστ. Ο Ρουστ τον ρώτησε:

Πώς είναι τα μαθηματικά στο Γκέτινγκεν τώρα που ελευθερώθηκαν από την εβραϊκή επιρροή;

ο Χίλμπερτ απάντησε “Μαθηματικά στο Γκέτινγκεν; Δεν υπάρχουν πια”.

Ως τη στιγμή που ο Χίλμπερτ πέθανε, το 1943, οι Ναζιστές είχαν σχεδόν αλλάξει ολόκληρο το προσωπικό του πανεπιστημίου, καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του είτε ήταν Εβραίοι είτε ήταν παντρεμένοι με Εβραίους.

Στην κηδεία του Χίλμπερτ παρευρέθηκαν περισσότεροι από μια ντουζίνα άνθρωποι, μόνο δύο από τους οποίους ήταν ακαδημαϊκοί συνάδελφοι, ένας από τους οποίους ήταν ο Άρνολντ Ζόμμερφελντ, ένας θεωρητικός φυσικός από το Καίνιξμπεργκ. Τα νέα για τον θάνατο του έγιναν ευρέως γνωστά μόλις έξι μήνες αργότερα.

Στις θρησκευτικές του πεποιθήσεις ήταν αγνωστικιστής. Επίσης υποστήριζε ότι η μαθηματική αλήθεια είναι ανεξάρτητη από την ύπαρξη του Θεού ή άλλες εκ των προτέρων υποθέσεις.

Το επιτάφιο μνημείο του στο Γκέτινγκεν διακοσμείται από το περίφημο κείμενο που εκφώνησε στον επίλογο της συνταξιοδότησης του απευθυνόμενος στην Κοινωνία των Γερμανών Επιστημόνων και Φυσικών το φθινόπωρο του 1930.

Τα λόγια δόθηκαν σε απόκριση του Λατινικού αποφθέγματος: «Ignoramus et ignorabimus» ή «Δεν ξέρουμε, δεν θα γνωρίζουμε»:

Wir müssen wissen.
Wir werden wissen.

Στα Ελληνικά:

Πρέπει να γνωρίζουμε.
Θα γνωρίζουμε.

Τη μέρα πριν ο Χίλμπερτ προφέρει αυτές τις φράσεις στην ετήσια συνάντηση του συλλόγου των Γερμανών Επιστημόνων και Φυσικών, ο Κουρτ Γκέντελ – σε μια επιτραπέζια συζήτηση κατά τη διάρκεια της διάσκεψης για την Επιστημολογία και τις συναντήσεις του Συλλόγου – διστακτικά ανακοίνωσε την πρώτη έκφραση του ανολοκλήρωτου θεωρήματός του.

ΠΗΓΗ

Προσπελάστηκε 23.01.18 και ώρα 20:45.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Σαν σήμερα

9/5/1950: Παρουσιάζεται η πρόταση για τη δημιουργία της ενωμένης Ευρώπης
Ο Ρόμπερτ Σούμαν παρουσιάζει την πρότασή του για τη δημιουργία της ενωμένης Ευρώπης. Η πρότασή του αυτή, που έμεινε στην ιστορία ως «Διακήρυξη Σούμαν» θεωρείται ότι συνεισέφερε στη δημιουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘ.ΘΕΤΙΚΗΣ Β

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘ.ΘΕΤΙΚΗΣ Β

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μαθήματα στην Τριγωνομετρία 2020(webex)

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλημμα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 19ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς