“Understanding the Science of Climate Change”

Course Title: “Understanding the Science of Climate Change”

Audience: Primary School Students

Objective: At the end of the course, students will have understood the basic principles of climate change, human impacts and options for action.

Course Structure:

Introduction (10 minutes):

Encourage students to share their opinions about what they think about climate change.
You present a short introductory overview using prepared AI content that adapts to students’ level of understanding.
Teaching Basic Principles (20 minutes):

Use AI to present information about climate change’s scientific basis, mechanisms and problems.
Activity – Personal Research (15 minutes):

Ask students to use the internet to find more information on a specific topic about climate change. Use AI to suggest scientific articles or news they can use.
Discussion and Joint Project (20 minutes):

Organize a whole-class discussion about the effects of climate change.
Use AI-generated questions to guide discussion and encourage thinking.
Closure and Analysis (15 minutes):

Clarify the main concepts of the day and use AI to graphically present data or highlight important points.
Ask students to analyze how climate change affects their lives and what possible actions they can take.
Description of Educational Options:
The course was designed with active student participation in mind and the use of AI technology to personalize education. Integrating the search process, discussion and data analysis enhances critical thinking and collaboration.

The use of AI technology adapts the content to each student’s level of understanding, while the activities encourage self-directed learning. The aim is to strengthen the students’ emotional connection with the subject, provoking them to think about action and responsibility regarding the environment.

Σχολικές αναμνήσεις…

Την Τρίτη επισκεφθήκαμε το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ) !Το Μουσείο στεγάζεται σε ένα ιδιαίτερο διατηρητέο, νεοκλασικό κτίριο, στην οδό Τριπόδων 23, στην Πλάκα,  πολύ κοντά στο Μουσείο Ακρόπολης.To Mουσείο αξιοποιεί μία από τις καλύτερες συλλογές σχολικών βιβλίων και σχολικού υλικού τα οποία  χρονικά καλύπτουν διάστημα περίπου τριών (3) αιώνων. Πολλές από τις εκδόσεις αυτές είναι σπάνιες και δυσεύρετες, ενώ πολλά βιβλία δεν υπάρχουν στις επίσημες βιβλιογραφίες και στις  μεγάλες βιβλιοθήκες. Οι συλλογές εμπλουτίζονται συνέχεια με δωρεές και αγορές υλικού.Το Μουσείο ξυπνάει μνήμες, νοσταλγία και συγκίνηση από τα σχολικά  χρόνια.Τα παιδιά ξεναγήθηκαν ευχάριστα και βιωματικά, παίρνοντας μέρος σε δύο εκπαιδευτικά  προγράμματα.  Το πρώτο ήταν η κουκουβάγια που ξεπηδά απ’ τα παλιά αναγνωστικά και ζωντανεύει στα χέρια των παιδιών!Τι είναι αυτό που ξέρει η κουκουβάγια για τα παλιά αναγνωστικά; Γιατί φώλιαζε μέσα στις δερμάτινες τσάντες των μαθητών πρωί και βράδυ;  Το ανακαλύψαμε με μύθους, αινίγματα, παιχνίδι, χρώματα και μουσικές! Το πρόγραμμα  κορυφώθηκε με τη δημιουργία μιας ξεχωριστής κουκουβάγιας κούκλας από κάθε παιδί και την εμψύχωση της!

Εργαστήρι STEM

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου  2019, μας επισκέφθηκε η ομάδα Ampersand Robotics  https://robotics.ampersand.edu.gr/η οποία  θα παρουσιάσει εκπαιδευτικό βιωματικό πρόγραμμα-εργαστήρι Ρομποτικής και STEM, στα πλαίσια της έναρξης του ευρωπαϊκού Ε-twinning  Project «Toys of the past meet robots» που θα εφαρμόσουμε φέτος.

