Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου το πρώτο κουδούνι χτύπησε σηματοδοτώντας την απαρχή μιας νέας σχολικής χρονιάς! Η αυλή του σχολείου μας γέμισε χαρούμενες φατσούλες παλιών και νέων μαθητών. Ο ενθουσιασμός όλων μας μεγάλος!
Με τις ευλογίες του πατέρα Θεόδωρου Παπαδόπουλου τελέστηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός, ενώ κοντά μας παρευρέθηκε ο Δήμαρχος κ. Θεόδωρος Μπαρής καθώς και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Διαμαντής Κανελλόπουλος και της ελάσσονος κ. Παναγιώτης Σκιαδάς. Ευχή όλων μας να έχουμε μια όμορφη και δημιουργική χρονιά με τα σχολειά μας ανοικτά!


