Σεπ 10
18

Έναν αγώνα για ένα κονσέρτο;

Κάτω από (Youtube, διαφημίσεις) από στις 18-09-2010

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης για έναν άνδρα; Η αποτρίχωση; Φυσικά όχι! Να χάσει έναν ποδοσφαιρικό αγώνα για ένα κονσέρτο; Φυσικά ναι!

Η Heineken, επίσημος χορηγός του Τσάμπιονς Λιγκ, αποφάσισε να κάνει αυτόν τον εφιάλτη πραγματικότητα και με ένα πρωτότυπο event που έλαβε χώρα στην Ιταλία στις 21 Οκτωβρίου 2009 (ανήμερα της αναμέτρησης Ρεάλ Μαδρίτης-Μίλαν για τη φάση των ομίλων της διοργάνωσης), έριξε στην παγίδα της 1136 άνδρες.

Πως; Με σύμμαχο δεκάδες Ιταλίδες και Ιταλούς που προσεφέρθηκαν να βοηθήσουν, έπεισε να φέρει σε θέατρο άνδρες, οι οποίοι αναγκάστηκαν να θυσιάσουν την τηλεόραση και το ματς για να παρακολουθήσουν ένα βαρετό κονσέρτο με βιολιά.

Το κονσέρτο άρχισε κανονικά, οι άνδρες άρχισαν από νωρίς να βαριούνται -έχοντας πάντα στο μυαλό τους την αναμέτρηση στο Μπερναμπέου- και κάποια στιγμή, στο ειδικό video wall που υπήρχε στη σκηνή, άρχισαν να φαίνονται τα παρακάτω… λυτρωτικά μηνύματα:

“Είναι δύσκολο να πεις όχι στο αφεντικό σου;”

“Ακόμα πιο δύσκολο να πεις όχι στην φιλενάδα σου;”

“Πως μπόρεσες να φανταστείς ότι θα χάσεις αυτόν τον μεγάλο αγώνα;”

“Ρεάλ και Μίλαν έχουν βγει στο γήπεδο. Ας απολαύσουμε μαζί τον αγώνα!”

Αίφνης, τα βιολιά άρχισαν να παίζουν τον πασίγνωστο πλέον ύμνο του Τσάμπιονς Λιγκ και στο video wall έγινε σύνδεση με το Sky Sports και το Μπερναμπέου για την ζωντανή μετάδοση του ματς. Τέλος καλό, όλα καλά για τα 1136 θύματα που έπεσαν στην πιο πρωτότυπη διαφημιστική παγίδα…



Αφήστε μια απάντηση