Δράση “Η τσάντα στο σχολείο”

   Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας  αποφάσισε, για το σχολικό έτος 2019-20, η δράση «Η τσάντα στο σχολείο»  να υλοποιείται εναλλάξ κάθε Σαββατοκύριακο, αρχίζοντας από την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019.

 

6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 δε θα γίνουν μαθήματα, αλλά θα πραγματοποιηθούν αθλητικές δράσεις με σύνθημα “Αγαπώ την Άθληση- Αγαπώ την Υγεία μου”.

Αγιασμός

Ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί

την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019, ώρα 8:30 π. μ. στο προαύλιο του σχολείου μας.

 

Λήξη σχολικού έτους

 

Την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019, στις 9:00 π.μ. θα δωθεί η βαθμολογία Γ΄τριμήνου και οι Τίτλοι Προόδου. Στον χώρο του σχολείου θα υπάρχει bazaar του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

 

 

Περπατώ εις το δάσος

Την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019 οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Περπατώ εις το δάσος” από  τη θεατρική ομάδα του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Άρτας. Το θεατρικό είναι μια παραμυθοσαλάτα, όπου οι αναμνήσεις από πολλά κλασσικά παραμύθια διασταυρώνονται, περιπλέκονται και φτιάχνουν μια περιπέτεια.

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα

Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 και την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας  πήγαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Την πρώτη μέρα επισκέφθηκαν το Πλανητάριο , το Πολεμικό μουσείο, το Σύνταγμα και την Βουλή των Ελλήνων. Τη δεύτερη μέρα επισκέφθηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης και τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

 

 

 

 

“Περπατώ, περπατώ… πλάι στον Αμβρακικό”

   Την Παρασκευή 10 Μαΐου 2019 οι μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση “Περπατώ, περπατώ … πλάι στον Αμβρακικό”, την οποία διοργάνωσε η Εφορεία Αρχαιοτήτων Άρτας από κοινού με τον Φορέα Διαχείρισης Αμβρακικού Κόλπου-Λευκάδας, στα πλαίσια της δράσης “Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές” του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

   Η δράση ξεκίνησε με ορνιθοπαρατήρηση στη Σαλαώρα, το μικρό λιμανάκι του Αμβρακικού, και ενημέρωση για το εθνικό πάρκο του Αμβρακικού.

 

 

   Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στον βυζαντινό ναό του Γενέσιου της Θεοτόκου, ο οποίος βρίσκεται στην Κορωνησία.

 

 

 

 

   Ακολούθησαν επιδαπέδια παιχνίδια στην  άμμο και οι μαθητές ζωγράφισαν τον ναό που επισκεφθήκαμε.

 

 

 

 

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Μεσολόγγι

   Την Παρασκευή 10 Μαΐου 2019 οι μαθητές της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Μεσολόγγι.

   Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσκεψη στις Αλυκές, τον Κήπο των Ηρώων, τη Δημοτική Πινακοθήκη, το Μουσείο Κωστή Παλαμά και το Σπίτι Χαρίλαου Τρικούπη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Καλό Πάσχα!!!

Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2019 πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός των μαθητών στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Πέτα.

 

 

Ιερά Μονή Θεοτοκιού

Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019 επισκεφθήκαμε την Ιερά Μονή Θεοτοκιού. Το Θεοτοκιό είναι ένα μοναστήρι που βρίσκεται στους πρόποδες του λόφου Πέτα. Ιδρύθηκε το 1793 από τον αρματολό Κωνσταντίνο Πούλη πάνω στα θεμέλια παλαιότερου ναού, ο οποίος είχε κτιστεί τον 14ο αιώνα. Ο ναός είναι αφιερωμένος στην Κοίμηση της Θεοτόκου και το μοναστήρι είναι ενεργό και ζουν σε αυτό δύο μοναχές.

 

 

 

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τον νεόκτιστο ναό του Αγίου Παϊσίου που βρίσκεται δίπλα στο μοναστήρι.

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση