Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Ενδοσχολικές Εξετάσεις – Ύλη – Άρθρο του συναδέρφου Χ.Στεργίου

Personal Room

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

71 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 112 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

Ενδοσχολικές Εξετάσεις – Ύλη – Άρθρο του συναδέρφου Χ.Στεργίου

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ- ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

Ένα από τα σημαντικά πράγματα που απασχολούν τους καθηγητές των Σχολείων στο διάστημα που απομένει μέχρι πριν τις εξετάσεις είναι ο σωστός καθορισμός της εξεταστέας ύλης. Συνήθως σε αυτό το αντικείμενο δεν δίνουμε πολύ σημασία μέχρι τώρα και πρέπει στο μέλλον να το αντιμετωπίσουμε με περισσότερη προσοχή.Ο λόγος είναι προφανής και οι Σχολικοί Σύμβουλοι που τα ”ακούνε ” συνήθως για τα λάθη μας μπορούνε να μας πούνε ποιες είναι οι σημαντικότερες παραλείψεις μας. Ας κάνω μερικές σκέψεις, τελείως εν θερμώ , τι πρέπει να έχουμε κατά νου, ώστε η εξεταστέα ύλη να είναι από κάθε άποψη η ενδεδειγμένη :

Α. Το πρώτο πράγμα είναι ,σε συνεργασία με όσους διδάσκουν το ίδιο μάθημα, να εντοπιστεί η κοινή ύλη που έχει διδαχθεί από όλους , σωστά και ολοκληρωμένα , και η οποία έχει καθοριστεί από τη σχετική εγκύκλιο ως διδακτέα ύλη . Δεν είναι σωστό να δοθούν για τις εξετάσεις πράγματα που διδάχθηκαν μεν , αλλά είναι εκτός διδακτέας ύλης.

Β. Από την ύλη αυτή πρέπει να αφαιρεθεί το ένα τρίτο(παρακαλώ τον κύριο Καραγιάννη να μας δώσει τους συνδέμους που ορίζουν τη φετινή διδακτέα ύλη και τυχόν άλλες παρατηρήσεις) αλλά ό,τι απομείνει να μην είναι λιγότερο από τη μισή δαδακτέα ύλη.Έτσι είναι στο Λύκειο τουλάχιστον.Για το Γυμνάσιο θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Γ. Η ύλη που θα αφαιρεθεί πρέπει να μην αφήνει κενά σε ό,τι απομένει για να εξεταστεί. Είναι π.χ. άστοχο στη Γεωμετρία της Α΄Λυκείου να αφαιρεθεί η ενότητα της ισότητας ορθογωνίων τριγώνων (κανένας φυσικά δεν το κάνει) και μεις σε κάποια άσκηση να ζητήσουμε ( ή να χρειαστεί) σύγκριση ορθ. τριγώνων. Αρχικά αφαιρούμε λοιπόν όσες παραγράφους είναι ανεξάρτητες και που οι έννοιές τους είτε δεν συναντώνται συχνά είτε η αναφορά σε αυτές μπορεί να αποφευχθεί εύκολα. Για παράδειγμα η ενότητα ” ανισοτικές σχέσεις στα τρίγωνα ” μπορεί να αφαιρεθεί στη γεωμετρία της Α’ Λυκείου, χωρίς να προκύψει πρόβλημα στα άλλα κεφάλαια. Μπορούμε επίσης να αφαιρέσουμε τις αποδείξεις σε όλες τις προτάσεις στην ενότητα με τις παράλληλες ευθείες. Μερικές φορές αφήνουμε στην ύλη ενότητες με την επισήμανση ότι θα χρειαστούν οι τύποι και οι έννοιες, δεν θα ζητηθούν όμως ασκήσεις.Τέτοιες περικοπές πρέπει να προσεχθούν πολύ, διότι εύκολα μπορεί να ξεφύγει κάτι. Εύκολες αφαιρέσεις είναι οι αποδείξεις τύπων ή θεωρημάτων και ίσως εκεί πρέπει να εστιάζουμε, μια και με αυτό τον τρόπο οι ασκήσεις μπορούν να ”πιάνουν” περισσότερη ύλη.

