Πρόσκληση τους τους Γονείς και Κηδεμόνες σε ενημερωτική συνάντηση «Η πρόληψη στην υπηρεσία των γονέων»

Το Κέντρο Πρόληψης ΑΤΡΑΚΤΟΣ σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Κατερίνης προσκαλούν τους Γονείς και Κηδεμόνες στην ενημερωτική συνάντηση «Η πρόληψη στην υπηρεσία των γονέων» Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024, 18.00, στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Κατερίνης (1ος όροφος). Θα ακολουθήσει συζήτηση όπου οι εκπρόσωποι των συλλόγων θα έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν ανάγκες που έχουν εντοπίσει ότι αφορούν στα μέλη των συλλόγων τους. Ουσιαστικά, η συνάντηση τις 9 Φεβρουαρίου θα αποτελέσει το έναυσμα για εμβάθυνση της συνεργασίας του Κέντρου Πρόληψης ΑΤΡΑΚΤΟΣ με τους εκπροσώπους των γονέων του Ν. Πιερίας.

Πρόσκληση προς εκπαιδευτικούς και γονείς σε διαδικτυακή ενημέρωση με θέμα “Οι επιδημίες του χειμώνα-Οι πολίτες ρωτούν, οι ειδικοί γιατροί απαντούν”

Ο Δήμος Πύδνας-Κολινδρού προσκαλεί εκπαιδευτικούς και γονείς στην διαδικτυακή ενημέρωση με θέμα “Οι επιδημίες του χειμώνα-Οι πολίτες ρωτούν, οι ειδικοί γιατροί απαντούν” η οποία πραγματοποιείται από το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο με τη συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Χημειοθεραπείας και τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών.

Στόχος της εκδήλωσης είναι η ορθή ενημέρωση για την αντιμετώπιση των επιδημιών του χειμώνα, όπως ιώσεις, γρίπη, Covid-19 κ.α., που ταλαιπωρούν τόσο τους ενήλικες όσο και τα παιδιά. Επιπλέον θα γίνει αναφορά στα νέα εμβόλια που κυκλοφορούν για τη γρίπη, Covid-19, έρπητα ζωστήρα κλπ., ποιες ομάδες πρέπει να εμβολιαστούν και ποιο διάστημα καλύπτουν.

Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν οι ιατροί-μέλη της Εταιρείας Χημειοθεραπείας, κα Γιαμαρέλλου Ελένη, κα Κανελλακοπούλου Κυριακή, κα Τσολιά Μαρίζα, κος Μεταλλίδης Συμεών και κα Σακκά Βησσαρία ενώ τη συζήτηση θα συντονίζει η δημοσιογράφος κα Καμάρα Ελένη. Όσοι πολίτες συμμετέχουν θα έχουν τη δυνατότητα να απευθύνουν επιπλέον ερωτήσεις σχετικές με το θέμα, μέσω του chat.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024, ώρα 18.00μ.μ.-19.30 μ.μ. Η συμμετοχή για όλους είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση μπορείτε να συνδεθείτε από την εξής διεύθυνση:

https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_KG3_a2coSISYf3xGHqIH5Q#/registration

Η ημερίδα θα μεταδοθεί live στη σελίδα του Δήμου

https://www.pydnaskolindrou.gr/ , στο facebook του Δήμου https://www.facebook.com/pydnaskolindrou και στη σελίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ στο Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100064784766192 .

 

Εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος

Στην 20η Σύνοδο της Μόνιμης Διάσκεψης των Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης, που πραγματοποιήθηκε στις 15-17 Οκτωβρίου 2000 στην Κρακοβία, υιοθετήθηκε η πρόταση για τη θεσμοθέτηση Ημέρας για τη Μνήμη του Ολοκαυτώματος και την πρόληψη των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας στα σχολεία (άρθρο 9 της Διακήρυξης των Υπουργών Παιδείας). Η Ελληνική Βουλή με τον νόμο 3218/2004 (ΦΕΚ Α’ 12) καθιέρωσε την 27η Ιανουαρίου ως Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος, ενώ και ο ΟΗΕ με το Ψήφισμα Α/RES/60/7 της 1ης Νοεμβρίου 2005, καθιέρωσε την ίδια ημέρα ως Διεθνή Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος.

