Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου το πρώτο κουδούνι χτύπησε σηματοδοτώντας την απαρχή μιας νέας σχολικής χρονιάς! Η αυλή του σχολείου μας γέμισε χαρούμενες φατσούλες παλιών και νέων μαθητών. Ο ενθουσιασμός όλων μας μεγάλος!

Συνεχίστε την ανάγνωση