Πρόσκληση προς τους Γονείς και Κηδεμόνες του Γυμνασίου Μακρυγιάλου σε διαδικτυακή ενημέρωση για την Επαγγελματική Εκπαίδευση

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες

Η Διευθύντρια του Γυμνασίου Μακρυγιάλου, στο πλαίσιο των καθηκόντων μου για διοργάνωση ενδοσχολικών επιμορφωτικών σεμιναρίων και μετά από διερεύνηση των αναγκών των μαθητών της Γ΄ τάξης για το θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού, διοργανώνω σε συνεργασία με το 1o Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Κατερίνης διαδικτυακή ενημέρωση για την Επαγγελματική Εκπαίδευση την Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022 στις 6:30 μ.μ. Η συνάντηση θα γίνει μέσω WEBEX στον παρακάτω σύνδεσμο https://minedu-secondary.webex.com/meet/vaskatsam

Θεωρώ ότι το θέμα της επιλογής σπουδών και επαγγέλματος είναι ιδιαίτερα σοβαρό για τους μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης, για αυτό σας προσκαλώ να παρακολουθήσετε την επιμορφωτική αυτή εκδήλωση.

Με εκτίμηση

Ευαγγελία Κανάλη