Στο πλαίσιο αυτό  το σχολείο μας διοργάνωσε την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024   δραστηριότητες ( προβολή οπτικοακουστικού υλικού με ιστορικές αναφορές και μαρτυρίες) για την προαναφερόμενη Ημέρα Μνήμης με την επιμέλεια της εκπαιδευτικού Ελένης Παπουτσίδου και με στόχο:

▪ Να γνωρίσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τι συνέβη στη διάρκεια του Β ́ Παγκοσμίου Πολέμου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

▪ Nα μάθουν για την τύχη των Εβραίων και των άλλων θυμάτων του Ολοκαυτώματος, με τη βοήθεια που προσφέρει η μελέτη των ιστορικών στοιχείων, η χρήση των φωτογραφιών και των μαρτυριών.

▪ Να συζητήσουν τη σημασία των ηθικών ζητημάτων που προκύπτουν από το γεγονός και τη σύνδεσή του με αντίστοιχα σύγχρονα προβλήματα όπως ο ρατσισμός, η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις σύγχρονες κοινωνίες, η ρητορική του μίσους και ο αντισημιτισμός.

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΛΟΥ

IMG 20240130 132746 1

Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου, στα πλαίσια της εορτής των Τριών Ιεραρχών πραγματοποιήθηκε εκδήλωση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας για τους μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων αρμοδιότητας της. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν οι πρωτεύσαντες μαθητές καθώς και εκείνοι που διακρίθηκαν σε μαθητικούς διαγωνισμούς και αθλητικούς αγώνες τη σχολική χρονιά 2022-2023.

Από το σχολείο μας βραβεύτηκαν οι πρωτεύσαντες κατά το σχολικό έτος 2022-2023 μαθητές/τριες  Οργκέσα Λίπε, Ναταλία Λάμε, Σουπιάδου Αναστασία και Βάσκα Γρηγορία.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κ. Μαυρίδου Σοφία και ο Αντιδήμαρχος Κατερίνης και εκπρόσωπος του Δημάρχου Κατερίνης, κ. Ντούμου, ο κ. Μυστρίδης Ανέστης. Παραβρέθηκαν επίσης, εκπρόσωποι της Υφυπουργού κ. Μάνη – Παπαδημητρίου, του βουλευτή Πιερίας κ. Μπαραλιάκου Ξενοφώντα, του βουλευτή Πιερίας κ. Κουλκουδίνα Σπυρίδωνα και του βουλευτή Πιερίας κ. Δελβερούδη Κομνηνού. Στην εκδήλωσε παρίστατο επίσης, η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ κ. Ελευθεριάδου Ροδή.
Κλείνοντας την εκδήλωση, ο Διευθυντής υπογράμμισε τη σημασία της εορτής των
Τριών Ιεραρχών και την αξία της μόρφωσης και της Παιδείας που αυτοί πρεσβεύουν.
Συνεχάρη τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς για τον διαρκή αγώνα και τους ευχήθηκε την επίτευξη των στόχων και των προσδοκιών τους.

Τιμητική εκδήλωση για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διοργάνωσε ο Δήμος Πύδνας Κολινδρού

422887075 7749012898465260 7211380749083952287 n422886146 7749003555132861 1409390737805287937 n

Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 13.15 μ.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Δημαρχείο Αιγινίου, τιμητική εκδήλωση για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας  διοργάνωσε ο Δήμος Πύδνας Κολινδρού και οι Σχολικές Επιτροπές του, με την ευκαιρία της εορτής των Τριών Ιεραρχών.

Στην εκδήλωση έγινε κοπή βασιλόπιτας, ομιλία από τον π. Ηλία Γκοτσίδη, Αρχιερατικό Επίτροπο Βόρειας Πιερίας και επίδοση τιμητικών βεβαιώσεων. Στην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυνε ο Δήμαρχος Χρήστος Κομπατσιάρης, ο οποίος τόνισε την αξία του ρόλου των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση της αγωγής και μόρφωσης των παιδιών μας και πρόσφερε τα δώρα τους τυχερούς. Παραβρέθηκαν Αντιδήμαρχοι και οι Πρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών Α/μιας Δημήτριος Χλεμές και Β/θμιας Δημήτριος Κοεμτζής, Διευθυντές Σχολείων, προϊσταμένες Νηπιαγωγείων και πολλοί εκπαιδευτικοί που η παρουσία τους τίμησε την όμορφη αυτή εκδήλωση!

