Μαθηματικά και …άλλα πολλά! Και όχι μόνον!
Η Ελλάδα καταλαμβάνει μία από τις πρώτες θέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσον αφορά την εκμάθηση ξένων γλωσσών, μαζί με Λιθουανία, Ε σθονία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Φινλανδία, Σουηδία και Ισλανδία. Σε αυτές τις οκτώ χώρες, πάνω από το 70% των μαθητών Γυμνασίου διδάσκονται τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες, σύμφωνα με μελέτη του Ευρωπαϊκού Δικτύου για την εκπαίδευση «Ευρυδίκη» το 2005. Φυσικά τα Αγγλικά είναι η πρώτη προτίμηση των Ελλήνων όταν πρόκειται για ξένη γλώσσα και πλέον η διδασκαλία τους είναι και υποχρεωτική.Όμως η πλειονότητα των Ελλήνων μαθητών καταφεύγει στη λύση του φροντιστηρίου ξένων γλωσσών όταν επιθυμεί να αποκτήσει κάποιο δίπλωμα. Και, φυσικά, αυτό συνεπάγεται και επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού κατά 50 με 150 ευρώ μηνιαίως, ανάλογα με το επίπεδο του μαθητή και το φροντιστήριο που θα επιλέξουν. Διαβάστε όλο το άρθρο … εδώ…
Συχνά αναρωτιέμαι: Γιατί ενώ οι μαθητές μας μαθαίνουν αγγλικά και γαλλικά από το δημοτικό, θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να τα μάθουν στα φροντιστήρια.
…. “υπάρχουν μια σειρά από διαρθρωτικές αλλαγές σε καυτά ζητήματα που πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν προκειμένου η διδασκαλία των Αγγλικών στο σχολείο να είναι επαρκής και τα παιδιά να έχουν τη δυνατότητα τουλάχιστον στο τέλος του γυμνασίου να πάρουν το Lower”. Επίσης, τι γίνεται με το μάθημα της Πληροφορικής στα σχολεία; Γιατί πάνε τα παιδιά στα διάφορα κέντρα πιστοποίησης ECDL; Αυτά τα πολύ απλά θέματα δεν μπορούν τόσες σοφές κουκουβάγιες να τα επιλύσουν, πριν αρχίσουν τα κόψε – ράψε στα σχολεία; Άντε! Παρασκευιάτικα….
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.