Στο εργαστήρι Ρομποτικής και STEM ,οι μαθητές θα κατασκευάσουν ρομποτικά μοντέλα με Lego, και στη συνέχεια θα  τα προγραμματίσουν και θα εξασκηθούν στους νόμους της φυσικής και στις αρχές των μαθηματικών που βρίσκονται τριγύρω μας στον κόσμο.Κατά τη φάση της κατασκευής, θα  πειραματιστούν με τις αρχές της μηχανικής, θα εξερευνήσουν τους τρόπους διάδοσης της  κίνησης σε διαφορετικούς άξονες ,και θα  μάθουν τις αναλογίες μεταξύ των γραναζιών.Κατά τη διαδικασία του προγραμματισμού, με tablet,  χρησιμοποιώντας, Lego

Τα παιδιά έχουν δικαιώματα!!!

Με την αφορμή του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας των Δικαιωμάτων του Παιδιού που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου,ένα υπέροχο βίντεο που δείχνει με απλό και σύντομο τρόπο τα βασικά με απλό και σύντομο τρόπο τα βασικά δικαιώματα των παιδιών!!!

«Μπάκι, το Κυκλοφοριακό Φιδάκι» Αύριο ξεκινάμε!!!

 

Μπάκι

Το Παιχνίδι Κυκλοφοριακό Φιδάκι (ΠΚΦ) – Traffic Snake Game (TSG), όπως είναι η ακριβής ονομασία στα Αγγλικά – αποτελεί μία καμπάνια για την ενθάρρυνση της μετάβασης προς και από το σχολείο με τα πόδια ή με το ποδήλατο, ενώ τα παιδιά και οι γονείς τους είναι η κύρια ομάδα στόχου. Η καμπάνια συνίσταται σε ένα παιχνίδι το οποίο είναι εύκολο στην υλοποίησή του. Πέρα από το παιχνίδι, κάθε σχολείο που συμμετέχει ενθαρρύνεται ώστε να διοργανώσει άλλες δράσεις και να παρέχει εκπαίδευση γύρω από τα ζητήματα της κινητικότητας, της κυκλοφοριακής αγωγής, του περιβάλλοντος και της υγείας.
Ξεκινώντας ως ένα σχετικά μικρό έργο στη Φλαμανδία (Βέλγιο), το ΠΚΦ εξελίχθηκε με τα χρόνια σε μία πανευρωπαϊκή καμπάνια, καθώς όλο και περισσότερα σχολεία σε άλλες χώρες άρχισαν να παίζουν το παιχνίδι. Τα στοιχεία έδειξαν ότι μέσω του παιχνιδιού αυξήθηκαν σημαντικά οι αειφόροι τρόποι μετακίνησης αλλά και περιορίστηκαν οι εκπομπές του CO2. Ρίξτε μία ματιά στο βίντεο που έχει παραχθεί σχετικά με το πώς υλοποιείται η καμπάνια

Πηγή http://www.trafficsnakegame.eu/greece/

 

Τι είναι η αγάπη …

Η γιορτή της μητέρας που γιορτάσαμε πριν από λίγες μέρες ήταν η αφορμή να μιλήσουμε για την …αγάπη φυσικά!!!!Το υπέροχο συναίσθημα που ενώνει τους ανθρώπους μικρούς και μεγάλους!

Αποτυπώσαμε σε ένα μεγάλο χαρτόνι τι σημαίνει αγάπη για κάθε παιδί ,το καταγράψαμε και το ζωγραφίσαμε,,,Ακούστηκαν πολλές απόψεις,όπως η αγκαλιά και το φιλί της μαμάς,η αγάπη του μπαμπά,των φίλων μας…

Ζωγραφίσαμε ατομικά ο καθένας την ….αγάπη και παρακολουθήσαμε την υπέροχη ιστορία Το δέντρο που έδινε!!!

Μ’ αγαπά, δε μ’ αγαπά!!!

Η γιορτή της μητέρας σήμερα 8 Μαΐου, και οι μανούλες όλου του κόσμου έχουν την τιμητική τους!!!   Χρόνια πολλά σε όλες κι ας τους αφιερώσουμε το γλυκό και τρυφερό τραγουδάκι που μάθαμε στο νηπιαγωγείο…

Μαργαρίτα

Μαργαρίτα μου μικρή

συ του κήπου μου στολή,

άκουσε με να σου πω

το μικρό μου μυστικό!!!

Χθες το βράδυ η μαμά

απ’ τις τρέλες τις πολλές,

μου ‘πε πως δε μ’ αγαπά

κι η καρδούλα μου χτυπά.

Μ’ αγαπά, δε μ’ αγαπά

κι η καρδούλα μου χτυπά!!!

Πασχαλινές ανησυχίες…

Η τελευταία εβδομάδα πριν τις διακοπές ξεκίνησε πολύ ευχάριστα για τους μικρούς μαθητές του νηπιαγωγείου μας!!!
Τη Δευτέρα το κλασσικό τμήμα επισκέφθηκε ,το γειτονικό και αγαπημένο μας Μουσείο Βορρέ
http://www.vorresmuseum.gr/, και μετά την ξενάγηση στις αίθουσές του κατεβήκαμε στο εργαστήρι ανακυκλώσιμης τέχνης και δημιουργήσαμε πασχαλινά έργα τέχνης με …άχρηστα υλικά!!!
DSCN3590 DSCN3592 DSCN3593 DSCN3595 DSCN3596

Το  ολοήμερο αυτή τη φορά “ταξίδεψε” στο κέντρο της Αθήνας και στο Μουσείο Μπενάκη για να παρακολουθήσει το πρόγραμμα Το ταξίδι της Λυγερής.

Την Τρίτη ολοκληρώσαμε τις κάρτες μας και τα καλαθάκια μας,και τις επόμενες μέρες βάψαμε αυγά και φτιάξαμε κουλουράκια!!!
DSCN3539 DSCN3537 DSCN3533 DSCN3534 DSCN3536
DSCN3672

DSCN3673
DSCN3643
DSCN3650
DSCN3651

DSCN3652
DSCN3654DSCN3618
DSCN3659
DSCN3671DSCN3669DSCN3668DSCN3666DSCN3661DSCN3665

΄

Τα βιβλία μας γιορτάζουν!!!

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού ΒιβλίουΣτις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με σκοπό να τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία.

Κάθε χρόνο ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της ΙΒΒΥ έχει την ευκαιρία να γίνει χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Επιλέγει ένα θέμα και καλεί ένα γνωστό συγγραφέα να γράψει ένα μήνυμα για όλα τα παιδιά του κόσμου και ένα γνωστό εικονογράφο να φιλοτεχνήσει μια αφίσα.

Το υλικό αυτό χρησιμοποιείται με διάφορους τρόπους για την προώθηση των βιβλίων και της ανάγνωσης σε όλο τον κόσμο.

Τη Δευτέρα 4 Απριλ’ιου θα επισκεφθεί το νηπιαγωγείο μας η συγγραφέας και εικονογράφος  Αθηνά Σταμάτη!!!

Μουσική: Τάσος Ιωαννίδης, Στίχοι: Παυλίνα Παμπούδη

Ερμηνεία: Ερμιόνη Ιωαννίδου, Χορωδία

Το βιβλίο κι όχι ο σκύλος9T4Mge8TE

είν” ο πιο καλός μας φίλος

δε μαδάει, δε γαβγίζει

δεν πηδάει να σε ζαλίζει

και δεν τρέχει πάνω κάτω

να τα κάνει άνω κάτω.

student sitting on stack books reading clipart

student sitting on stack books reading clipart

 Το βιβλίο μου κρατάω

το λατρεύω, τ” αγαπάω

όμως κάπου κάπου λέω:

«Μήπως και τα παραλέω;

This is an evaluation image and is Copyright Pamela Perry. Do not publish without acquiring a license. Image number: 0515-1002-0104-0834. http://www.acclaimimages.com/_gallery/_pages/0515-1002-0104-0834.html

Αχ και νάχα ένα σκυλάκι

να το χάιδευα λιγάκι!

Το βιβλίο κι όχι ο σκύλος

είν” πιο καλός μας φίλος

μας μαθαίνει μύρια όσα

μας μαθαίνει και τη γλώσσα

και χωρίς να μας σαλιώνει

να μας γλύφει, να δαγκώνει!

canstock3136294Το βιβλίο μου κρατάω

το λατρεύω, τ” αγαπάω

όμως κάπου κάπου λέω:

«Μήπως και τα παραλέω;

Αχ, και να “χα ένα σκυλάκι

να το χάιδευα λιγάκι!»