Δ. Είναι πολύ δύσκολο να εξετάσουμε αν η ύλη που αφαιρέσαμε είναι σε έκταση αυτή που πρέπει.Συνήθως εδώ μας καθοδηγεί η εμπειρία και η συνεργασία με τους συναδέλφους της ίδιας ειδικότητας.Καλό είναι όμως να αφαιρούμε πράγματα που ο μαθητής δεν μπορεί να κατανοήσει και να επιλέγουμε ύλη εκεί που είναι η ουσία του μαθήματος.

Ε. Για την εξεταστέα ύλη στο Γυμνάσιο θα ήθελα με χαρά να δω ανά τάξη τις προτάσεις των συναδέλφων που έχουν εμπειρία σε αυτό το ζήτημα. Συχνά βλέπουμε τελείως διαφορετική ύλη από Σχολείο σε Σχολείο, κάτι που δεν είναι καλή εικόνα .Κάτι ανάλογο βέβαια γίνεται και στο Λύκειο, αλλά εκεί τα παιδιά έχουν συνήθως και φροντιστηριακή καθοδήγηση και τυχόν λάθη διορθώνονται πιο εύκολα.

ΣΤ. Πριν ανακοινώσουμε την ύλη καλό είναι να κάνουμε μια συνολική αξιολόγησής της , κάνοντας σε μας τους ίδιους τα εξής ερωτήματα :
– Είναι η ύλη μέσα από αυτά που διδάχθηκαν οι μαθητές σε όλα τα τμήματα ;
– Είναι η ύλη μας μέσα από την ύλη που ορίζει το υπουργείο ;

– Συμβαδίζει η ύλη με τους βασικούς στόχους διδασκαλίας που είχαμε θέσει στην αρχή της χρονιάς ;

– Εστιάζει η ύλη στα βασικά πράγματα που πρέπει να αποκομίσει ο μαθητής στην τάξη αυτή ή ”πλατιάζει ” και τον απομακρύνει από τους βασικούς στόχους ;
– Μας δίνει η ύλη που επιλέξαμε τη δυνατότητα να βάλουμε στις εξετάσεις θέματα , όπως αυτά που ίσως έχουμε στο μυαλό μας ;

Ζ. Την ύλη, όταν μπορούμε , αξίζει να την δίνουμε έγκαιρα και καμιά φορά πριν το Πάσχα, αν το διάστημα από του Θωμά μέχρι τις εξετάσεις είναι λιγότερο από δέκα μέρες.Προφανώς πρέπει να αναρτάται στους πίνακες ανακοινώσεων του σχολείου και να την παίρνουν σωστά οι μαθητές. Το τελευταίο ευτυχώς γίνεται πια εύκολα , αφού τα παιδιά την παίρνουν στα κινητά τους με φωτογραφία .

Αγαπητοί φίλοι, ξέρω πώς μόνο ακροθιγώς περιγράφω το θέμα και σκόπιμα σταματάω εδώ .Αφήνω σε σας να συμπληρώσετε τυχόν παρατηρήσεις και όπου είναι δυνατόν να αναρτήσουμε ενδεικτικά σχέδια εξεταστέας ύλης, ώστε να γίνουν και ενδιαφέρουσες συζητήσεις . Στο τέλος μπρορούμε να δώσουμε και σκέψεις για το πώς επιλέγουμε καλά θέματα στις εξετάσεις, αλλά αυτό καλύτερα να γίνει σε καινούριο μήνυμα και με άλλο τίτλο. Ευχαριστώ για την υπομονή σας !

ΠΗΓΗ : Συνάδερφος Χ.Στεργίου , αναρτήθηκε στο facebook.com την 04.04.17.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σαν σήμερα

7/4: Παγκόσμια Ημέρα Υγείας
Κάθε χρόνο στις 7 Απριλίου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, η οποία επικεντρώνεται σε σημαντικά προβλήματα της δημόσιας υγείας που απασχολούν όλο τον κόσμο. Η 7η Απριλίου είναι η ημερομηνία «γέννησης» το 1948 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ενός εξειδικευμένου οργάνου του ΟΗΕ για θέματα Υγείας.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς