Η Διευθύντρια του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Μακρυγιάλου ευχαριστούμε το ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΨΥΧΟΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ «ΑΤΡΑΚΤΟΣ» και ειδικά την υπεύθυνη του Κέντρου κ. Σοφία Σαββινίδου για την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο: «Συντονίζοντας την ομάδα/τάξη σε μια εποχή προκλήσεων» διάρκειας 9 ωρών, που πραγματοποιήθηκε διά ζώσης στις 07/04/2022, 14/04/22 και 05/-05/2022 μετά από αίτημα της Διευθύντριας του Γυμνασίου Μακρυγιάλου στο πλαίσιο των καθηκόντων της για την ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Γυμνασίου και σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «Άτρακτος».
Ευχαριστούμε από καρδιάς την επιμορφώτριά μας κ. Σοφία Σαββινίδου για την ενδιαφέρουσα επιμορφωτική της παρέμβαση με την παρουσίαση παιδαγωγικών πρακτικών συντονισμού και διαχείρισης της σχολικής τάξης- ομάδας από τον εκπαιδευτικό σε μια εποχή έντονων προκλήσεων και κοινωνικών ανακατατάξεων.

