Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμο Ερυμάνθου και ιδιαίτερα τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών-Διοικητικών Θεμάτων και Παιδείας, κ. Διονύσιο Γεωργαντόπουλο, και τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, κ. Ηλία Βέρρα, που ικανοποίησαν ένα χρόνιο αίτημά μας για τοποθέτηση μηχανισμού συρόμενης πόρτας.

Συνεχίστε την ανάγνωση