ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΒΙΑ

Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα τη Ρατσιστική Βία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2024 και απευθύνονταν στους Διευθυντές και τις Διευθύντριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας, στους Συμβούλους Εκπαίδευσης που υπηρετούν στην Κεντρική Μακεδονία και στους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των σχολικών μονάδων της Κεντρικής Μακεδονίας. Το σεμινάριο παρακολούθησε η Διευθύντρια του σχολείου διαδικτύου στον σύνδεσμο www.webtv.kmaked.eu.

Δημιουργία και λειτουργία Ειδικής Ψηφιακής Πλατφόρμας για την αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και φαινομένων εκφοβισμού

Υπουργική απόφαση Αριθμ. 35692/ΓΔ4 – Τεύχος B’ 2176/08.04.2024

Δημιουργείται και λειτουργεί, με ευθύνη του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος», ειδική διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα στη διεύθυνση https://stop-bullying.gov.gr , η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης «gov.gr», σύμφωνα με το κεφάλαιο ΣΤ’ του ν. 4727/2020 (Α’ 184). Στην παραπάνω πλατφόρμα γίνεται υποβολή αναφορών περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.

Διαβάστε ΕΔΩ το ΦΕΚ

 

Προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών/τριών της Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξης των Ημερησίων Γυμνασίων στα μαθήματα της Ομάδας Α ́

Σύμφωνα με το άρθρο 12 του π.δ. 126/2016 (Α ́211):

α) Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, αα) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή αβ) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

β) Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον ο αριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4). Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο από δέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.[…] δ) Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α ́ και Β ́ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής ή μαθητής της Γ ́ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, σύμφωνα με την περ. α ́ της παρ. 4, επαναλαμβάνει την τάξη».

Πάσχα στη Γερμανία – Ostern in Deutschland

 

20240419 115854     20240419 11370420240419 090426   20240419 090354

Οι μέρες πλησιάζουν για το Πάσχα και οι μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου Μακρυγιάλου γνώρισαν μέσα από δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο κάποια από τα πασχαλινά έθιμα της Γερμανίας. Δημιούργησαν τα δικά τους πασχαλινά αυγά (Ostereier), στόλισαν την πασχαλινή ανθοδέσμη (Osterstrauß) που κοσμεί όλα τα γερμανικά σπίτια αυτή την περίοδο κ αναβιώσαν το έθιμο με το ψάξιμο των πασχαλινών αυγών (Ostereiersuche) στην αυλή του σχολείου. Επίσης είδαν ένα γερμανικό βίντεο με τα έθιμα και έλυσαν διαδραστικές ασκήσεις για την εξάσκηση του λεξιλογίου.

Όλα αυτά έγιναν στο πλάισιο του Προγράμματος «Γνωρίζουμε τα ήθη και τα έθιμα των Γερμανών μέσα από τις κοινές θρησκευτικές εορτές μας», υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας των Γερμανικών Δημητριάδου Παρασκευής.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

unnamed

20240416 120435

20240416 120437

20240416 120511

Το πρόγραμμα «Ολυμπιακή Παιδεία – 4η Ολυμπιακή εβδομάδα στα Σχολεία» επικεντρώνεται στην εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών με διαχρονικές εκπαιδευτικές αξίες, μέσα από διαλέξεις, παιχνίδια, εκδηλώσεις, βιωματικές διδασκαλίες και αθλητικές δραστηριότητες, που υλοποιούνται σε ένα δημιουργικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Με αφορμή το πρόγραμμα αυτό, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 16-4-2024 αθλητικές εκδηλώσεις και προβολή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού με την επιμέλεια της καθηγήτριας φυσικής αγωγής Ελένης Πιτσιόρλα. Στόχος των δράσεων ήταν η προαγωγή της γνώσης σε θέματα που σχετίζονται με την αποφυγή της βίας στα γήπεδα, η προώθηση των Ολυμπιακών Ιδεωδών, η βελτίωση των φυσικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, η ανάπτυξη κοινωνικών τους δεξιοτήτων και η ενίσχυση υψηλών ιδανικών.

Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»

Το Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», στο οποίο συμμετέχει το Γυμνάσιο Μακρυγιάλου, διοργάνωσε διαδικτυκή επιμορφωτική συνάντηση με τον κ. Γεώργιο Παπαπροδρόμου, Αντιστράτηγο ε.α και Ειδικό σε θέματα Αντιμετώπισης Κυβερνοεγκλήματος, την Τρίτη 16 Απριλίου 2024 και ώρα 19.00 μμ. Στο παρόν θεματικό δίκτυο συμμετέχει το Γυμνάσιο Μακρυγιάλου με υπεύθυνη καθηγήτρια τη Διευθύντρια του σχολείου Ευαγγελία Κανάλη. Τη διαδικτυακή επιμόρφωση παρακολούθησε η εκπαιδευτικός Ελένη Παπουτσίδου, αντικαθιστώντας τη Διευθύντρια του σχολείου, που βρίσκονταν στη Ρώμη για παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου για τη σχολική βία.

ΤΕΛΙΚΗ ΑΦΙΣΑ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

Το Κέντρο Πρόληψης «Άτρακτος» σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Πιερίας διοργάνωσαν για τους διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εξάωρο βιωματικό εργαστήριο, υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Αγωγής Υγείας Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Βασίλειο Κούτρα και επιστημονικά υπεύθυνου του Κέντρου Πρόληψης Ιωαννίνων «Σχεδία» με θέμα «Ο ρόλος των διευθυντών σχολικών μονάδων στην πρόληψη και διαχείριση της σχολικής βίας». Το βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε από τις 9.00-15.00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 4ου Λυκείου Κατερίνης την Πέμπτη 18-4-2024.

Το Γυμνάσιο Μακρυγιάλου εκπροσώπησε η εκπαιδευτικός Ελένη Παπουτσίδου, αντικαθιστώντας τη Διευθύντρια του σχολείου, που βρίσκονταν στη Ρώμη για παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου για τη σχολική βία.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΛΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

Το ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ απέστειλε στο σχολείο μας ευχαριστήριο μήνυμα για τη συμμετοχή του Γυμνασίου Μακρυγιάλου στη Δράση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης που σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία. Μαθητές και εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα ένωσαν τις φωνές τους ενάντια στη σχολική βία και τον εκφοβισμό, δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα στην κοινότητα. Γι αυτό απέστειλε Αναμνηστικό για τους μαθητές της παιδαγωγικής ομάδας και Βεβαίωση Συμμετοχής για τη Διευθύντρια του σχολείου που ήταν η υπεύθυνη καθηγήτρια συμμετοχής του Γυμνασίου Μακρυγιάλου στο πρόγραμμα και στα σεμινάρια που διοργάνωσε το πρόγραμμα.


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου