Ταξίδι στην Βαρκελώνη-Συνάντηση με τον Μιρό.

Δεν θα μπορούσαμε, εφόσον είμαστε στην Ισπανία να μην επίσκεφτούμε και το μουσείο του Μιρό στην Βαρκελώνη. Εφόσον κάνουμε μία βόλτα στην πόλη διαδικτυακά

http://www.taxidologio.gr/barcelona.html

https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=UyG0KabdrPU

Θαυμάζουμε το Ναό της Αγίας Οικογένειας «Σαγράδα Φαμίλια», βλέπουμε το Πάρκο του Γκουέλ, τα σπίτια του Γκαουντί,

τον Γοτθικό Καθεδρικό Ναό της Βαρκελώνης και το στάδιο «Καμπ Νου».

1480_6853_barcelona barcelona_02_big images images1

Στο τέλος καταλήγούμε στο Ίδρυμα Ζουάν Μιρό.

http://www.fmirobcn.org/fundacio/en_edifici/

http://www.barcelona.com/barcelona_directory/museums/joan_miro_foundation

 

 

museum miro            miro-tate_2443878b

Ο Zουάν Μιρό ήταν Καταλανός ζωγράφος και γλύπτης και θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους υπερρεαλιστές

 

 

 

καλλιτέχνες του 20ού αιώνα.miro-nemonox  miro1 

Βλέπουμε έργα του Μιρό και τα θαυμάζουμε. Βρίσκουμε ομοιότητες με τα παιδικά έργα. Παρατηρούμε τα σχήματα και τα σχέδια.

http://www.fmirobcn.org/col-leccio/catalog-works/destacades/page/4

miro teleies miro

https://www.google.gr/search?q=miro&tbm=isch&imgil=N09-DGr7IUQD_M%253A%253Bk5nZdFTfNyIoEM%253


Παρατηρούμε τον παρακάτω πίνακα:

miro teleies

Τα παιδιά λένε 10 λέξεις που σκέφτονται όταν βλέπουν τον πίνακα και μετά άλλες 10.

ZΩΓΡΑΦΟΣ, ΠΙΝΑΚΑΣ, ΨΑΡΙ, ΤΕΛΙΤΣΑ, ΑΣΤΕΡΙ, ΚΥΚΛΟΣ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΜΑΤΙ, ΚΟΡΔΕΛΑ, ΒΕΝΤΑΛΙΑ,

ΚΙΘΑΡΑ, ΒΕΛΟΣ,ΜΠΟΤΑ, ΤΡΟΜΠΑ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΜΑΥΡΟ, ΜΠΛΕ, ΒΕΛΑΚΙ, ΠΟΥΛΙ, ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ.

Χωριζόμαστε σε 2 ομάδες και παίζουμε με κορδέλες τις γραμμές και τις τελείες.

100_9061 100_9059

 

  • Δημιουργούμε, με τις λέξεις που γράψαμε ένα ποίημα: «Η τελίτσα ταξιδεύει».
  1. Η τελίτσα ξεκίνησε

να γνωρίσει τον Άρη,

τη γη, την Αφροδίτη

και το ασημένιο το φεγγάρι.

 

  1. Στο δρόμο συνάντησε

ζώα πολλά

δεινόσαυρους, φίδια,

ψάρια και πουλιά.

 

  1. Πέρασε κι απ΄την Ευρώπη

για να βρει την Πηνελόπη

της είπε μια αμοιβάδα

πως θα την βρει στην Ελλάδα.

 

  1. Αφού ταξίδεψε πολύ

κουράστηκε κάποια στιγμή

σταμάτησε να ξαποστάσει

και γνώρισε τον Αναστάση.

 

  1. Είναι ένας γάτος με ουρά

ψάχνει να βρει μια μπάλα

μόλις είδε την τελεία

αναπτύχθηκε μεγάλη φιλία.

 

  1. Έμειναν μαζί να παίξουνε

πήρανε και την Ραλία

και όλοι μαζί

ταξίδεψαν στην Ισπανία.

 

7. Εκεί συνάντησαν τον Φλουρή

ένα κόκκινο πουλί

τέσσερις πια στην παρέα

φτάσανε στην Ολλανδία.

 

  •  Ζωγραφίζουμε έργα του, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, όπως κουπιά, κλωστές, χαρτί γκοφρέ, φελλούς, δακτυλομπογιές, κηρομπογιές, σύρμα πίπας.

 

 

 

100_9099 100_9098 100_9097

 

100_9124 100_9125 100_9127 100_9128 100_9129 100_9138 100_9137 100_9136 100_9133 100_9131 100_9141 100_9140 100_9139 100_9130

  • με τις ζωγραφιές των παιδιών και το ποίημα μας δημιουργούμε ένα e-book

https://www.storyjumper.com/book/index/25057988/%CE%97-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CE%B9

Δημιουργούμε κι άλλους πίνακες του Μιρό ο καθένας με τη δική του έμπνευση.

000_0069 000_0070

000_0007 000_0008 000_0009 000_0010 000_0011 000_0012 000_0013

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων