Ε΄ τάξη

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Πολυδωροπούλου Αλίκη

Γεια σας, παιδιά! Καλωσορίσατε στη σελίδα της Ε’ τάξης.

Εύχομαι να είστε καλά!

  • Το υλικό και τις δραστηριότητες της κυρίας Αλίκης θα τα βρείτε στις ηλεκτρονικές τάξεις του eclass, κατόπιν συνεννόησης με την εκπαιδευτικό.
  • Ιστορία – Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή: Το υλικό και τις δραστηριότητες που έχει ετοιμάσει η διευθύντρια, κ. Βασιλική Γκολώνη, μπορείτε να τα βρείτε κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:

Ηλεκτρονική τάξη ΙΣΤΟΡΙΑ – Ε΄

Ηλεκτρονική τάξη Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή – Ε’ 

 


3η εβδομάδα (χρονική περίοδος 06-04-2020 έως 12-04-2020 )

Το παρακάτω υλικό είναι από τις ιστοσελίδες : wordwall.net, Ιδεοκατασκευές, Ηλεκτρονική Διδασκαλία, Ελληνικός Πολιτισμός, Amaleo

 

Γλώσσα

  • Γυρίστε τον τροχό 5 φορές και δημιουργήστε 5 οικογένειες λέξεων με τις λέξεις από τον τροχό στο τετράδιο των Γλωσσικών ασκήσεων (για κάθε μία λέξη, προσπαθήστε να βρείτε όσες περισσότερες λέξεις ανήκουν στην ίδια οικογένεια. Μπορείτε να συμβουλευτείτε και το λεξικό σας). Για να γυρίσετε τον τροχό, πατήστε εδώ. Σε περίπτωση που δεν ανοίγει ο σύνδεσμος, δημιουργείτε οικογένειες λέξεων με τις παρακάτω λέξεις: οίκος, γράφω, βάλλω, χρόνος, εργάζομαι)
  • Παρακολούθησε βίντεο με θεωρία για τα δομικά μέρη της πρότασης (Υ-Ρ-Α, Υ-Ρ-Κ), εδώ . Έπειτα, βρες και γράψε το υποκείμενο στις προτάσεις στο παρακάτω φύλλο εργασίας. Αποθηκεύεις το αρχείο.
  • Παρακολουθείς βίντεο με θεωρία για ομώνυμα-παρώνυμα
  • Κάνεις την παρακάτω διαδραστική άσκηση, εδώ
  • Αφήγηση γεγονότος-ρύπανση
  • Ορθογραφία πολιτισμός: άσκηση 1, άσκηση 2, άσκηση 3
  • Περιγραφή ζώου: άσκηση
  • Κλίση επιθέτου σε –ύς, -ιά, -ύ: άσκηση
  • Ορθογραφία καταλήξεων είτε-είται και ήστε-είστε: θεωρία (βίντεο) και άσκηση1, άσκηση2, άσκηση3
  • Εκπαιδευτικό λογισμικό-παιχνίδια  (Επιλέξτε τη διαδρομή: Στο Λούνα Παρκ˃Καπέλο, για να σκάσετε τις φούσκες και να παίξετε με τις καταλήξεις)
  • Οι ανεμόμυλοι της Αστυπάλαιας

 

Μαθηματικά

  • Πρόσθεση και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων: θεωρία, άσκηση 1, άσκηση 2, άσκηση 3
  • Κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις στο τετράδιο Μαθηματικών σας.

Φυσική

 

Γεωγραφία

Τα βουνά της Ελλάδας

 

Ιστορία:

Το υλικό και τις δραστηριότητες που έχει ετοιμάσει η διευθύντρια, κ. Βασιλική Γκολώνη, μπορείτε να τα βρείτε κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Ηλεκτρονική τάξη ΙΣΤΟΡΙΑ Ε΄

 

Προαιρετικά: Παζλ για την Οδύσσεια, εδώ

 

 


Μετά από δυόμισι εβδομάδες περίπου αποχής από την εκπαιδευτική διαδικασία, σας καλωσορίζω διαδικτυακά στη συνέχισή της. Μέσα από το ιστολόγιο του σχολείου, στην παρούσα φάση, θα δίνονται δραστηριότητες που θα χρειάζεται να ολοκληρώνετε σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Θα δίνονται οδηγίες αναλυτικά και αν υπάρχει κάποια απορία, μπορείτε να μου στέλνετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση aliki_polidor@hotmail.com.

Ξεκινάμε με τις πρώτες δραστηριότητες, οι οποίες χρειάζεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, καθώς από Δευτέρα θα δοθούν άλλες. Οι δραστηριότητες όλες θα είναι επαναληπτικές.

Καλή συνέχεια σε όλους!

 

2η εβδομάδα ( χρονική περίοδος  30-03-2020 έως 03-04-2020 )

Γλώσσα

Παρακολουθείς βίντεο με θεωρία και κάνεις σχετικές διαδραστικές ασκήσεις

Μαθηματικά

Παρακολουθείς βίντεο με θεωρία και κάνεις σχετικές διαδραστικές ασκήσεις.

Γεωγραφία

Κάνετε  επανάληψη στο κεφάλαιο 6 του βιβλίου σα

Φυσική

Διαβάζουμε στο πράσινο βιβλίο τις σελίδες 12 έως 15. Έπειτα, παρακάτω κάνουμε μία  άσκηση, παρακολουθούμε ένα βίντεο και παρατηρούμε τις αναπαραστάσεις (δραστηριότητες μέσα από το διαδραστικό βιβλίο του μαθητή)

Υποσημείωση: Τα βίντεο με τη θεωρία είναι από την ιστοσελίδα «Ιδεοκατασκευές» και οι διαδραστικές ασκήσεις είναι από την ιστοσελίδα «Ηλεκτρονική Διδασκαλία».

Όποιος θέλει να διαβάσει ένα βιβλίο: «Το δάσος μιλά»

 


1η εβδομάδα (χρονική περίοδος 24-03-2020 έως 29-03-2020 )

Γλώσσα

  • Άκουσε και ξεφύλλισε ένα βιβλίο «Τ όπως Αποστόλης». Ο ήρωας της ιστορίας λέει πως όταν μεγαλώσει, θέλει να βγάζει πολλά χρήματα για να μη χρειάζεται να δουλεύουν οι γονείς του τόσες πολλές ώρες. Γι’ αυτόν τον λόγο, θέλει να είναι καλός μαθητής.
  • Γράψε στο τετράδιό σας τι ωφελεί κάποιον να είναι καλός μαθητής (δηλαδή, εκτός από την επαγγελματική αποκατάσταση που σκέφτεται ο ήρωας, τι άλλο κερδίζουμε όταν προσπαθούμε να είμαστε καλοί μαθητές).
  • Κάνε μία λίστα με οτιδήποτε μπορούμε να μάθουμε εντός και εκτός του σχολείου. (Μπορείς να την συμπληρώνετε καθημερινά, π.χ. Μπορώ να μάθω: 1.) Πώς φυτεύω ντομάτες, 2.) Διαφορετικά είδη μουσικής 3.) Τα αξιοθέατα του κόσμου 4.) Μαθηματικά κ.τ.λ. . Συμπεριλάβετε ερωτήσεις με «γιατί» και «πώς»).

Μαθηματικά

  • Παρακολούθησε το βίντεο με θεωρία και παραδείγματα για το κεφάλαιο «Μέση τιμή» των Μαθηματικών.
  • Κάνε την παρακάτω σχετική διαδραστική άσκηση πατώντας εδώ.

Προαιρετικά:  Άκουσε μουσικές για τον ήλιο.