Στο πλαίσιο Εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα την προστασία του περιβάλλοντος, οι μαθητές της Β’ τάξης “υιοθέτησαν” συμβολικά ένα μικρο κομμάτι γης μέσα στο χωριό, το οποίο καθάρισαν από τα σκουπίδια, το περιποιήθηκαν και δημιούργησαν πινακίδες με περιβαλλοντικά μηνύματα, κρεμώντας τες στα δέντρα του οικοπέδου. Έτσι συνειδητοποίησαν πως με μικρές πράξεις μπορούν να συμβάλουν στην προστασία της φύσης κ στη δημιουργία ενός καθαρού κ υγιούς περιβάλλοντος.





