Τελετή Αγιασμού στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεώργιο

Με την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής περιόδου 2023 – 2024 τελέστηκε και φέτος ο καθιερωμένος αγιασμός στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεώργιο και τον Αρχιμανδρίτη π. Γεώργιο Μιάουρα. Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιδήμαρχος Δήμου Πύδνας Κολινδρού κ. Μαρία Αβραμίδου, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Μακρυγιάλου κ. Σταύρος Κάβουρας, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Φωτεινή Πωγωνίδου, καθώς και πολλοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριων .

Μετά την τέλεση του Αγιασμού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεώργιος απηύθυνε πατρικούς λόγους και ευχές για τη νέα  σχολική χρονιά στην εκπαιδευτική  κοινότητα  του Γυμνασίου Μακρυγιαλου.  Στη συνέχεια , χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Δήμου Πύδνας Κολινδρού κ. Μαρία Αβραμίδου, η οποία τόνισε ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα στηρίζει  πάντοτε τον αγώνα εκπαιδευτικών και μαθητών για γνώση και μόρφωση. Ακολούθησε η ομιλία της Διευθύντριας του Γυμνασίου κ. Ευαγγελίας Κανάλη, η οποία ευχήθηκε στους μαθητές/τριες, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς καλή, δημιουργική και ευλογημένη σχολική χρονιά με υγεία

IMG 25cbe596eca01756300b94c328ce68a4 V IMG 6ea6923f615ba7c6b92bd3afb8ccfec1 V1

             IMG 41212a64e73220b09dcce3c853352c39 V  IMG 13423122e85fc6e6e07c86cb39889384 V