Μαθηματικά και …άλλα πολλά! Και όχι μόνον!
Κι άλλη μια βρετανική έρευνα…
Την χωριστή διδασκαλία αγοριών και κοριτσιών για τα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, πρόκειται να εισηγηθεί η νέα υπουργός Παιδείας της Βρετανίας, Sarah Mcarthy Fray. Η απόφαση αυτή της υπουργού προκύπτει από την πεποίθησή της ότι η χαμηλή απόδοση των κοριτσιών σε μαθήματα όπως η φυσική, η χημεία κλπ. οφείλεται στα πειράγματα των λιγότερο ώριμων αρρένων συμμαθητών τους. Αυτό διαπιστώθηκε με μια απλή παρατήρηση της απόδοσης των κοριτσιών που φοιτούν σε σχολεία θηλέων. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι για τη διαφορά στην απόδοση ευθύνεται και το γεγονός ότι τα μη-μεικτά σχολεία συνήθως φιλοξενούν παιδιά από ανώτερα μορφωτικά στρώματα.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.