Μάι 09
03

«Μητέρα» της καινοτομίας…

Κάτω από (Επικαιρότητα, Έρευνα) από στις 03-05-2009 και με ετικέτα

innovation2.jpg… η οικονομική κρίση!  Οι πρωτότυπες ιδέες που φιλοξενούνται στη διεθνή έκθεση εφευρέσεων που πραγματοποιείται στη Γενεύη της Ελβετίας και οι δηλώσεις πολλών από τους συμμετέχοντες οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η κρίση θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η μητέρα της καινοτομίας. «Η ανάγκη είναι η μητέρα των εφευρέσεων»!

Η Calexium, γαλλική εταιρεία παραγωγής περιφερειακών για υπολογιστές, συμμετέχει στην έκθεση με έναν email server που μπορεί να διαχειρίζεται με επισυναπτόμενα αρχεία μεγάλου μεγέθους. Ο εφευρέτης ενός μηχανήματος που ξεφλουδίζει γαρίδες, ανέφερε ότι ήδη έχει υπάρξει τεράστιο ενδιαφέρον για την εφεύρεση του. Τέτοιες ιδέες είναι «ο καλύτερος τρόπος τόνωσης του ενδιαφέροντος των καταναλωτών» εξήγησε. Ο Ζαν-Λουν Βινσέντ, ιδρυτής και πρόεδρος της έκθεσης, ανέφερε ότι οι ερασιτέχνες εφευρέτες αντιπροσωπεύουν σήμερα το 26% του συνόλου των εκθετών, σε αντίθεση με το 95% παλαιότερων διοργανώσεων. «Πλέον φιλοξενούμε μεγάλο αριθμό πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων που κατανοούν πλέον την εμπορική σημασία των εφευρέσεων τους», εξήγησε.

Περίπου 48 εφευρέσεις βραβεύτηκαν. Το μεγάλο βραβείο απέσπασε ο κινητός σαρωτής που αναπτύχθηκε από πανεπιστήμιο της Ρουμανίας, ο οποίος αυξάνει την ταχύτητα εκτελωνισμού εμπορευμάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στους τελωνειακούς υπαλλήλους να ερευνήσουν φορτηγά και containers χωρίς να χρειαστεί να τα ανοίξουν. Ζυγίζει επτά τόνους, σημαντικά ελαφρύτερο από τα αντίστοιχα των είκοσι τόνων που χρησιμοποιούνται σήμερα και μπορεί να εντοπίσει αντικείμενα μήκους μέχρι τέσσερα χιλιοστά μέσα από ατσάλινο τοίχωμα πάχους 18 εκατοστών. Το πανεπιστήμιο Τερενγκάνου της Μαλαισίας, ήταν μία από τις πιο ισχυρές συμμετοχές της έκθεσης, με καινοτόμες λύσεις για την ιχθυοκαλλιέργεια, τη χαρτογράφηση κοραλλιογενών υφάλων και ανανεώσιμης ενέργειας.

Όπως ανέφεραν πολλά στελέχη από τις εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση, οι δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες δίνουν την ευκαιρία σε ανθρώπους να σκεφτούν νέα καινοτόμα προϊόντα και να ετοιμαστούν για το μέλλον. «Η Έρευνα και η Ανάπτυξη, αυτοί είναι οι δύο τομείς που δεν θα πρέπει ποτέ να κοπούν», τόνισαν.  “Κ”

 

 



Αφήστε μια απάντηση