Με μεγάλη χαρά και τιμή σας παρουσιάζουμε το παραμύθι των μαθητών/τριών της Δ΄τάξης που εκπροσώπησε το σχολείο μας στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα “Η μελωδία της ελπίδας”.
Ο εν λόγω διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων της χώρας και έχει ως στόχο να τους/τις ευαισθητοποιήσει και να τους/τις αφυπνίσει, να δημιουργήσει νέους αναγνώστες και νέες αναγνώστριες, να εμπνεύσει νέους και νέες δημιουργούς μέσα από τα μονοπάτια των παραμυθιών μέσω της κριτικής σκέψης, της αφήγησης, της δημιουργικής γραφής και της εικονογράφησης.
