Εκκλησιασμός όλων των μαθητών με τη Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες της Σημαίας -Τον πανηγυρικό για την εορτή των Τριών Ιεραρχών εκφώνησε η Διευθύντρια του σχολείου.
Στο σχολείο οι μαθητές παρακολούθησαν οπτικοακουστικό υλικό -αφιέρωμα στους Τρεις Ιεράρχες που ετοίμασε η Θεολόγος του σχολείου Αικατερίνη Τόλιου.
