ΤΟ “ΝΑΙ” ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ “ΟΧΙ” ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΒΙΑ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

KATAIGISMOS IDEON FILIA A KATAIGISMOS IDEON FILIA B KATAIGISMOS IDEON FILIA G TA PAIDIA LENE NAI STH FILIA

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ ΙΔΕΩΝ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ…ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΑΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ “ΟΧΙ” ΣΤΗ ΒΙΑ

KATAIGISMOS IDEON GIA TH BIA KATAIGISMOS IDEON GIA TH BIA 1 To ochi ton paidion sth BIA

ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ “ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ” ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

ISTORIA GIA SHMASIA FILIAS ISTORIA GIA TH SHMASIA THS FILIAS

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ “ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ”

Dramatopoihsh paramythioyKYNHGOI PARAMYTHIPONTIKAKIAXYPNHSAN TO LIONTARILIONTARI PONTIKAKIALIONTARI CHARIZEI ZOH STA PONTIKAKIAKYNHGOI PAGIDEYOYN LIONTARIPAGIDEYMENO LIONTARIPONTIKAKIA ELEYTHERONOYN LIONTARIELEYTHERIA STO LIONTARILIONTARI FILOI ME PONTIKAKIA

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ “ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ” ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΡΟΛΟΥΣ: ΛΙΟΝΤΑΡΙ, ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ, ΚΥΝΗΓΟΙ.

Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ

O kalos filos 4 O kalos filos 3 O kalos filos 2 O kalos filos 5

THetikes kai arnhtikes symperifores

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ…ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ, ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ”ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ, ΣΧΗΜΑΤΙΣΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΡΙΝΑΝ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΦΙΛΩΝ

ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ…ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

As poyme ayth th lexh 1THetikh kai arnhtikh symperifora

ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ Μ. ΚΟΥΤΣΑΝΟΠΟΥΛΟΥ “ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ” ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ, ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ…ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ” ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

Sthn ora ton eleytheron drasthriothton omorfes synergasies ekplhktikes kataskeyesSthn ora ton eleytheron drasthriothton

ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ.

Paichnidi me zari kai toyblakia

ΡΙΧΝΩ ΤΟ ΖΑΡΙ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ “ΠΥΡΓΟ” ΜΟΥ!!! ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΠΥΡΓΟ???…ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ  (ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΖΑΡΙ) ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΑΜΙΛΛΑ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2025-2026 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-26  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ

PAICHNIDIA GNORIMIAS 1PAICHNIDIA GNORIMIAS ZOGRAFIZO STH PLATH SOY 1

ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ARITHMOI KAI OIKODOMIKO YLIKO

ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ… ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ

IMG 20250919 123705

ΕΠΕΙΔΗ…ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΗ…ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ “ΦΙΛΑΚΙ ΣΤΟ ΧΕΡΑΚΙ” ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

PROTES MERES STO NHPIAGOGEIO

ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΤΑΞΗ, ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΤΟ “ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ” ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΩΣΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ

SYMBOLAIO THS TAXHS 1

 

 

Scholikos athlhtismos 1 1

ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Scholikos athlhtismos 1 Scholikos athlhtismos 3 Scholikos athlhtismos 2

ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΟ “Φ” ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

TO F TOY FTHINOPOROYTO F TOY FTHINOPOROY 1

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ & ΑΡΙΘΜΟΥΣ

FROYTA KAI ARITHMOI

FROYTA KAI ARITHMOI 1

FTHINOPORINA PAICHNIDIA ME ARITHMOYSFTHINOPORINA PAICHNIDIA ME ARITHMOYS 1

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΦΘΟΝΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΦΥΛΛΑ

FTHINOPORO ME FYLLA THS AYLHS MAS

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΑ. ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΦΑΓΗΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΑ. ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ “ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΑ” ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ.

PAGKOSMIA MERA PSYCHIKHS YGEIAS 2PAGKOSMIA MERA PSYCHIKHS YGEIAS 2 1PAROYSIAZOYME TH CHARA MAS

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ “ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ-ΖΗΝ” ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ, ΔΕ ΜΑΛΩΝΩ, ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ” ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ Μ. ΚΟΥΤΣΑΝΟΠΟΥΛΟΥ “ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕ ΧΤΥΠΑΝΕ, ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΓΑΠΑΝΕ”

PARAMYTHI 1 Ta cheria den einai gia na dernoyn PARAMYTHI

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ – ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ “ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ”

Ta cheria moy kanoyn omorfes praxeisTa cheria kanoyn omorfes praxeisMe ta cheria moy kano omorfes praxeis

 

Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΛΗΞΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ , ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ! ΤΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΡΕΣΑΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ! ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ,ΧΟΡΕΨΑΜΕ , ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΔΩΣΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ! ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ , ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ! ΜΕ ΑΓΑΠΗ , ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΣΑΣ

giorth 1 giorth 2 Antigrafh giorth 3 giorth 4 giorth 5 giorth 6 giorth 7 giorth 8 giorth 9 giorth 10 giorth 11 giorth 12 giorth 13 giorth 14 giorth 15 giorth 16 giorth 17 giorth 18 giorth 19 giorth 20 giorth 21 giorth 22 giorth 23 giorth 24 giorth