Εορτή των Τριών Ιεραρχών

IMG 2149 IMG 2148

IMG 2124 IMG 2147

IMG 2140 IMG 2125

Η 30η Ιανουαρίου αποτελεί μια σπουδαία ημέρα για τον Χριστιανισμό, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εκπαίδευση, καθώς γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, των Αγίων που εδώ και αιώνες έχουν ανακηρυχθεί από την Εκκλησία προστάτες των Γραμμάτων.

Εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας. Το πρωί  έγινε  Εκκλησιασμός και στη συνέχεια στη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων ο Θεολόγος Δ. Παπαγιάννης παρουσίασε στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς μέσα από ομιλία και προβολή εκπαιδευτικού υλικού τη ζωή και το έργο των Τριών Ιεραρχών και τα διαχρονικά μηνύματα που έδωσαν με τις διδαχές τους στους νέους. Ακολούθησε η κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που πρόσφερε ο αγαπητός κ. Δ. Ατματζίδης, ενώ δωροεπιταγές για τους τυχερούς μαθητές που κέρδισαν το φλουρί στην πίτα της τάξης τους πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Ενημερωτική συνάντηση των Διευθυντών/Διευθυντριών με τον Διευθυντή Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας

01

Τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 10:00 έως 12:00 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση  των Διευθυντών/Διευθυντριών και των Συμβούλων Εκπαίδευσης Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Ευθύνης  με τον Διευθυντή Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας Γ. Μακρή στην «Εκάβη» (1ος όροφος).

Τα θέματα ενημέρωσης και συζήτησης αφορούσαν:

  1. Στη διαδικασία αξιολόγησης δοκίμων και μονίμων εκπαιδευτικών καθώς και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικών μονάδων.
  2. Λοιπά θέματα διαχείρισης και ολοκλήρωσης των διοικητικών διαδικασιών του προσωπικού που αφορούν στους αναπληρωτές, τις άδειες, τις παραιτήσεις των εκπαιδευτικών, τη συμπλήρωση του πίνακα Α ́ για τα οργανικά κενά – πλεονάσματα.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων και την παρουσίαση επιμελήθηκε η κ. Παναγιώτα Αγγελοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Προσωπικού της Δ.Δ.Ε. Πιερίας.

Επιμόρφωση Διευθυντών/τριών και Υποδιευθυντών/τριών

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας προτίθεται να διοργανώσει επιμορφωτικά σεμινάρια μέσω του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., αποκλειστικά για Διευθυντές/τριες και Υποδιευθυντές/ριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας.

Τα διαθέσιμα σεμινάρια είναι τα εξής:

  1. ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΛΟΑΤΚΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – 14 ώρες
  1. ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΝΟΡΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ (Ε.Δ.Ε.) ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (Υ.Κ.) – 14 ώρες
  1. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ – 21 ώρες
  2. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ – 70 ώρες
  3. ΕΥΑΙΣΘΗTOΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ – 28 ώρες
  1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ – 35 ώρες

Ενημερωτική εκδήλωση Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού για τους μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου

Η Διευθύντρια του Σχολείου ως Σύμβουλος Σχολικής Ζωής προσκάλεσε τους μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου να παρακολουθήσουν διαδικτυακά ενημερωτική εκδήλωση Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, η οποία διοργανώθηκε την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024 από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας με θέμα: «Μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο».

Ομιλητές ήταν:

– Η κ. Μαρία Γεωργαντοπούλου, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ86, Υποδιεθύντρια στο 5ο Γυμνάσιο Κατερίνης, με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, την Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση και τη Διοίκηση και Διαχείριση Σχολικών Μονάδων.

– Ο κ. Χαράλαμπος Ζαπουνίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτικός, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Επιμόρφωση των Διευθυντών/Διευθυντριών για την Αξιολόγηση Α2

Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 09.30 πραγματοποιήθηκε  τηλεδιάσκεψη με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ με θέμα: «Έναρξη διαδικασίας Αξιολόγησης Α2». Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν οι Περιφερειακοί Διευθυντές/ντριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι Δ/ντες-ντριες, Προϊστάμενοι-νες των σχολικών μονάδων της χώρας. Την επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη παρακολούθησε η Διευθύντρια του Σχολείου Ε. Κανάλη.