Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Φέγγαρης Χρήστος – Κουρή Δανάη
Καλωσορίσατε στη σελίδα της ΣΤ τάξης. Σε αυτό τον χώρο θα δημοσιεύονται σε εβδομαδιαία βάση δραστηριότητες και προτεινόμενο υλικό στα γνωστικά αντικείμενα της τάξης μας με στόχο να θυμηθούμε όσα μάθαμε το προηγούμενο διάστημα. Καλή συνέχεια σε όλους!
Τα μαθήματα για τις διακοπές του Πάσχα και των επόμενων εβδομάδων θα τα βρείτε στις ηλεκτρονικές τάξεις σας, κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:
2η εβδομάδα (χρονική περίοδος από 30-3-20 έως 3-4-20)
Γλώσσα – Κύριες και Δευτερεύουσες προτάσεις
- Κάνουμε επανάληψη στις κύριες και δευτερεύουσες προτάσεις διαβάζοντας από το βιβλίο της Γραμματικής Ε’ και Στ’ τάξης σελ. 190 – 199. Εναλλακτικά, μπορούμε να βρούμε το βιβλίο ηλεκτρονικά (κάνουμε κλικ).
- Στο τετράδιό σας αντιγράφετε και λύνετε την παρακάτω άσκηση:
Ξεχωρίζω στις παρακάτω προτάσεις την κύρια από τη δευτερεύουσα πρόταση και γράφω το είδος της δευτερεύουσας.
Μου είπε ότι θα έρθει γρήγορα.
Αν περάσει από εδώ, θα του το πω.
Επειδή το έργο είναι ημιτελές, πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα.
Παρακολούθησα μία εκπομπή η οποία μιλούσε για την προστασία του περιβάλλοντος.
Θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου.
Ξέρω πως θα κάνεις το καλύτερο για σένα.
Καθυστέρησε στο γραφείο, για να τελειώσει τη δουλειά.
Ποια είναι η λύση δε γνωρίζω ακόμα.
Θα ήθελε να ήταν προετοιμασμένος, ώστε να ανταπεξέλθει καλύτερα στην εξέταση.
Αν και βιάζονταν, δεν αρνήθηκαν την πρόσκληση.
Μόλις την είδε, έτρεξε προς εκείνη.
Μπορείς να τηλεφωνήσεις μήπως την προλάβεις σπίτι.
- Εξασκούμαστε περισσότερο κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:
Μαθηματικά – Εξισώσεις
- Στο τετράδιό σας αντιγράφετε και λύνετε την παρακάτω άσκηση:
Βρίσκω το Χ στις παρακάτω εξισώσεις.
Χ + 25 = 48 12 + Χ = 56
Χ – 27 = 63 96 – Χ = 34
Χ ∙ 13 = 91 72 ∙ Χ = 864
Χ : 15 = 4,2 427 : Χ = 30,5
- Εξασκούμαστε περισσότερο κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:
- Εξισώσεις με άγνωστο προσθετέο
- Εξισώσεις με άγνωστο τον αφαιρετέο
- Εξισώσεις με άγνωστο τον μειωτέο
- Εξισώσεις με άγνωστο παράγοντα γινομένου
- Εξισώσεις με άγνωστο τον διαιρετέο
- Εξισώσεις με άγνωστο τον διαιρέτη
Ιστορία – Η Φιλική Εταιρεία
- Διαβάζουμε από το βιβλίο το κεφάλαιο Η Φιλική Εταιρεία της Γ ενότητας. Εναλλακτικά, μπορούμε να περιηγηθούμε στο ηλεκτρονικό βιβλίο (κάνουμε κλικ), όπου πατώντας πάνω στα χρωματιστά τετραγωνάκια που υπάρχουν μέσα στο κείμενο θα ανακαλύψουμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
- Παρακολουθούμε σχεδιάγραμμα του μαθήματος σε μορφή βίντεο: Η Φιλική Εταιρεία
- Παρακολουθούμε βίντεο με τον όρκο που έδιναν οι Φιλικοί: Όρκος Φιλικής Εταιρείας
- Στο τετράδιο διατυπώνουμε ερωτήσεις του μαθήματος και τις απαντάμε.
- Στο τετράδιο δημιουργούμε την περίληψη του κεφαλαίου.
1η εβδομάδα (χρονική περίοδος 24-3-20 έως 29-3-20)
Μαθηματικά – Δεκαδικοί αριθμοί και κλάσματα
- Κάνουμε επανάληψη στο βιβλίο μαθηματικών τα κεφάλαια 1.2- «Δεκαδικοί αριθμοί» και 1.3 – «Μετατροπή δεκαδικών αριθμών σε κλάσμα και το αντίστροφο» (σσ 11-14 ) ή μπορούμε να δούμε τα αντίστοιχα κεφάλαια στο ηλεκτρονικό διαδραστικό βιβλίο κάνοντας κλικ στους υπογραμμισμένους τίτλους.
- Στη συνέχεια μπορούμε να κάνουμε εξάσκηση με τις διαδραστικές εφαρμογές κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:
- Από κλάσμα σε δεκαδικό
- Από δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς και αντίστροφα (όπου θα κάνουμε την άσκηση πατώντας πάνω στην τετράγωνη εικόνα)
Ιστορία – Οι Έλληνες κάτω από την οθωμανική και τη λατινική κυριαρχία
- Με αφορμή την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου διαβάζουμε μία φορά τα κεφάλαια 1-10 της Β ενότητας στο βιβλίο της ιστορίας. Εναλλακτικά, μπορούμε να περιηγηθούμε στο ηλεκτρονικό βιβλίο (κάνουμε κλικ), όπου πατώντας πάνω στα χρωματιστά τετραγωνάκια που υπάρχουν μέσα στο κείμενο θα ανακαλύψουμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
- Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο: Η επανάσταση του 1821