Νοέ 08
22

Μaths…

Κάτω από (Εκπαίδευση, Μαθηματικά) από στις 22-11-2008 και με ετικέτα

intel-magic-maths.jpgΠερίπου το 1/3 των παιδιών που τελειώνουν το δημοτικό σχολείο δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των μαθηματικών, καθώς δεν μπορούν να φτάσουν έστω το βασικό επίπεδο, σύμφωνα με βρετανική έρευνα. Η Εθνική Υπηρεσία Οικονομικού Ελέγχου της Βρετανίας (NAO) υποστήριξε ότι παρά τα θετικά αποτελέσματα των 11χρονων που έδωσαν τις μαθηματικές εξετάσεις Key Stage 2 το 2007, εκατοντάδες μαθητές δεν αντεπεξήλθαν των προσδοκιών. Μάλιστα, μεγάλος αριθμός εξ’ αυτών εμφάνισε ικανότητες ίδιες με αυτές ενός επτάχρονου παιδιού ή και νεότερου. Τα δεδομένα του περασμένου έτους, έδειξαν ότι το 77% των παιδιών έφτασαν στο αναμενόμενο επίπεδο 4 στα μαθηματικά πριν εισχωρήσουν στη μέση εκπαίδευση. Σύμφωνα με τη NAO, αυτό σημαίνει ότι περίπου το 1/3 των μαθητών δεν κατόρθωσαν να αγγίξουν έστω το βασικό επίπεδο. Εκτός αυτού, τα κορίτσια είχαν λιγότερη πρόοδο από τα αγόρια, ενώ η απόκλιση μεταξύ των προερχόμενων από δυσπραγούσες τάξεις και των υπολοίπων συμμαθητών ήταν μεγάλη.

Η κυβέρνηση έθεσε στόχο μέχρι το 2011, το 84,5 των μαθητών να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους κατά δύο επίπεδα στις εξετάσεις Key Stage1 και Key Stage 2 που δίνουν στα 7 και τα 11 χρόνια τους. Για τη NAO η επίτευξη αυτού αποτελεί «σημαντική πρόκληση». Στην έκθεση της NAO σημειώνεται ότι υπήρξε ιδιαίτερη πρόοδος στις επιδόσεις των μαθητών το 1998 και το 2000, όμως παρά την ενίσχυση της διδασκαλίας μαθηματικών στα δημοτικά σχολεία με 2,3 δισ. λίρες, οι βελτιώσεις ήταν ελάχιστες.

 

 



Αφήστε μια απάντηση