Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης με την υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος κ. Αγγελική Μαντζιάρη υλοποίησαν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τις διατροφικές συνήθειες της Γερμανίας, να γνωρίσουν τα ήθη και έθιμα του γερμανικού λαού, να ευαισθητοποιηθούν σε κανόνες υγιεινής διατροφής. Κατά την παρουσίαση του προγράμματος στο τέλος της χρονιάς πραγματοποίησαν εκδήλωση στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων στου σχολείου, όπου διοργάνωσαν διαγωνισμό πατατοσαλάτας και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς του γερμανικού λαού.

