Στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκαν τρεις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ενημερωτικές δράσεις. Την Τετάρτη 17 Ιουνίου, ο κ. Δημήτριος Αντωνόγλου παρουσίασε τη θεματική «Ψηφιακή αφήγηση με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης», αναδεικνύοντας σύγχρονες εκπαιδευτικές εφαρμογές της ΤΝ. Την Πέμπτη 18 Ιουνίου ακολούθησαν δύο επιμορφώσεις σχετικές με τη διαχείριση ιατρικών αναγκών μαθητών: ο νευρολόγος κ. Στράτος Πυργελής ενημέρωσε το προσωπικό για την επιληψία και τη σωστή αντιμετώπισή της στο σχολικό περιβάλλον, ενώ η ενδοκρινολόγος – διαβητολόγος κ. Αγγέλα Καλλέργη παρουσίασε βασικές οδηγίες για τη διαχείριση του διαβήτη στους μαθητές. Οι επιμορφώσεις συνέβαλαν ουσιαστικά στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του προσωπικού, με στόχο την καλύτερη υποστήριξη των μαθητών μας.






Αφήστε μια απάντηση