Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου Μακρυγιαλου δημιουργούν…

thumbnailthumbnail 2   thumbnail 3

Στο πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και ενόψει της εκπαιδευτικής εκδρομής που θα πραγματοποιήσει το Γυμνάσιο Μακρυγιάλου στα Μετέωρα και στα Τρίκαλα, οι μαθητές του Τ.Ε. της Β’ Γυμνασίου, δημιούργησαν έναν τουριστικό οδηγό σε μορφή αφίσας. Εργαζόμενοι ομαδικά, οι μαθητές άντλησαν πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό από το διαδίκτυο για τα μέρη και τα μουσεία που θα επισκεφτούμε και έκαναν τις δικές τους ζωγραφιές. Η αφίσα που δημιούργησαν τοποθετήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου για να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες όλοι οι μαθητές. Την επιμέλεια της δράσης είχε η φιλόλογος του Τ.Ε. Αγγελική Μποζούδη. Με τους μαθητές του Τ.Ε. συνεργάστηκε η μαθήτρια της Β’ τάξης Οργκέσα Λίπε , η οποία έκανε τις ζωγραφιές για την αφίσα.