• Μας επισκέφτηκαν:

    wordpress com stats
  • Μία καλή κουβέντα…

    Μία καλή κουβέντα…

    Ο σωστός έπαινος είναι για τα παιδιά ό,τι ο ήλιος για τα λουλούδια -
    Σ. Μπόβι

  • Φτάνει πια…

    Στο παιδί μου-Μ.Αναγνωστάκης

    Στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια

    Και του μιλούσανε για Δράκους και για το πιστό σκυλί
    Για τα ταξίδια της Πεντάμορφης και για τον άγριο λύκο

    Μα στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια

    Τώρα, τα βράδια, κάθομαι και του μιλώ
    Λέω το σκύλο σκύλο, το λύκο λύκο, το σκοτάδι σκοτάδι,
    Του δείχνω με το χέρι τους κακούς, του μαθαίνω
    Oνόματα σαν προσευχές, του τραγουδώ τους νεκρούς μας.

    Α, φτάνει πια! Πρέπει να λέμε την αλήθεια στα παιδιά.
    ------------
    Μ. Αναγνωστάκης, Τα ποιήματα, Πλειάς

  • Γυμνάσιο Πέλλας – Πρόγραμμα Erasmus

    18 Φεβρουαρίου 2021 από

    Συμμετοχή του Γυμνασίου Πέλλας σε πρόγραμμα Erasmus+ (MOBILITYAGREEMENT FOR SCHOOL STAFF and QUALITY COMMITMENT for school education) και η εκπαίδευση των μαθητών μας

    «Καλλιεργώντας Κοινωνικές και Επιχειρηματικές Δεξιότητες στο Σχολείο του 21ου αιώνα»

    Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας οργάνωσε κατά το τρέχον διδακτικό έτος, για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα σχολεία αρμοδιότητάς και Στελέχη Διοίκησης, την συμμετοχή τους σε προγράμματα εκπαίδευσής τους, με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας από 27 Ιανουαρίου ως 2 Φεβρουαρίου 2020 όπου συμμετείχε και το Γυμνάσιο Πέλλας με τη Διευθύντρια Δρ. Νομικού Ποθητή, Γεωλόγο και την καθηγήτρια Χαριτίδου Σοφία, Γαλλικών. Η διάχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν από το πρόγραμμα αυτό, πέρασε στην συνέχεια στους μαθητές αρκετών τμημάτων του Γυμνασίου μας, αλλά αναπτύχθηκε επισταμένα στους εννέα μαθητές του πολιτιστικού προγράμματος «Οι μικροί ξεναγοί … της Πέλλας» στο οποίο συμμετέχουν μαθητές του σχολείου τα τελευταία τρία χρόνια.


    Το θέμα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ήταν «Βιωματική προσέγγιση για τη διδασκαλία της επιχειρηματικότητας στα σχολεία». Σε αυτό οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία:
    • Να εξοικειωθούν με το ρόλο της επιχειρηματικότητας στη σύγχρονη κοινωνία.
    • Να μάθουν πώς να ενδυναμώσουν τους νέους πιθανούς επιχειρηματίες στην αρχή της σταδιοδρομίας τους και να τους αναπτύσσουν δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες στους επιτυχημένους επιχειρηματίες.
    • Να κάνουν χρήση διαδραστικών εργαλείων (παιχνίδια, επιτόπια εργασία, συζητήσεις) για την πρόκληση επιχειρηματικής σκέψης.
    • Να εξοικειωθούν με την αποτελεσματική χρήση περιπτωσιολογικών μελετών στη διδασκαλία της επιχειρηματικότητας.
    • Να εντρυφήσουν στο πώς να ενισχύουν τη δημιουργική επίλυση προβλημάτων σε επιχειρηματικά έργα.
    • Να εξοικειωθούν με απλές μεθόδους για την ανάλυση των προσδοκιών και των αναγκών των πελατών.
    • Να μάθουν πώς να μετατρέπουν τις προσδοκίες των χρηστών και των πελατών σε προϊόντα και δεξιότητες επικοινωνίας.

    Σε εφαρμογή των παραπάνω και για την ανάπτυξη του πνεύματος αρμονικής συνεργασίας μεταξύ τους, οι μαθητές, σε ομάδες, κλήθηκαν να συμμετάσχουν στις παρακάτω δραστηριότητες:
    1) Κλήθηκαν να καταφέρουν να σχηματίσουν έναν πύργο με δέκα (10) χάρτινα ποτήρια κρατώντας την άκρη από ένα κορδόνι που ήταν δεμένο σε ένα στρόγγυλο λάστιχο. Η μετακίνηση των ποτηριών αυτών γινόταν άλλοτε από ομάδες τριών (3) ατόμων και άλλοτε από ομάδες τεσσάρων (4) ατόμων τα οποία έπρεπε να συνεργαστούν αρμονικά για να πετύχουν το σκοπό τους.
    2) Κλήθηκαν να φτιάξουν ένα φωτιστικό με χάρτινα ποτήρια, κορδόνι, συνδετήρες κόλλα, ψαλίδι και κολλητική ταινία (απλά υλικά που ήταν διαθέσιμα στο σχολείο).
    3) Συνεργάστηκαν και κατέθεσαν τις ιδέες, ώστε να ξεκινήσουν μια κερδοφόρα επιχείρηση έχοντας στην διάθεσή τους μόνο 20ευρώ.
    Και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά. Η δημιουργική φαντασία, η εφευρετικότητα, η καινοτομία, η παρορμητικότητα μαζί με τον αυθορμητισμό και τη αυθεντικότητα ήταν δεξιότητες και συναισθήματα που υπήρχαν σε υπέρμετρο βαθμό στους μαθητές μας και δεν τις είχαμε ποτέ δει και ανακαλύψει!
    Συμβουλή : Δώστε στους μαθητές χρόνο και χώρο να σκεφτούν, να εκφραστούν, να δημιουργήσουν, να φανταστούν και να παράγουν. Θα σας εκπλήξει το αποτέλεσμα ενώ ταυτόχρονα θα δημιουργήσετε πολίτες ενεργούς σε επιχειρηματικές τάσεις με αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση, συνεργατική διάθεση, πολίτες ικανοποιημένους από τον εαυτό τους και χρησίμους στην κοινωνία.

    Κατηγορία Δραστηριότητες | με ετικέτα | | 91 Σχόλια


    Αφήστε μια απάντηση

  • Αλήθειες

    > Η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους. - Πλάτων

    > Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο. -Αδαμάντιος Κοραής

    > Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει. - William Arthur Ward,

  • Kατηγορίες

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Αρχείο

  • Σεργιανίζουμε εδώ…


  • Οι Ομάδες μου

    • δημιουργήθηκε πριν από 3 ώρες, 20 λεπτά
    • δημιουργήθηκε πριν από 14 ώρες, 11 λεπτά
    • δημιουργήθηκε πριν από 14 ώρες, 50 λεπτά
    • δημιουργήθηκε πριν από 1 μέρα
    • δημιουργήθηκε πριν από 1 μέρα, 1 ώρα
  • Μεταστοιχεία

  •  
    Top
     
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων