Με αφορμή το παραμύθι της Γ. Τσιρώνη, “Ο ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ” αναλύσαμε πότε μπορεί να είμαστε χαρούμενοι και πότε λυπημενοι. Παίξαμε με τα δύο αυτά συναισθήματα, αναπαραστήσουμε χαρούμενες και λυπημένες στιγμές και στη συνέχεια κάθε παιδί μας είπε μια χαρούμενη και μια λυπημένη στιγμή του.
Στη συνέχεια μετά το τέλος της ιστορίας και ύστερα από γόνιμη συζήτηση, κάθε παιδί διαπίστωσε πως είναι ξεχωριστός, ξεχωριστή για κάτι κι έχει προτερήματα. Τα παιδιά μας είπαν για ποιο λόγο πιστεύουν πως είναι ξεχωριστά.