Η νεοϊδρυθείσα σχολική βιβλιοθήκη του Γυμνασίου Μακρυγιάλου

20220519 101255 1   20220519 101243

281219146 3218703128407469 460545680799431913 n   20220519 130707

Στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου λειτουργούσε δανειστική βιβλιοθήκη για τη εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία, η οποία διαθέτει  πολλούς τόμους βιβλίων(ιστορικών, επιστημονικών, λογοτεχνικών). Ωστόσο τα βιβλία ήταν τοποθετημένα σε παλιές βιβλιοθήκες που βρίσκονται στον εσωτερικό διάδρομο του σχολείου και όχι σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο. Γι αυτό κατά το στάδιο υλοποίησης της δράσης που αναλάβαμε για τη διαμόρφωση σύγχρονης και λειτουργικής σχολικής βιβλιοθήκης, αποφασίσαμε να διαμορφώσουμε μια αίθουσα του σχολικού κτηρίου σε έναν χώρο ανεξάρτητο και οργανωμένο που θα στεγάσει τη σχολική μας βιβλιοθήκη. Η αίθουσα επιλέχτηκε με κριτήριο το μέγεθος, την ασφαλή και απρόσκοπτη πρόσβαση για όλους τους χρήστες και ιδιαίτερα για άτομα με κινητικά προβλήματα, ενώ η οργάνωση και διακόσμηση του χώρου είχαν ως κριτήρια την ελκυστικότητα και ευελιξία, ώστε να οδηγούν σε ένα φιλικό και διευκολυντικό περιβάλλον. Γι αυτό οι τοίχοι και τα παλιά έπιπλα-βιβλιοθήκες βάφτηκαν με ωραία χρώματα, και τοποθετήθηκαν καινούργια έδρανα για τους αναγνώστες και καινούργιες κουρτίνες. Η αίθουσα εξοπλίστηκε με καινούργιο προτζέκτορα, ηλεκτρονικό υπολογιστή και μηχάνημα-εκτυπωτή, ενώ την ηλεκτρονική σύνδεση με το Διαδίκτυο ανέλαβε ο καθηγητής της πληροφορικής κ. Ιωάννης Ζαφείρης. Οι τόμοι των βιβλίων  τοποθετήθηκαν και ταξινομήθηκαν κατά θεματικές ενότητες στις φρεσκοβαμμένες βιβλιοθήκες από την εκπαιδευτικό κ. Ελένη Παπουτσίδου. Τη διακόσμηση του χώρου ανέλαβαν η θεολόγος  κ. Αικατερίνη Τόλιου που φιλοτέχνησε  υπέροχα επιτοίχια χειροποίητα έργα και η γυμνάστρια του σχολείου κ. Ελένη Πιτσιόρλα που φιλοτέχνησε πίνακες ζωγραφικής.

Ο νέος αυτός χώρος εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας ολοκληρώθηκε με την πολύτιμη συνδρομή των μαθητών και εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Μακρυγιάλου, αλλά και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την κ. Πωγωνίδου, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και τις κυρίες Σάτσιου και Λαζαρίδου, Μέλη του Συλλόγου, όπως και τους γονείς μαθητών μας  κ. Αποστόλου και κ. Σουπιάδη για την οικονομική στήριξη και την χειρωνακτική εργασία που ανέλαβαν στη διαμόρφωση της αίθουσας της βιβλιοθήκης. Επίσης, τους γονείς, κ. Εμμανουηλίδη που έβαψε αφιλοκερδώς την αίθουσα  και τις παλιές  βιβλιοθήκες, τον κ. Παναγιωτίδη που εκτύπωσε δωρεάν τις αφίσες για τη σημερινή εκδήλωση, όπως και τον κ.Ατματζίδη που πρόσφερε τα εδέσματα για τη σημερινή εκδήλωση. Η ευγενική αυτή προσφορά των Γονέων αποδεικνύει τη σημαντική συμβολή τους  στην υλοποίηση δράσεων του Γυμνασίου, ενώ πολύτιμοι αρωγοί στο έργο μας αποτελούν επίσης ο Δήμος Πύδνας Κολινδρού, η Εκκλησία και η Τοπική Κοινότητα Μακρυγιάλου, τους οποίους και ευχαριστούμε από καρδιάς.