ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ BRIGHT FUTURES

Dorea biblion Dorea biblion 1

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ BRIGHT FUTURES ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ. Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΑ. ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ.

ΤΟ “ΝΑΙ” ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ “ΟΧΙ” ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΒΙΑ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

KATAIGISMOS IDEON FILIA A KATAIGISMOS IDEON FILIA B KATAIGISMOS IDEON FILIA G TA PAIDIA LENE NAI STH FILIA

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ ΙΔΕΩΝ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ…ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΑΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ “ΟΧΙ” ΣΤΗ ΒΙΑ

KATAIGISMOS IDEON GIA TH BIA KATAIGISMOS IDEON GIA TH BIA 1 To ochi ton paidion sth BIA

ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ “ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ” ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

ISTORIA GIA SHMASIA FILIAS ISTORIA GIA TH SHMASIA THS FILIAS

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ “ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ”

Dramatopoihsh paramythioyKYNHGOI PARAMYTHIPONTIKAKIAXYPNHSAN TO LIONTARILIONTARI PONTIKAKIALIONTARI CHARIZEI ZOH STA PONTIKAKIAKYNHGOI PAGIDEYOYN LIONTARIPAGIDEYMENO LIONTARIPONTIKAKIA ELEYTHERONOYN LIONTARIELEYTHERIA STO LIONTARILIONTARI FILOI ME PONTIKAKIA

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ “ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ” ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΡΟΛΟΥΣ: ΛΙΟΝΤΑΡΙ, ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ, ΚΥΝΗΓΟΙ.

Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ

O kalos filos 4 O kalos filos 3 O kalos filos 2 O kalos filos 5

THetikes kai arnhtikes symperifores

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ…ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ, ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ”ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ, ΣΧΗΜΑΤΙΣΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΡΙΝΑΝ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΦΙΛΩΝ

ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ…ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

As poyme ayth th lexh 1THetikh kai arnhtikh symperifora

ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ Μ. ΚΟΥΤΣΑΝΟΠΟΥΛΟΥ “ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ” ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ, ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ…ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ” ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

Sthn ora ton eleytheron drasthriothton omorfes synergasies ekplhktikes kataskeyesSthn ora ton eleytheron drasthriothton

ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ.

Paichnidi me zari kai toyblakia

ΡΙΧΝΩ ΤΟ ΖΑΡΙ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ “ΠΥΡΓΟ” ΜΟΥ!!! ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΠΥΡΓΟ???…ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ  (ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΖΑΡΙ) ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΑΜΙΛΛΑ