Μαρ 09
12

Hi tech θρανία για μαθητές Δημοτικού…

Κάτω από (Εκπαίδευση, ΤΠΕ) από στις 12-03-2009

Το σχολείο του μέλλοντος είναι πλέον γεγονός. Η εικόνα της σχολικής αίθουσας με τον παραδοσιακό μαυροπίνακα, τη σκόνη από τις κιμωλίες και τους μαθητές που «παλεύουν» να μείνουν ξύπνιοι, κατά την παράδοση των μαθημάτων, ανήκουν στο παρελθόν. desk.jpgΕκτός από τα ηλεκτρονικά βιβλία και το διαδραστικό πίνακα, το επόμενο κύμα υψηλής τεχνολογίας φέρνει στην Ελλάδα τα πρώτα έξυπνα θρανία, που λειτουργούν όπως τα κινητά τηλέφωνα iPhone, διαθέτουν οθόνη αφής, συνδυάζουν ήχο και εικόνα και οι μαθητές δουλεύουν σε αυτά κατά ομάδες. Τα μολύβια, τα στιλό και οι γόμες αντικαθίστανται από ακίδες αφής. Ο παιδαγωγός αποδεσμεύεται από τον παραδοσιακό του ρόλο και ο μαθητής που θα απαντήσει σωστά στο μάθημα της μέρας δεν είναι πια μόνο αυτός που θα σηκώσει το χέρι του πρώτος. Ο καθένας ξεχωριστά αλλά και όλοι μαζί δίνουν τις δικές τους απαντήσεις με ένα απλό «κλικ» στην οθόνη του θρανίου τους. Χρησιμοποιώντας ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό, τα έξυπνα θρανία αναγνωρίζουν πολλαπλά αγγίγματα των μαθητών στην ενσωματωμένη οθόνη-επιφάνειά τους. Σε κάθε θρανίο περιέχεται υπολογιστής, που υποστηρίζει μέχρι και 40 εντολές ταυτόχρονα. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνουμε να κρατήσουμε την προσοχή των παιδιών αναπόσπαστη», τονίζει ο γενικός διευθυντής της εταιρίας εισαγωγής των εκπαιδευτικών διαδραστικών εργαλείων κ. Παναγιώτης Κούτσης. Αλλωστε, πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα διαδραστικά θρανία μειώνουν τη νευρικότητα των εκπαιδευτικών στη διάρκεια του μαθήματος, αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, όταν συνδυαστούν με το κατάλληλο παιδαγωγικό και ψηφιακό υλικό, βελτιώνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Πρωτοπόροι στο όραμα για ένα σύγχρονο σχολείο που θα παρέχει στους μαθητές συνολική γνώση, πέντε γνωστά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια συμπεριέλαβαν ήδη το διαδραστικό πίνακα στα εκπαιδευτικά τους εργαλεία, ενώ σύμφωνα με την υπεύθυνη επικοινωνίας των διαδραστικών θρανίων στην Ελλάδα, κυρία Λέτα Ψάλτη, «το ενδιαφέρον που καταγράφεται μέχρι στιγμής από τα ίδια ιδιωτικά σχολεία για την αγορά διαδραστικών θρανίων είναι μεγάλο».

 



Αφήστε μια απάντηση